PDA

View Full Version : Pickups



jaywalker
3 oktober 2003, 16:55
iemand enig idee wat voor pickups in mijn nieuwe strat zitten.
zie link:

Negative K3 fan
3 oktober 2003, 18:41
sloop al je elementen euir, frees je body voor een humbucker in dee burgpositie koop een slagplaat met uitsparing voor 1 humbucker in de brug en koop een seyymopur duncan invader en gooi die erin!!!!!111

Wilson
3 oktober 2003, 19:07
waarschijnlijk gewoon de stock fender single coils

green_day
3 oktober 2003, 20:10
sloop al je elementen euir, frees je body voor een humbucker in dee burgpositie koop een slagplaat met uitsparing voor 1 humbucker in de brug en koop een seyymopur duncan invader en gooi die erin!!!!!111

volgens mij bedoeld hij welke pickup hij in zijn strat heeft zitten hoor (wel tof idee trouwens)

@jaywalker: aan het uiterlijk kan je niet echt zien welke pickup het is. je kan de pup er wel ff uitschroeven en dan kan je meestal wel zien wat voor 1 het is. In ieder geval van welk merk

JV
3 oktober 2003, 20:12
witte

jaywalker
3 oktober 2003, 22:53
Dan w8 ik wel weer tot ik me snaren weer moet vervangen (net gedaan ofcourse) en dan haal ik de slachtplaat er wel weer eens af. Kostte me vorige keer 45 min om hem er weer in te krijgen. Naast de elementen zaten namelijk de veertjes los. ARg

tdoek

SteavisSmokin
4 oktober 2003, 03:14
jaywalker, wat voor strat is het (model, land van herkomst)? Waarschijnlijk zijn het gewoon de standaard pickups -> op de fender kan je zien welke pickups er dan in zouden zitten.

sash
4 oktober 2003, 10:41
Het is een Jap.

Vraag es aan de vorige eigenaar of ie de pickups ooit eens heeft vervangen. Zo niet, dan zijn het de standaard pickups.

ReinoutV
4 oktober 2003, 15:23
Zo niet, dan zijn het de standaard pickups.

D'oh... ;) :-D