PDA

View Full Version : pedaal bij winkel bestellen



Ronald
2 oktober 2003, 13:42
hey , mischien beetje domme vraag maar hoe kom je aan een effect dat een muziekwinkel wel verkoopt maar niet in het assortiment hebben. kan je dan gewoon vragen of ze die willen bestellen? en kunnen ze die dan alleen naar je toe sturen of zetten ze die gewoon in de winkel, want ik ken me voorstellen dat het voor die winkel nie bepaald handig is om vanalles in te slaan en dat degene die het aangevraagd heeft na het proberen zegt dat ie um nie goe bevalt en dus nie wil , nu is die kans natuurlijk niet zo groot maar wel mogelijk. of moet sturen ze um dan zo gauw ze um hebben naar jou toe ?

Antal
2 oktober 2003, 13:53
Kun je niet gewoon een pedaal gaan kopen in een winkel die heeft wat je zoekt? :???: Lijkt me een stuk handiger, dan kun je hem ook proberen enzo. En als je al weet wat je zoekt kunnen ze er toch gewoon 1 voor je bestellen lijkt me....

Ronald
2 oktober 2003, 13:57
tja ik ken maar 2 muziekwinkels "in de buurt" (lees half uur rijden)
dus ik kan er niet zomaar heen

Raffel
2 oktober 2003, 14:01
EMI en Conijn Muziek dus :)

Ligt eraan wat je wil bestellen denk ik. Ik heb wel een keer een gitaar via EMI laten komen. Maar voor een effect of zo zou ik dat niet doen. Daluk verzinnen ze de helft van de prijs er nog ff bij of zo...

ijff
2 oktober 2003, 17:44
Niet zeuren en ff naar Jukebox in Boekel rijden... is vanaf Veldhoven in iets minder dan een uur te doen.

Ronald
2 oktober 2003, 17:45
tja ik heb zelf ook mn bedenken bij bestellen , maar ja wat ze nie hebben kan ik ook nie halen das het probleem dus bestellen zou wel moeten want andere muziekwinkels ken ik niet en dan weet ik dus ook nie of ze daar wel hebben wat ik zoek. en ik kan er sowieso al moeilijk heen.

wat helemaal klote is met bestellen is dat je verzendkosten moet betalen en de enige nederlandse site die ik daarvoor ken is feedback en daar is alles veel duurder

nog een nadeel is dat je het nie uit kan proberen

hoe doen jullie da dan eigenlijk? ja er zijn wel veel volwassenen hier en die gaan antuurlijk gewoon met de auto , maar ik ken me voorstelle da nie iedereen hier bij hun in de buurt muziekwinkels heeft

Mithrandir
2 oktober 2003, 17:49
Je vader (of elk willekeurig ander persoon met rijbewijs en auto) kan toch wel met je meerijden, gewoon een zaterdagje voor uit trekken.

Ronald
2 oktober 2003, 17:54
lol moek um wel zover zien te krijgen :wink:

nee maar goed, vervoer is wel wat op te verzinnen natuurlijk het probleem is meer waar ze wat hebben, ik heb ff de site gezocht van die tent in boekel die hierboven vernoemd word , maar die hebben net zo'n irritante site als conijn dat je niet door hun assortiment kan bladeren ( bijna geen een winkel heeft zo'n site :x grr ) en dan kom je nog nie veel verder he

verder ken ik bovendien dus geen muziekwinkels, weten jullie mischien wa winkels?

hadv
2 oktober 2003, 21:12
is vanuit veldhoven duitsland niet dichterbij
zoek daar eens

ijff
2 oktober 2003, 22:03
Geloof me, Jukebox heeft echt wel wat leuk spul staan.. en anders mail/bel je ze even van te voren om te vragen wat ze hebben staan.
Ze zijn ook erg makkelijk per OV te bereiken... je bent alleen wel even onderweg (een uurtje vanuit Ehv). Bus 121 of 21 vanuit Ehv.

Marc Oblivian
3 oktober 2003, 09:52
Hamvraag.....om welk pedaal gaat het?
Wellicht weet 1 van ons waar het ding te koop is....

Ronald
3 oktober 2003, 10:21
ik zoek de digitech phaser en de ibanez delay echo , alleen bij emi verkopen ze geen digitech x serie meer en de ibanez de7 hebben ze niet op voorraad dus.

ik wacht nog op mailtje van conijn of ze daar wat hebben, maar voor zover ik me kan herinneren zag ik de laatste keer dat ik daar was amper ibanez pedalen liggen en volges mij helemaal geen digitech x serie pedalen

Mitch
3 oktober 2003, 18:12
Bij Feedback is de DE7 toch helemaal niet duur meer ?

Ronald
3 oktober 2003, 19:18
man ze hebben die duurder gemaakt en toen naar de orginele prijs afgeprijst :-? en da doen ze bij de meeste dingen daar en dan is het zogenaamd een aanbieding

KYUSS
9 oktober 2003, 15:06
Als je perce de DE7 wilt: Juke Box Boekel heeft ze zo staan, en dat pedaal is zowieso niet duur voor een delay. (129 adv.vkp.!!) Ik zou voor 10,- niet moeilijk doen, maar probeer ook eens de H2o, Danelectro, Carl Martin Delayla of de DD6 van Boss ofzo...allemaal wel aardige pedalen alhoewel Boss en CM wel wat prijziger zijn. Wat mij betreft zijn die T rex delay's echt super. (maar te duur :-? )

Speeddemon
9 oktober 2003, 15:42
??? Voor 10 euro nie moeilijk doen??>

Die DE-7 is €79(!) bij Feedback.

Nou heb ik een hekel aan FB en help ik Jukebox graag (laatst Monster Rock cable gekocht, 8 George L pluggen plus kabel en Cordial speakerkabel), maar af en toe zijn ze wel ECHT te duur.

€421 voor een Fulltone ChoralFlange :o :x ... op Ebay nieuw $265...

KYUSS
9 oktober 2003, 15:49
Ibanez DE 7 Delay

Van: € 129,-
Voor: € 109,-


Dat is de prijs die ik zojuist van FB haalde...Die prijs van 79,- lijkt mij niet erg waarschijnlijk. Wel fijn goodkoop:)

Dirk_Hendrik
9 oktober 2003, 15:59
Goed zoeken. De Ibanez 7 serie wordt behoorlijk gedumpt de laatste maanden. 79 Euro is dus mogelijk.

Negative K3 fan
9 oktober 2003, 16:17
is er een nieuwe serie op komst dan? Is de 7 serie die met de indruk knoppen?

Ronald
9 oktober 2003, 17:21
het gaat me vooral om de digitech pedalen want die ken ik niet vinden en bij feedback zijn ze veel duurder

de de7 is bij emi ( die ze dus niet in voorraad hebben) 109,- euro

ik wil die delay juist omdat het 2 modes heeft en niet duur is , die andere zijn allemaal veel duurder en aangezien ik maar een arm scholiertje ben wil ik er nie al te veel aan uitgegeven

maar goed het gaat ook om de digitech pedalen (phaser en reverb en eventueel nog de chorus) en die ken ik dus nie vidnen , ik heb naar conijn gemaild maar ik heb geen mail terug gekregen :o is nu al week geleden dat ik gemaild heb

KYUSS
9 oktober 2003, 17:25
Goed zoeken. De Ibanez 7 serie wordt behoorlijk gedumpt de laatste maanden. 79 Euro is dus mogelijk.

Dus....

Ronald
9 oktober 2003, 17:33
waar? nie op feedback