PDA

View Full Version : Line6 SpiderII is er wat vinden we ervan??



m-pac
3 oktober 2003, 11:20
Op de line6 site staat de nieuwe spider hij is te zien en te horen.
Weet niet wat ik ervan moet vinden....moeilijk????
www.line6.com :amp:

Baco
3 oktober 2003, 13:03
Klinkt goed! Best een testje waard :D

BLOK182
3 oktober 2003, 15:37
Voor de prijsklasse is het misschien wel wat, maar ik vind die "metalscheuren" nogal bout klinken :-) En dat onze grote MTV makkers Evanendcandxcnnce (of hoe schrref je het ;-) ) en Slipknot het promoten, daar ben ik niezo kapot van.

Phyrexian
3 oktober 2003, 15:50
Leuke video's. Het lijkt me een handig en compact ding voor thuis. Die 1x12 combo toch. Mick van Slipknot, kan toch een stukje spelen als je het mij vraagt.

Baco
3 oktober 2003, 16:24
Mick van Slipknot, kan toch een stukje spelen als je het mij vraagt.
Ben er eerlijk gezegd best wel van onder de indruk. Het ging aardig vooruit, als je het mij vraagt. Never judge a book by it's cover, zeggen ze dan :wink:

Phyrexian
3 oktober 2003, 16:44
Yeah, ik heb vroeger al gelezen dat Mick een ontzettende deathmetal head is. Hij zou perfect in een technischere dm-band kunnen spelen ipv iets 'trendy' als slipknot. anyways, that was off-topic talk.

Negative K3 fan
4 oktober 2003, 12:58
damn, 70 amp models, 2 amps tegelijk, double track emulatie... als ze dat double track enzo nou eens in een buizen amp ofzo zouden zetten :o

ik moet zeggen dat ike rg onder de indruk ben van de features, nu het geluid nog :)

Swan
4 oktober 2003, 13:36
die vid. van Mick is cool en klinkt goed.....maar ik vind de mp3 samples wel weer erg digitaal klinken.....net alsof t niet dezelfde amp is?

en wat is die dude van evanescanesans slecht :o

BLOK182
4 oktober 2003, 14:16
damn, 70 amp models, 2 amps tegelijk, double track emulatie... als ze dat double track enzo nou eens in een buizen amp ofzo zouden zetten :o

ik moet zeggen dat ike rg onder de indruk ben van de features, nu het geluid nog :)
Dude, das de Vetta2, het gaat hiero om de spider2 ;-)

dodoweirdo
4 oktober 2003, 17:55
speelgoed waar ik mij niet goed bij zou voelen. Marketing strategie die enkel pakt op kinderen die nog wat onwenning hun gitaar achterstevoren vastpakken bij het trachten te spelen van de van internet geripte tabs van de soundtrack van de allerlaatste disney film... zucht

Stitch
4 oktober 2003, 19:04
...hehe....


Maareh die geluidssamples klinken idd digitaal. Ik zou het er niet voor doen.

Speeddemon
4 oktober 2003, 22:16
Mick kan spelen, da's duidelijk (volgens mij gebruikte hij wel wat riffjes van Death en Vader...)

Ben Moody zit er bij als een beginner, en naarmate de video vordert, komt zijn neus steeds dichter bij de hals. Zijn 2e preset "Bring me your wife" met die over-the-top 80's sound verzuipt in veel te veel reverb en delay.

Samples klinken voor de rest maar matig (crunch 2 en clean 2, en twang 1 waren wel o.k. ) Die metalsounds krijg ik sowieso al VEEL vetter met mijn vorige spullen (Boss GT-3 in Peavey Bandit 112). En natuurlijk nu helemaal met m'n Engl Savage 60. 8-)

EmgMaster
8 oktober 2003, 17:57
Is best wel een grappig ding, wat gaattie kosten? Is dat uberhaupt al bekend?

Negative K3 fan
8 oktober 2003, 18:00
damn, 70 amp models, 2 amps tegelijk, double track emulatie... als ze dat double track enzo nou eens in een buizen amp ofzo zouden zetten :o

ik moet zeggen dat ike rg onder de indruk ben van de features, nu het geluid nog :)
Dude, das de Vetta2, het gaat hiero om de spider2 ;-)

jammer, maar de vetta2 is wel koel (kwa functies dan)./

gerrekat
8 oktober 2003, 18:28
Laat ik het zo zeggen ik zou er mijn geld niet aan spenderen.....