PDA

View Full Version : Mushroomhead -- beide gitaristen



idno
2 oktober 2003, 12:32
Ik weet dat ze RG7 customs of RG7420's gebruiken, maar that's all.

Weet iemand watvoor spullen ze nog meer gebruiken? een plaatje van een pedalboard ofzo zal al fijn zijn. :)

Harry
2 oktober 2003, 14:12
een bandje dat 'paddestoelhoofd' heet? en daar wil jij meer over weten?

slayurrr
2 oktober 2003, 16:34
Ik ken mushroomhead ook en het is een zuig band die op slipknot wilt lijken (of slipknot wilt op hun lijken, whatever) iniedergeval kwa muziek heb het veel van elkaar.

Maargoed, dat was de vraag niet, staat het niet op die site waar al die rig's van bekende artiesten staan?
En google al geprobeerd? (je weet maar nooit tegen woordig)

idno
3 oktober 2003, 09:36
@harry: Ja, daar wil ik meer over weten

@slayurrr: Kijk schwaa, dat jij het kut vind, hoeft nog niet te betekenen dat het kut is. Mushroomhead bestaat al zo'n 10 jaar en dat is langer dan Slipknot. Slipknot speelt veel harder dan Mushroomhead en het lijkt helemaal niet op elkaar (Mushroomhead is toch veel muzikaler). Kijk Slayer, daar hou ik nou niet van. Op Ozzfest liep iedereen warm voor ze en ik dacht, joh, laat ik ff kijken, maar na een minuut dacht ik: 'wat een teringherrie' en toen ben ik naar Mushroomhead gelopen en dat vond ik gewoon onwijs vet! Aldus, smaken verschillen.

Terug naar de topic:

Via google enzo heb ik het al geprobeerd, maar aangezien het niet zo'n bekende band is, is er niet zoveel te vinden.

Theije
3 oktober 2003, 10:57
iniedergeval kwa muziek heb het veel van elkaar


Luister nog eens goed!

slayurrr
3 oktober 2003, 15:07
Ok ik zat fout inderdaad, dat kwam mede omdat ik maar 1 nummer van mushroomhead op me PC had staan, ik heb nu Solitaire Unraveling ofzo en nog wat andere nummers en dat klinkt al wat beter.
Dat mushroomhead al 10 jaar bestond wist ik ook niet omdat ik nooit naar die muziek luister, hetzelfde geld voor slipknot, het enige is dat ik weet hoe ze eruit zien in hun pakkies.
Dat jij slayer kut vind dat is een mening en hetzelfde geld voor mij over mushroomhead en dat smaken verschillen is maar goed ook. :)

slayurrr
3 oktober 2003, 15:10
Het nummer waar ik slipknot een beetje met mushroomhead vergeleek was before i die ofzo, dat klinkt niet echt hetzelfde als slipknot, maar ik vind de opbouw enzo wel degelijk hetzelfde en bepaald zacht is het niet.
Wat mushroomhead dan wel weer heeft zijn die synth stukkies, wat opzich wel grappig is.

idno
6 oktober 2003, 12:31
:listen: Kijk, van dit soort mensen hou ik nou :P
Eerst commentaar geven, maar daarna nog ff goed luisteren naar de muziek waarop ze commentaar geven.

btw. luiter nog ff naar Bwomp en het nieuwe nummer Sun Doesn't Rise :satisfie: