PDA

View Full Version : Eindelijk een nieuwe gitaar (NU met pics)



Vexx
3 oktober 2003, 10:40
Eindelijk is hij er dan! Mijn Ibanez RG2550EX. Ik heb hem gisteren gehaald bij Feedback Utrecht. Vanwege een tijdelijke actie van Ibanez kreeg ik er een gratis koffer (van Ibanez zelf) bij. Dat scheelt weer want die koffers kosten los ruim 100 euro. Verder kreeg ik er nog een gratis setje snaren en een kabel bij. Ik moet vandaag alleen nog even terug want ze zijn vergeten de tremolo-arm en het imbus-sleuteltje erbij te doen :evil: . Maar dat maakt ook niet uit want een vriend van mij wou ook nog wat halen bij Feedback.

Pics komen zondag, heb eerder nog geen tijd om ze te maken en om ze online te zetten.

edit: hier is dan eindelijk de link naar de pics: http://community.webshots.com/user/awierda
Ik heb overigens 800 euro betaald voor de gitaar. En daarbij heb ik ook nog een gratis setje snaren (dikte naar keuze) en een kabel (2 meter maar :cry: ) gekregen.

Ik kreeg trouwens 2 verschillende tremolo-armen toen ik terug ging... :o Weet iemand hoe dit zit? De een lijkt namelijk op de tremolo-arm van een stratocaster (hij heeft een schroefdraad). Is dit soms de tremolo van een Wilkinson-brug die onder andere in de SA-serie zit? Hij past in ieder geval niet in mijn gitaar... :???:

idno
3 oktober 2003, 10:47
He vet man, ik kan niet wachten op de foto's 8-)

slayurrr
3 oktober 2003, 14:35
Netjes! hoeveel heeft de gitaar je gekost?

BLOK182
3 oktober 2003, 14:57
Gefeliciteerd dude, mooie axe!!

Anders Destium
3 oktober 2003, 15:48
Felici, da's een investering waar je jaren op vooruit kunt :)

Soulflyhigh
3 oktober 2003, 18:05
Zekers, erg vette gitaar. Can't wait to see see the pictures :-D

Vexx
5 oktober 2003, 13:49
Foto's toegevoegd... link: http://community.webshots.com/user/awierda

BLOK182
5 oktober 2003, 14:24
Vet man!

Lacrymosa
5 oktober 2003, 14:34
Cool ding man, gefeliciteerd

Ik heb gister ook een Ibbie gekocht (mijn allereerste)

Veel speelplezier

CheerS!!

Maiden Michiel
5 oktober 2003, 15:13
Supervet ding!