PDA

View Full Version : heb zojuist mijn eerste NIET DEAN in Jaren gekocht!



gerrekat
1 oktober 2003, 13:40
Yup geen geld voor de BB V, maar deze kon ik nog net behapstukken HAHAHAHA!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2562027258&category=33035&rd=1


wat een prijs die gast moet gek zijn......nou ja ik hoefde iig niet lang te twijfelen.

FNaRK
1 oktober 2003, 13:44
wow
vette finish man !
gefeliciteerd
en nu op zoek naar een groter huis :D
(je hebt zeker geen inwonende vrouw / vriendin :???: )

Raffel
1 oktober 2003, 13:44
die is in ieder geval nog niet zo heeeel lelijk. Doet me een beetje denken aan de Bich van BC Rich. Eej da rijmt :-?

Lacrymosa
1 oktober 2003, 13:45
Damn, jij heb echt geld teveel

Gefeliciteerd, cool ding

CheerS!!

gerrekat
1 oktober 2003, 13:45
Jawel helaas HAHAHHA, die wete het nog niet, nu maar hopen dat ik op korte termijn 1 a twee gitaren kan lozen want 10 gitaren in een klein huis gaat echt niet!

gerrekat
1 oktober 2003, 13:47
die is in ieder geval nog niet zo heeeel lelijk. Doet me een beetje denken aan de Bich van BC Rich. Eej da rijmt :-?

HAHAHAHAHA!

www.vanafvandaag.tk
1 oktober 2003, 13:50
Wow.. mooooiii.. Is het erg duur om die zooi te verzenden? (neem aan dat je hem niet gaat ophalen?)

gerrekat
1 oktober 2003, 13:54
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee, maar normaliter zo tussen de $ 150-170 extra!

BLOK182
1 oktober 2003, 14:54
Dude, welke bank heb je beroofd? Maarre, gefeliciteerd, goed ding lijkt me, maar niet helemaal mijn stijl, ik zie liever een mooie dean :-P

gerrekat
1 oktober 2003, 15:18
HEHE eindelijk HAHAHAHA, ik weet niet altijd al een mockingbird willen hebben, als het niets is gaat ie geljik de deur weer uit, moet best wat aan te verdienen zijn!

slayurrr
1 oktober 2003, 15:47
Relaxed ding 8-) , ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je aan zoveel geld komt :wink:

gerrekat
1 oktober 2003, 15:48
Werken??? :-D

BLOK182
1 oktober 2003, 15:56
Volgens mij eet jij iedere dag droog brood of heb je geen meubels in huis ;-)

slayurrr
1 oktober 2003, 15:57
Dat kan bijna niet anders :razz:

gerrekat
1 oktober 2003, 15:59
nee maar een groot deel van mijn inkomen gaat idd op aan gitaren!

Maar dat is nu echt afgelopen er gaan er twee de deur uit en dan hoop ik mijn GAS te kunnen beheersen!

Eigenlijk kan het niet al die gitaren! ik heb er in 2 jaar 15 gekocht en 5 amps, sommige ook alweer verkocht....

de core blijven toch mijn DEAN TimeCapsules die gaan nooit de deur meer uit!

slayurrr
1 oktober 2003, 16:06
GAS beheersen... succes :wink:

BLOK182
1 oktober 2003, 16:06
Wie weet ga ik ook nog eens zo beginnen met PRS, als ik over een paar jaar een fatsoenlijke baan heb haha. Lijkt me wel stoer trouwens, een Custom is een must-have en een hollowbody met alle opties is ook niet weg, en en en en en :D

Ic3gl0vE
1 oktober 2003, 16:07
wow, nu ga je eindelijk een gitaar met een fatsoenlijke headstock hebben, gefeliciteerd!

gerrekat
1 oktober 2003, 16:29
HAHAHAH, ja grapje zeker!

Er is en blijft maar een echte ROCK HEADSTOCK en die heeft een grote V!

maar neemt niet weg dat de BC headstock ook OK is beetje klassiek, vind de widow headstock ook super!

taylor
1 oktober 2003, 16:56
fucking hell zeg!

zo'n bc mockingbird zoek ik al jaren en dat voor die prijs.

is dat niet riskant via ebay?zo'n gitaar laten overvliegen.

als je hem weer een keer wil verkopen let me know

gerrekat
1 oktober 2003, 17:32
Wie weet, de laatste keer dat ik een mockinbird USA gespeeld heb vond ik hem stuken minder dan mijn USA DEAN ML's, dus als deze tegenvalt gaat ie weer in de verkoop, maar mooi is ie zeker, alleen al voor op de muur!

De prijs is belachelijk idd daarom heb ik hem ook gekocht normaal gaan ze makkelijk voor het dubbele!

jorrit
1 oktober 2003, 17:40
ey gerrekat, vette gitaar man naar zo'n ding heb ik ook nog staan kijken maar geen geld helaas....super gitaartje...succes met bieden ;)

gerrekat
1 oktober 2003, 18:23
LOL ik heb hem al, gelijk gekocht met buy it now!

gerrekat
1 oktober 2003, 18:23
Nog wat mooiere pics!

http://i1.ebayimg.com/01/i/00/0a/53/03_3.JPG

http://i9.ebayimg.com/02/i/00/0a/5f/e1_3.JPG

The Mule
1 oktober 2003, 18:26
Goeie deal, mooi hout ook, alleen niet helemaal mijn soort gitaren. Alleen die verkoper uit Puerto Rico, beetje link vind je niet?

gerrekat
1 oktober 2003, 18:28
Tja maar hij heeft alleen positieve feedback.....

we zien het wel.

Negative K3 fan
1 oktober 2003, 18:58
sorry maar ik vind eht niet echt mooi, dat houtkleur gedoe... een mockingbird heeft trouwens wel een redelijk gave vorm.

jorrit
1 oktober 2003, 19:09
ow nog beter zelfs.....puerto rico..hmz.....ach zal wel goed gaan! super vette gitaar had ik dat al gezegd? :-D

ben???
1 oktober 2003, 21:31
mijn god, wat een afgrijselijk ding. sorry, kvind het echt niks in het kwadraat.

wietse
1 oktober 2003, 21:36
mooi ding man , hou altijd wel van ongewone modellen en zeker als ze transparant gelakt zijn.

Ic3gl0vE
1 oktober 2003, 21:37
HAHAHAH, ja grapje zeker!


Nee, dead serious

gerrekat
1 oktober 2003, 21:48
Ok dan weet ik hoe laat het is......... :-D

Arnie
2 oktober 2003, 10:29
zooo dan, das wel een mooi gitaartje. Van harte gefeliciteerd, dat je er maar lang plezier van mag hebben :)

gerrekat
2 oktober 2003, 10:58
Thanx,

ja is een beetje een raar geval er zit gene serienummer op dus ik in paniek naar Neal MOser gemaild de man die vroeger alle BC RICHes maakte, het blijkt nu een mid jaren 90 prototype te zijn....

Nou ja hij is iig wel mooi!

Patrick M.
2 oktober 2003, 14:35
Mid jaren 90? Is het misschien een gitaar uit de Class Axe periode?

gerrekat
2 oktober 2003, 15:34
Volgens Neal Moser niet....uit de Jr. periode1

Anders Destium
2 oktober 2003, 15:52
Felici! Mockingbirds zijn zo'n beetje de enige BCRiches die ik kan waarderen: Ze zien er erg classy uit, zeker een dergelijke neck-thru :)

Is het alleen niet zo dat die Mockingbirds qua gewicht en stabiliteit heel vervelend werken?

Soulflyhigh
2 oktober 2003, 16:14
Leuke gitaar Gerrekat! Maar waar staat ie nou t.ov. al je Dean's? :-D

gerrekat
2 oktober 2003, 16:32
Bji de USA Mockingbirds is de balans perfect, ik wete niet of dat ook voor de "imports" geldt, ik ben het met je eens dat ook ik het het mooiste BC RICH model vind....


Ik heb er al wat keertjes op een gespeeld hele vette gitaren spelen super, mega sustain, super neckjoint, maar tje niets komt aan een USA DEAN ML helaasch!

taylor
3 oktober 2003, 16:13
hmm wel vreemd geen serie nummer normaal hebben imports geen serie nummer.

ik weet ook dat er wat nep spul rond loopt van bc rich, japanse kopies 1 vriend van me heeft 1 keer een 70e jaren mokingbird gekocht bleek later 1 kopie te zijn bijna niet van echt te onderscheiden.

blijft toch altijd tricky maarja jou gitaar was niet 5000 guldens ja echt waar!

gerrekat
3 oktober 2003, 16:28
Nee de iomports hebben wel een serienummer....althans die ik heb gehad wel.
Er zijn kopieen van de origineleBC RICH USA's maar die hebben niet het "R" logo...

Dit is een proto of custom van de post class axe dagen toen schijnen er een hoop zonder serienummer gemaakt te zijn...

gezien de uitrusting is ie ook wel echt, Grover Imperials, Dimarzio Super Distortion en fred, en de abalone inlays en "R" logo ook de neckjoint is correct, al is het misschien nooit helemaal zeker te zeggen...

Als Neal Moser het zegt geloof ik het wel!

taylor
3 oktober 2003, 16:47
ja dat dacht die vriend van me ook.

was ook r logo en alles.gewoon een exacte kopie van een 70e mockingbird.

toch is het 1 nepper die van jou weet ik niet.

import heb ik ook gehad maar dan zonder serienummer.

neal moser kan moeilijk via en mail bevestigen dat de jouwe wel origineel is lijkt me zo.

maar goed ik zeg niet dat het zo is alleen dat er dus wel kopie's rond zwerven waar je zo op het oog niks aan kunt zien.

gerrekat
3 oktober 2003, 16:54
Tja kan altijd maar de enige mogelijkheid zou zijn dat het een Ed Roman BC RICH is, en dan is ie nog steeds US made en top hout, alleen die man is een lul!

Die mogelijkheid sluit ik bijna uit daar er Dimarzio PU's inzitten en daar heeft Ed een gruwelijke hekel aan, dat is geen geheim.


Ach serienummers zijn ook makkeljik te vervalsen, dan zou je d authenticiteit van elke gitaar in twijfel moeten trekken, ik heb overal nagevraagd waar BC RICH fanaten zaten..

de meeste dachten dat hij authentiek was, sommige zeiden dat het een Ed Roman zu kunnen zijn, maar het is zo moeilijk bij BC RICH er zijn zoveel verschillende perioden geweest en het is vaak zo moeilijk te zeggen.

het is iig geen Koreaan, japanner daar de originele rekening erbijzat en dat bedrag loog er niet om.....

En vanwege mijn twijfel heb ik er een nog betere deal uit kunnen slepen bij de verkoper!

Er hebben zich drie mensen bij me gemeld die ook een BC RICH hebben uit dezelfde periode zonder serial!

Ik heb zelfs al een aanbod gehad van iemand die hem direct van me over wil kopen HAHAHAHAH

taylor
4 oktober 2003, 11:47
ja het zou wel een origneel zijn,echt veel verstand heb ik niet bc rich.

net wat je zegt dan moet je over al aan gaan twijfelen das ook niet erg leuk,maar dat er tussen vintage ook nep spul zit dat weet iedereen.

en die ed roman echt kan die gast niet uit staan die domme lul verhalen op ze website!


het probleem is met sommige collectors(net als die kennis van me) die wil liever iets hebben(zo snel mogelijk) en kijkt nergens naar vertrouwd iedereen,ja dan ben je er gauw bij.

das misschien gelijk een goeie tip als je vintage wil gaan kopen verdiep je eerst in de gitaar of ding wat je wil kopen.

gerrekat
4 oktober 2003, 13:08
Ed Roman is echt een lul ja, maar hij kan wel gitaren bouwen, hij vraagt er alleen walgelijk veel te veel voor!

Hij is arrogant en bedondert iedereen waar je bijstaat, hij heeft een maat van me van het DEAN forum een walgelijke Tropical (slechte eind jaren 80 begin 90) are DEAN ML verkoxcht als zijnde een originele vintage Dean Zelinsky made ML HAHAHA de lul...

Die tropicals zijn hooguit een paar honderd waarde n zien er bovendien heel verkeerd uit!

Op het BC RICH board denken de meeste toch wel dat ie echt is, en wat ze zeggen is ook wel waar, wat heeft het voor nut om zoiets na te bouwen de neckthru contructie en de toegepaste houtsoortenzouden zoveel moeite en geld kosten dat het eigenlijk de moeite niet waard is om te doen...

Dan kunnen ze beter GIBSON 1959 LP's gaan nabouwen dat snijdt meer hout!

jorrit
4 oktober 2003, 14:10
ff offtopic.....taylor hoe komt jou nederlands zo gebrekkig? (niet beledigend bedoeld hoor maar je maakt zinnen die hele stukken missen lijkt het wel.....) :oops:

slayurrr
4 oktober 2003, 14:14
Misschien had hij zijn bril even niet op :razz: ?

taylor
5 oktober 2003, 23:36
ben geen nederlander vandaar.

oja en typen das ook geen sterke kant van me.