PDA

View Full Version : LabRie ZUIGT KEI HARD (en roadkill heeft een grote bek)



BB.Q
1 oktober 2003, 00:16
Was van de week wat clips van Metallica aan het downloaden, live versies van Master of Puppets.......
Zit me daar toch een clip tussen van dream theater die dit nummer coveren!!!

Ik denk van: ".....och ja, laat ik eens kijken wat die ervan bakken." Begint best aardig met de intro tot die langharige tekkel die zich een zanger durft te noemen z'n schuur open trekt!!!
Die kerel heeft een stem als een bengaalse berggeit die ze aan z'n linker teelbal langs een rotswand omhoog slepen!!!!! Wat een gemekker van die kneus!!

Heb m niet eens af kunnen kijken van ellende! De hond ging er slecht van.... :o :-?

slayurrr
1 oktober 2003, 02:16
Hahaha ja dat filmpje had ik ook, die zanger is echt vreselijk in die clip.
De rest van de bandleden stralen ook weinig uit, ze staan daar maar van "pfff moeten we dit nummer nou echt spelen?" ... ow ja john headbangt af en toe wel is met zijn hoofd voor 5 sec, maar daar is ook alles mee gezegd.

Maiden Michiel
1 oktober 2003, 08:37
Owja, en als de zang je niet aanstaat is de hele band meteen kut?

Lacrimosa
1 oktober 2003, 10:14
wat een domme opmerkingen ej :-?
kvind de zanger ook niet echt wat, maar dan hoeft de band niet gelijk slecht te zijn, sjezus.....denk na voordat je iets zegt man!!


Owja, en als de zang je niet aanstaat is de hele band meteen kut?


pcies!!

helleke
1 oktober 2003, 11:31
Dat slaat inderdaad weer helemaal nergens op.LaBrie is goed in het zingen bij Dream Theater.Hetfield is goed in het zingen bij Metallica en Ulrich is niet goed in drumgeluiden :D Metallica was ook niet zo geweldig toen ze Whiskey in the Jar van Thin Lizzy coverden
Om dan meteen een band als kut te bestempelen :???:

FNaRK
1 oktober 2003, 11:48
Alles over BB.Q

Geregistreerd op: 10-7-2003
Totaal berichten: 19
[0.01% van het totaal / 0.23 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van BB.Q
Woonplaats: hierzo
GEAR:
GEAR Website:
Band:
(Band) Website:
Beroep: student
Interesses: veel

Jesus man, iets genuanceerder mag wel.....
:evil:

helleke
1 oktober 2003, 11:51
:-D :-D

Rbagio
1 oktober 2003, 12:20
Hoe kun je een band nou beoordelen op een COVER plaatje, donders KALF!

slayurrr
1 oktober 2003, 12:33
Hij moet inderdaad niet zeggen dat heel dream theater zuigt, want dat doen ze niet, hij moet alleen even veranderen dat de cover van master of puppets gespeelt door dream theater zuigt.

dan is het evengoed wel een nutteloos topic, maargoed..

BB.Q
1 oktober 2003, 17:56
Mensen, mijn oprecht excuses voor het hebben van een eigen mening!!

Blijkbaar wordt dat hier alleen maar gewaardeerd/geaccepteerd als je 2746 berichten gepost hebt...waarvan naar mijn mening om en nabij de 2738 onzinnig zijn!

Owwwww sorry doe ik t weer :-D

hoofd
1 oktober 2003, 18:01
Ja lul, maar dan heb je je inmiddels wel een beetje wegwijs gemaakt in het forum, en dan ben je ook een wat bekender gezicht. Dus voortaan eerst ff braaf meepraten, of niet....om de Hardheid maar 's te quoten: "Je moet gewoon je bek houwe!"

Edit: overigens vind ik Dream Theater ook ontzettend zuigen, maar das het onderwerp niet :D.

FNaRK
1 oktober 2003, 20:18
Mensen, mijn oprecht excuses voor het hebben van een eigen mening!!

Blijkbaar wordt dat hier alleen maar gewaardeerd/geaccepteerd als je 2746 berichten gepost hebt...waarvan naar mijn mening om en nabij de 2738 onzinnig zijn!

Owwwww sorry doe ik t weer :-D
Nee lul......wat er gezegd wordt is dat je een band / zanger niet moet beoordelen op een cover,
net alsof we jou ook zouden beoordelen op een enkele topic :???: (oh shit....dat doen we ook)

Negative K3 fan
1 oktober 2003, 20:18
DT zuigt idd best wel, ik ken allee die cover niet

FNaRK
1 oktober 2003, 20:19
DT zuigt idd best wel, ik ken allee die cover niet

en jij moet al helemaal je pleurismuil houwe

Ic3gl0vE
1 oktober 2003, 21:18
Instrumentale stukken van Dream Theater zijn fijn. De nummers met zang zijn alleen fijn als die zanger niet probeert hoog te zingen, wat dat plezier mijn oren niet zo.

Conclusie: bovenstaande post van Roadkill is correct

Mithrandir
1 oktober 2003, 21:32
Ik vind de zang van LaBrie meestal wel ok eigenlijk, maar ik heb er geen verstand van, dus ik zal het wel weer helemaal fout hebben.

ozzy
1 oktober 2003, 21:43
Ik vind de zang van LaBrie meestal wel ok eigenlijk, maar ik heb er geen verstand van, dus ik zal het wel weer helemaal fout hebben.

In 1 keer goed :razz:

slayurrr
1 oktober 2003, 21:53
Ik vind hem irritant zingen, maar dat is ook weer een kwestie van smaak natuurlijk, de muziek van dream theater zelf zit goed in elkaar.

Surferboy
1 oktober 2003, 22:00
Technisch gezien zijn ze zeer goed......vind alleen de muziek niezo leuk....maja.... :roll:

schaap
2 oktober 2003, 01:46
Tja, Dream theater is niet voor iedereen weggelegd (god wat klinkt dat arrogant, is niet zo bedoeld hoor :razz: ). Je houdt ervan of je houdt er niet van, en ik vindt LaBrie niet eens zo erg, bij nummers zoals Peruvian Skies komt die gozer bestwel tot zn recht, alleen bij andere nummers weer helemaal niet :-? Wat een klootzak is het toch op dat gebied :D

Maiden Michiel
2 oktober 2003, 09:12
Mensen, mijn oprecht excuses voor het hebben van een eigen mening!!

Blijkbaar wordt dat hier alleen maar gewaardeerd/geaccepteerd als je 2746 berichten gepost hebt...waarvan naar mijn mening om en nabij de 2738 onzinnig zijn!

Owwwww sorry doe ik t weer :-D

Supertriest!

Zeg dan gewoon dat je de liedjes niet leuk vindt ofzo, of dat de stijl je niet aanstaat.

Verder zei je:

Dream theater ZUIGT KEI EN KEI EN KEI HARD (eerlijk waar)
Dat klinkt ook niet echt als een menign is het wel?

Ik neem aan dat je gitarist bent en je moet op zich de kwaliteiten van Petrucci kunnen respecteren!

BB.Q
2 oktober 2003, 12:04
Stelletje wijven!!! Ik heb ook geen slecht woord over john gezegd!

Alleen dat die cover van Master of Puppets echt door dat gemekker van die kerel keihard verneukt wordt.

En jawel dat is een mening..

Maiden Michiel
2 oktober 2003, 12:55
Niet zoals jij het zei :)

FNaRK
2 oktober 2003, 13:36
Stelletje wijven!!! Ik heb ook geen slecht woord over john gezegd!

Alleen dat die cover van Master of Puppets echt door dat gemekker van die kerel keihard verneukt wordt.

En jawel dat is een mening..


Neen lul,
lees de titel van je topic nou nog eens: DREAMTHEATER ZUIGT blablaba
Maak er dan in ieder geval van "DE ZANGER VAN DREAM THEATER ZUIGT EN DAN MET NAME IN DE COVER VAN METALLICA EN VERDER MOET IK MIJN ONWETENDE MOND HOUDEN"
zoiets ?

gershwin5150
2 oktober 2003, 14:31
Neen lul,
lees de titel van je topic nou nog eens: DREAMTHEATER ZUIGT blablaba
Maak er dan in ieder geval van "DE ZANGER VAN DREAM THEATER ZUIGT EN DAN MET NAME IN DE COVER VAN METALLICA EN VERDER MOET IK MIJN ONWETENDE MONDE HOUDEN"
zoiets ?

Dat zijn hele wijze woorden :-D
Helemaal mee eens :evil:

Marshallover
2 oktober 2003, 19:07
lang niet meer zo hard gelachen hiero !!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

BB.Q
2 oktober 2003, 20:51
zo beter roadkill?

Nu geef ik alleen maar een mening over dingen die ik kan bevestigen of constateren........
:o

Chuck
3 oktober 2003, 02:40
LabRie ZUIGT KEI HARD (en roadkill heeft een grote bek)

Je had het volgens mij beter bij Roadkill heeft een grote bek kunnen laten

:satisfie:

Maiden Michiel
3 oktober 2003, 08:51
Stelletje wijven!!! Ik heb ook geen slecht woord over john gezegd!

Alleen dat die cover van Master of Puppets echt door dat gemekker van die kerel keihard verneukt wordt.

En jawel dat is een mening..


Neen lul,
lees de titel van je topic nou nog eens: DREAMTHEATER ZUIGT blablaba
Maak er dan in ieder geval van "DE ZANGER VAN DREAM THEATER ZUIGT EN DAN MET NAME IN DE COVER VAN METALLICA EN VERDER MOET IK MIJN ONWETENDE MOND HOUDEN"

zoiets ?

Het moet zijn: IK VIND dat de zanger van DT etc. etc.

moretel
3 oktober 2003, 09:01
Was
heel veel bla bla bla
Heb m niet eens af kunnen kijken van ellende! ?


Kunnen ze jou niet op je naam leggen, zijn we daar ook weer vanaf.
:-D

urezna
3 oktober 2003, 14:22
Labrie is wel goed!!! en hoe hij zuigt heb ik nooit gevoeld (hoeft ook niet...)

Ik heb ze zelf Master of Puppets live zien spelen in Barcelona, nou daar kon 'Tallica nog wat van leren!!! inclusief de zang!
echt: Retestrak!!!!

En ook DT met The Number Of The Beast live gezien in Londen (nee, hier spreekt geen fan :-D ), was ook errug goed.

Maar ja, als je de originele stem gewend bent, is een andere, verschillende stem al gauw niet goed he?

En okee, hij heeft live wel eens zijn mindere momenten..... als is hij de laatste jaren wel erg vooruit gegaan.

en ik merk om me heen dat hij blijkbaar een stem heeft waar je wel of niet van houdt, tussenin zie je niet veel.... blijft kwestie van smaak.....

Anders Destium
3 oktober 2003, 19:23
Ik heb bij dit topic maar 1 ding te zeggen:

Ik blijf er bij dat progressieve metal intelligente muziek is voor intelligente mensen. (101-rules of progmetal, zie zoekfunctie)

Als je het niet kan waarderen, is dat jammer. Er zijn ook genoeg mensen die kaviaar niet lekker vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen goede kaviaar is....

FNaRK
3 oktober 2003, 20:28
ik hou niet van kaviaar (gadverdamme....visse-eitjes :o ) maar ik hou wel van prog :???:
Ik zie hier eigenlijk geen causaal verband.....

the joshua tree
4 oktober 2003, 11:05
ik hou niet van kaviaar (gadverdamme....visse-eitjes :o ) maar ik hou wel van prog :???:
Ik zie hier eigenlijk geen causaal verband.....

samengevat zegt anders in principe dat progmetal de creme de la creme van de muziek is.... voor echte fijnproevers dus

Kitaarhiero
4 oktober 2003, 15:30
Dat het niet gaar is of half aangebrand maakt de liefhebber niks uit :p

Neals
4 oktober 2003, 15:41
Dream Theater, mwah, vind het niet zo supervet eigenlijk, en die labrie, sjah, volgens mij issie geholpen

Anders Destium
4 oktober 2003, 17:34
Dat het niet gaar is of half aangebrand maakt de liefhebber niks uit :p

Ah, je kan het niet waarderen....

Teken aan de wand als je het mij vraagt :lol:

Wat ik bedoelde te zeggen, eerwaarde lezers, was dat het een smaakkwestie is (niet meer, niet minder) :)

Barret Wallace
4 oktober 2003, 21:44
Maar maken jullie je nou druk om? Ga gitaar spelen ipv je druk te maken om dit soort onzin.

hoofd
4 oktober 2003, 23:10
Jezus Barret, leef jij nog...wil je daar eens snel mee ophouden.

Kitaarhiero
5 oktober 2003, 17:32
Dat het niet gaar is of half aangebrand maakt de liefhebber niks uit :p

Ah, je kan het niet waarderen....

Teken aan de wand als je het mij vraagt :lol:

Wat ik bedoelde te zeggen, eerwaarde lezers, was dat het een smaakkwestie is (niet meer, niet minder) :)

Sommige prog kan ik wel verdragen hoor ;) soms is het wel goed bereid, King Crimson of Van der Graaf Generator bijvoorbeeld.
de rest vind ik óf niet gaar (ongeïnspireerd) of aangebrand (in het geval van TEVEEL fratsen)

Barret Wallace
5 oktober 2003, 18:27
Jezus Barret, leef jij nog...wil je daar eens snel mee ophouden.

Jezus leeft niet meer, ik wel.


hahaha? :roll:

Harry
6 oktober 2003, 10:15
Jezus Barret, leef jij nog...wil je daar eens snel mee ophouden.

Jezus leeft niet meer, ik wel.


hahaha? :roll:

Bertje!!!! ik heb je gemist gozer!!!!

Phoenix Rising
6 oktober 2003, 12:11
ik heb em ook en hij is best goed man, de performance is wat minder maar de muziek staat als een huis.

schaap
6 oktober 2003, 16:01
ik heb em ook en hij is best goed man, de performance is wat minder maar de muziek staat als een huis.
Barret ? :???:

Barret Wallace
6 oktober 2003, 18:01
hahaha

ik was ook ff confused schapie schapie, maar hij verwijst naar die cover van DT


foei foei zoals je bij het vak nederlands al geleerd hebt foute verwijzingen zijn uit den boze !!!