PDA

View Full Version : Piens fabrieksverkoop



Danny0166
2 oktober 2003, 13:34
Is er iemand naar de Piens fabrieksverkoop in Deinze (B) geweest ?
Ik zie nu dat ze komend weekend er terug één organiseren om het restant buiten te krijgen.
Zat er wat tussen dat de moeite was ?

Danny

alhambra
2 oktober 2003, 13:52
Ik zie nu dat ze komend weekend er terug één organiseren om het restant buiten te krijgen.

Is niet lullig bedoelt ofzo hoor (wel mooi als het zo overkomt) maar wat staat hier nu eigenlijk ?????

willem1940
2 oktober 2003, 14:09
In Vlaanderen zegt men vaak "terug" inplaats van wederom, opnieuw, herhalenderwijs.

Danny0166
2 oktober 2003, 14:24
inderdaad, Willem heeft het bij het rechte eind.
sorry voor de verwarring

willem1940
2 oktober 2003, 17:05
http://www.belgen.nl/zegnietmaar.html

Brusselaars (2-talig; stel je vraag in het Frans om 90% zeker in het Nederlands antwoord te krijgen) heb ik wel in plaats van typfout horen zeggen en zelfs zien schrijven in zaken-correspondentie: "klopfout".

Is "brompony" voor scooter nou eigenlijk Vlaams of Suidafrikaans?

:-D

Ach, aan het Hoogvlaams valt best te wennen, de combinatie van "zachte G" met ROLLENDE R vind ik wel charmant. Dialecten daarentegen blijven moeilijk maar daar hebben wij binnen Nederland minstens zoveel last van.

GhesQi J
12 oktober 2003, 19:25
Is er iemand naar de Piens fabrieksverkoop in Deinze (B) geweest ?
Ik zie nu dat ze komend weekend er terug één organiseren om het restant buiten te krijgen.
Zat er wat tussen dat de moeite was ?

Danny

Ben nie geweest (wel de week erop) maar het scheen een enorm succes te zijn. De klanten stonden buiten aan te schuiven nog vóór de deuren openden.

Groeten,
Joten

Baco
14 oktober 2003, 12:47
'k Geef toe, 'k ben een beetje laat, maar ik ben er samen met een maat van mij naar toe geweest en super spullen kon je niet op de kop tikken. Alles wat ik daar gezien heb was van Stagg. Volgens mij niet echt "dented", maar gewoon een container die ze op de kop hebben kunnen tikken. Toegegeven, er waren wel koopjes te doen, maar Gibson, Jacksons e.d. heb ik niet gezien :-(

heavy-metal-thunder
20 oktober 2003, 11:57
Koopjes???
Voor dezlefde prijs of minder koop ik hetzelfde, maar dan niet beschadigd. Ik weet waarover ik praat, ik heb er een paar honderd gitaren in mijn poten gehad. En dan niet als er een massa volk stond.

Baco
20 oktober 2003, 12:42
Koopjes???
Voor dezlefde prijs of minder koop ik hetzelfde, maar dan niet beschadigd.
Ah zo, kosten die spullen nog minder? Dan moet ik inderdaad mijn stelling (heel) wat afzwakken. Vond er zowiezo niets aan...

Kramerman
20 oktober 2003, 14:09
Piens is veel te duur voor wat hij maar geeft jong, ik snap nie da iedereen die zo super vind, gewoon omda hij veel heeft, ma hij profiteert er te veel van, mij gaan ze daar neit zien in die fucking afzetterij-winkel :x !!!

heavy-metal-thunder
20 oktober 2003, 15:06
Als je gitaren kan repareren, kon je een koopje doen. Alhoewel het aanbod eigenlijk enkel beginnersgitaren waren (enkel Stagg). Nix mis mee, maar een Flying v met een blutsje in achteraan moest 180 opbrengen en die koop ik mooi in de doos voor 175. Ben je dan bedrogen? Bwah neen, je bent een paar uur zoet geweest voor 5 euro. En die "bluts" steekt niet echt zo op deze gitaar. Maar de koop v/d maand zou ik het niet direct durven noemen.

Is Piens schandalig duur? Neen (maar er bestaat goedkoper), je moet rekening houden dat hij bijna alles in stock heeft en dat je dat kan uitproberen. Deze stock aanhouden kost geld... maar je hebt je instrument tenminste getest.

heavy-metal-thunder
20 oktober 2003, 15:08
Kramerman, waar ga jij??? Key, Bebop, soundfactory???

closure
10 januari 2004, 10:05
vorige week geweest , twas geen verkoop ofzo maar er stonden nog wat modellen aan de kant , alemaal staggs en dergerlijke waar dan een knop aan onbreekt ect ... er stond wel een mooie fretless bass !

Sliver
10 januari 2004, 17:47
Wat een belgenbolwerk dit.

BLOK182
10 januari 2004, 18:13
Die verkoop van Piens lijkt zo te horen wel op de eindejaarsverkoop van EMI Eindhoven. Ook honderden (soms kapotte) staggs tegen de dumpprijzen, met af en toe wel een degelijke gitaar.

heavy-metal-thunder
11 januari 2004, 10:02
Ze zullen beiden bij de importeur een container op de kop getikt hebben, zeker.

Iced Dragon
12 januari 2004, 08:42
vroeger toch 't een en 't ander gekocht bij piens, ze zijn veel te duur en echt veel kwaliteit hebben ze nu ook niet. Supervriendelijk zeker niet.
Meestal ga'k nu naar keymusic (roeselare) maar sinds ze overgenomen zijn door ahum, excusez-moi le mot, nederlanders is't ook wel wat geminderd ('k veronderstel dat Nederlanders hardere zakenlui zijn, en ik nog een vroeg-20e-eeuwse plattelandsmentaliteit heb...). En de bediening kan ook wel beter. Iedereen in die branche lijkt zo zelfvoldaan..
Als je een neckpup besteld krijg je een brugpup maar die kun je perfect installeren hoor, absoluut hetzelfde als de neckpup. Als je ze er dan op attent maakt dat de output toch wel (serieus?) verschilt draaien ze opeens 180° en gaan ze weer lekker slijmerig doen. Haat ik dus hé.

een tip misschien? 'k heb mijn RR1 voor 1810€ gekocht in Andorra, ik denk niet dat je ze in de Benelux (misschien in Luxemburg wel) goedkoper kunt vinden. Perfecte staat met de duurste finish (LTG).

heavy-metal-thunder
12 januari 2004, 09:18
Wat denken jullie van Guitar and ampcenter in Gent. Ben er nog maar 1 keer geweest en verschillende keren gebeld/gemaild. Die man lijkt het echt wel te kennen. Altijd vriendelijk. Geeft vrijblijvend advies.

hansies
24 januari 2004, 13:01
Wat een belgenbolwerk dit.

wat bedoel je met belgenbolwerk.....................
iets tegen belgen ?
GREETZ :-D :-D