PDA

View Full Version : Lacrymosa heeft een nieuwe Jazzbak!!!!!!!!!!!!!



Lacrymosa
4 oktober 2003, 12:20
Ey mensen,
ben sinds vandaag de oh zo trotse eigenaar van een Ibanez Artstar AS120AS

Damn wat een mooi ding, alleen heeft het bovenbald nie echt een vlam of zo, maar goed, je kan nie alles hebben

De hals heeft wel een lichte vlam

Verder speelt ie vreselijk soepel en klinkt oh zo magistraal

Ik zal proberen van de week wat foto's online te zetten

Ik ga spelen

CheerS!!

Negative K3 fan
4 oktober 2003, 12:42
gave gitaar, heb ik veel goede dingen over gehoord.

nu nog wat jazz opnames he :)

Lacrymosa
4 oktober 2003, 12:57
Komen er aan

CheerS!!

Soulflyhigh
4 oktober 2003, 14:01
Goeie zaak. Het lijkt mij ook wel leuk om er ooit nog eens een keer zo'n Ibbie jazzgitaar te kopen. Veel speelplezier :)

BLOK182
4 oktober 2003, 14:05
Ah dude, toch voor de ibbie gegaan ;-) Gefeliciteerd man, stoer ding, FOTOOOOOOOOO !!

Anders Destium
4 oktober 2003, 14:49
Felici, je hebt wel lang over deze aankoop gedaan moet ik zeggen :)

Ach ja, beter goed ingelezen zijn dan impuls-aankopen doen :wink:

Lacrymosa
5 oktober 2003, 00:28
Ik was nog vergeten te vertellen dat ik em bij casabenelly heb gekocht, zeer relaxte zaak, goede service en ik werd er zeer vriendelijk geholpen

En ik heb er idd lang over na gedacht, maar das weer et mooie van student zijn, ik had gewoon et geld nog niet, dus is et makkelijk om er lang de tijd voor te nemen

Toen ik thuis kwam ging ik trouwens meteen repeteren, ik em dus meteen meenemen, en damn, wat een sound man, alle cleane nummers gaan voortaan met deze gitaar.

ik zal kijken of ik er een aantal leuke foto's van kan nemen, maar hij ziet er op zich zo uit als op de site.

Alleen dat er een lichte vlam in de nek zat, had ik niet verwacht, et is echt super mooi

Op de achterkant zit een klein knoestje, maar ja, je kan nie alles hebben

Gitaar was trouwens ook zeer professioneel afgesteld, alleen is de actie wat de laag voor mijn doen en zijn de snaren voor een gitaar als dit wat te dun.

Al met al een super koop

En ik moet je eerlijk bekennen, ik speelde vandaag ook nog ff op een JSM100 en een Gibson ES335

en het verschil tussen de JSM en de AS120 zit em dus puur in de afwerking en de vlam in het boven en achterblad (en de messing topkam en iets betere stemmers), op zich best veel verschil, maar geen verschil van 1000 euro

En de ES335 vond ik zelfs zeer slecht, was niet mooi afgewerkt, geen lekkere elementen, en veeeeeeel te sompig, zat totaal geen definitie in het geluid, zelfs de full-hollow body's die ik had geprobeerd hadden meer sweetness

Ik ben dus zeer tevreden

CheerS!!

munkie
6 oktober 2003, 20:52
Ik had vroeger een Ibanez AS200, prachtige gitaar, heb ik o.a. 3 jaar Rokkebillie op gespeeld :cool: Helaas ooit verkocht, dom dom dom. Heb daarna een Gibson ES335 Studio gehad, lelijk zwart ding, slecht afgewerkt, inderdaad sompig geluid, zelfs met SDīs! Heb nu net een Yamaha SA2200 gekocht 2dehands, zeer fraaie gitaar, klinkt prima zelfs met de originele (Gotoh?) PUīs. Japan Rulez!

Groetjes Freek

Arnie
7 oktober 2003, 10:07
Neem m is een keer mee naar school (als je wilt) 8-)
Kan ik m een keer in t echt zien :D

Lacrymosa
7 oktober 2003, 10:14
is goed

CheerS!!