PDA

View Full Version : Zakk Wylde bij Jimmy Kimmel



Paultje-k
3 oktober 2003, 17:10
http://www.zakkwylde.com/video/zakk_kimmel_9262003.WMV

Supergoed :D :D :D

NeeraDJ
8 oktober 2003, 21:11
Wel een beetje irritant al dat geknip op zich wel begrijpelijk, maar wel jammer van die korte stukjes. Ik bedoel net wanneer ik me ergens op ging verheugen *knip* :-?

Ik zal nog wel zoeken naar de hele show. :)

Paultje-k
9 oktober 2003, 11:37
Zo met zo'n trotse stem: I was Ozzy's drugsdealer when i was 19! :D en Fred Durst afzeiken :D BRILJANT

Harry
9 oktober 2003, 11:41
fred durst afzeiken is niet zo briljant, eerder voor de hand liggend of heel gewoon, misschien zelfs een must...

slayurrr
9 oktober 2003, 17:28
Die zakk mag ik eigenlijk niet echt kwa image, maar deze dingen vind ik dan wel weer cool van hem :-D lekker droog!

NeeraDJ
10 oktober 2003, 22:01
Das uiterst merkwaardig, ik bedoel als mensen Zakk al afzeken dan was het zeker niet op z'n image. Maar goed ieder zijn mening, just being a loyal fan here! :-D

slayurrr
11 oktober 2003, 17:34
Tja, ik had wat filmpjes gedownload met wat gitaar lesjes (hoe je het ook wilt noemen) van hem en zijn spel is ontzettend goed ect. maar in heel veel stukken kwam het allemaal nogal arrogant over van "bla bla this is some easy shit *slok bier* but its fucking cool to play" en dan speelt ie bijvoorbeeld zon tyfus moeilijk snel stukkie, tja dat mag ik niet echt.

SiNiSTRaL
13 oktober 2003, 00:08
'who wants a pinyata fred durst?'
geniaal :D

Baco
13 oktober 2003, 12:28
Tja, ik had wat filmpjes gedownload met wat gitaar lesjes (hoe je het ook wilt noemen) van hem en zijn spel is ontzettend goed ect. maar in heel veel stukken kwam het allemaal nogal arrogant over van "bla bla this is some easy shit *slok bier* but its fucking cool to play" en dan speelt ie bijvoorbeeld zon tyfus moeilijk snel stukkie, tja dat mag ik niet echt.
Waar heb je die lesjes gevonden, als ik mag vragen? Als eerbetoon heb ik alvast een Zakk Wylde pick-up set in mijn Les Paul laten steken :wink:

NeeraDJ
14 oktober 2003, 23:04
Tja, ik had wat filmpjes gedownload met wat gitaar lesjes (hoe je het ook wilt noemen) van hem en zijn spel is ontzettend goed ect. maar in heel veel stukken kwam het allemaal nogal arrogant over van "bla bla this is some easy shit *slok bier* but its fucking cool to play" en dan speelt ie bijvoorbeeld zon tyfus moeilijk snel stukkie, tja dat mag ik niet echt.

Ik heb er twee op m'n pc staan, en volgens mij vat je z'n bedoelingen een beetje verkeerd op. Er wordt namelijk wel van je verwacht dat je een beetje gitaar kunt spelen en een paar termpjes kent :razz: . Je hebt wel gelijk dat het niet echt een les is, maar meer een soort van bag of tricks d.w.z. dat er wordt uitgelegd hoe en wat je moet doen om echt op zijn manier te spelen, hoe je er komt das meestal oefenen of simpel gezegd jouw probleem.
Bij Tricks of a Metal God (zo heette het dacht ik) legt hij duidelijk uit hoe hij vroeger oefende, hoeveel hij oefende en laat ie je zelfs een stukje zien van wat hij oefende, das wel netjes vind ik :roll: .


Eén of twee lesjes kun je vinden op Kazaa, is streaming van een site, dus het is volkomen legaal! Ook op de Black Label Society DVD Boozed, Broozed and Broken Boned zit een lesje, de DVD is amper 25 euro en ik heb gehoord dat het een behoorlijk vette show is, ik heb hem alleen nog niet. Je kunt hem trouwens bij de Free Record Shop bestellen, bespaart je vast wat moeite bij het zoeken :-D !

Succes!