PDA

View Full Version : Adagio



Maiden Michiel
1 oktober 2003, 11:34
Iemand deze band al gehoord?
Heb nu effe "Underworld" aanstaan. Raah, wat een gitarist. Niet bijster origineel, maar wel goed! Kruising tussen Marcel Coenen en Michael Angelo!

FNaRK
1 oktober 2003, 11:49
nope
ken ik niet ...nederlands ??

helleke
1 oktober 2003, 12:33
Ik heb de eerste cd van ze.Vind m echt geweldig.Underworld heb ik vorige week besteld bij de cd-boer.Moet dus nog ff wachten :(

www.adagio-online.com Hier kun je alvast 2 nummers beluisteren.Zijn wel korte nummers trouwens.Klinkt meer naar Symphony X.

Timmer
3 oktober 2003, 10:31
Ik heb het debuutalbum van Adagio (is al weer zo'n twee 'jaar uit geloof ik) en het is nog steeds een van mijn favoriete albums. De gitarist waar die band om draait is volgens mij een fransoos. De rest van de muzikanten zijn afkomstig uit andre bands (Dirk Bruineberg van Elegy, David Readman van Pink Cream 69 en nog een paar...)

Ik had alleen geen idee dat er een nieuw album aan zat te komen, maar effe tsjekke binnenkort :) Helaasch doet de adagio website het op dit moment niet dus kan ik de sample songs niet luisteren... :-(

helleke
3 oktober 2003, 14:52
Hmmm.. website doet t gewoon bij mij :razz: ,maar ik hoef die samples ook niet meer te beluisteren want heb net de cd opgehaald 8-) Nu aan het luisteren.Geluid is wel een stuk beter dan op het debuut.Lekker vet!De nummers moet k nog ff een paar keer luisteren.Er gebeurd weer zo ontzettend veel dak weer 10 luisterbeurten nodig heb om het allemaal te kunnen bevatten :D
Nu de nieuwe Balance of Power nog......

slayurrr
3 oktober 2003, 15:20
Ik kon deze band nog niet, ben dus even mp3tje wezen downloaden op die site en het klinkt zeer cool!

Timmer
3 oktober 2003, 15:28
Ahaa, ik zie het al: mijn zgn. slimme popup-killer programmaatje zat in de weg, nou doet de site het wel :oops:

Lekker songmateriaal, binnenkort maar effe bij de cd boer langs 8-)