PDA

View Full Version : Ibanez ds7 .... ? / of toch maar gewoon Boss ds 1 ?



robpeters87
2 oktober 2003, 18:19
Ik ben op zoek naar een beetje leuk dist pedaaltje maar heb er de ballen verstand van. Ik zag em in een gids staan en et leek me wel iets lekker goedkoope en een bekende(re) naam. Ik kan nu natuurlijk mijn hele muziekstijl op gaan reutelen en vragen of die geschikt is. Maar k wil gewoon ff van julie horen wat je er van vind en of je er ervaring mee hebt.... Ik wil em natuurlijk wel testen maar m'n gitaarboer heeft m ff niet op voorraad en occassions doet ie niet aan duzz... goed/goed fout en eventuele alternatieven in dezelfde prijsklasse (a la 60 euri)

Ronald
2 oktober 2003, 18:26
ik kan niet opmaken uit je stukje of je het wel al gehoord hebt , maar op www.ibanez.com staan geluidssamples

ik denk dat het wel een veelzijdige distortion is voor een lage prijs, maar goed ik heb er ook geen ervaring mee

robpeters87
3 oktober 2003, 19:22
Thnx.. nee ik had die samples nog niet gehoord... klinkt wel ok maar het klinkt denk ik iets beter dan mijn Stagg LP met m'n marshall lead 12 of m'n omgebouwde Honhner amp.. dus ik denk dat ik vraag of m'n dealer em besteld en dat ik hem test en koop als hij ok is en anders legt ie em maar in de etalage ofzo.... maar reacties blijven matuurlijk welkom :-D

Ronald
3 oktober 2003, 19:24
er zijn volges mij trouwens betere geluidsamples op www.musiciansfriend.com , die op de ibanez klinken allemaal zo raar vaak vind ik

PeArLjAm
3 oktober 2003, 21:26
ik heb er hier nog een liggen, klinkt zeer goed en veelzijdig voor zijn prijs. Ik gebruik hem neit omdat ik een buizenamp heb.. ALs je hem wilt moet je maar even een berichtje sturen, hij is nog nieuw en heppie m toch goedkoper dan in de winkel...

gr. Yori

robpeters87
4 oktober 2003, 12:14
@ pearljam; check je mail...

@ Ronald; thnx die klinken idd veel beter, maar alsnog zal dit met een wat duurdere amp en gitaar dan die van mij gespeelt zijn...

robpeters87