PDA

View Full Version : harde plop in presence switch engl 930/60



yhcmarc
4 oktober 2003, 20:30
Als ik op mijn engl 930/60 de switch voor precence gebruik heb ik de 1e keer een harde plop als hij overgaat en daarna is de plop heel erg zacht en dus verwaarloosbaar, maar hoe zou die 1e zo hard kunnen zijn ??

Marc

Rectifier
5 oktober 2003, 01:36
Staat er dan niet toevallig iemand achter je met een halve liter beugel van Grolsch??? :D

Die zegt nl. ook "plop"

Hehehe

kokeleko
5 oktober 2003, 11:29
Plopper de plop?

yPIETy
5 oktober 2003, 15:07
ik heb het ook af en toe met het schakelen van de effectloop van mijn Peavey 5150, dan krijg ik de eerste keer dat ik hem inschakel een 'plop' en daarna nergens meer last van...

yhcmarc... jij bent toch ook diegene die me laatst op MOW een koch aanbod of niet?

yhcmarc
5 oktober 2003, 18:48
hahaha, erg leuk allemaal :), maar geen oplossing ofzo ??

En Piet, ik had hem ook op de MOW gezet ja, maar ik kan me zo 123 niet herinneren er iemand van de MOW over gemailed / PM te hebben.

Marc

yPIETy
5 oktober 2003, 19:24
nee... dat klopt! ik had toen topic met vraag over buizen van de 5150, en daar had jij op gereageerd...

maar jij speelt dus in Daily fire... naam komt me bekend voor, maar volgens mij jullie nooit zien spelen... volgens mij hebben we wel een keer op een showtje gespeeld, dat geregeld was van een van jullie bandleden, ene arjan ofzo kan dat?

yhcmarc
5 oktober 2003, 20:24
dat klopt ja, ik speel o.a. in Daily fire en onze gitarist arjan regelt regelmatig showtjes in leiden en katwijk. Welke band speel je zelf dan in ?

Marc

yPIETy
5 oktober 2003, 21:20
ja precies... was inderdaad showtje in katwijk, met Darkdayrising, Deadweight en Mankind volgens mij...

ik speel trouwens in ForeverBlue, weet niet of je dat kent...

Pim

yhcmarc
5 oktober 2003, 22:20
Dat ken ik wel, ik was namelijk ook de gitarist van Mankind :)

Marc

yPIETy
5 oktober 2003, 22:27
hehehehehehe :) ok dan... ik had al zo'n vaag vermoeden, dat kwam waarschijnlijk door dat ymond hardcore...

zonde dat jullie daarmee gestopt zijn was zeker een koele band!

wat doe je nu naast daily fire dan nog?

yhcmarc
5 oktober 2003, 22:51
Ik speel ook in 5 year plan en zo af en toe nog wat losse bandjes erbij, maar nu zijn 5 year plan en daily fire de "full time" bands waar ik in speel.

Ach ja, Mankind, het was hard en we hadden lol, muzikaal niet helemaal mijn ding, maar het beukte hard iig. Binnenkort komt er weer een brute nieuwe metalcore band met 2 ex-leden van Mankind , en nog ex-leden van Born From pain, Disdain en Standard. Gaat hard beuken, Samaritan. ThePainMachine hier op het forum is dus marijn en die speelt er ook gitaar in.

Marc

yPIETy
5 oktober 2003, 22:56
ah precies dat is met eduard ook ja... heb wel eens wat met hem gemaild omdat hij misschien bij ons wilde komen zingen...

maargoed... ben je er al achter wat het is? lijkt me dat er wel een of andere electrotechnische verklaring voor te vinden is...

yhcmarc
5 oktober 2003, 22:59
nee nog niet gevonden wat het is ... maar ik heb al een quick fix, als hij nog op standby staat ff een keer switchen en dan is het ook verholpen , maar evengoed blijft het irritant.

Marc