PDA

View Full Version : Nieuwe Fender strat (foto's) !!



jaywalker
30 september 2003, 22:39
Hier is mijn nieuwe fender uit jap dan

Ik weet nu ook eindelijk wat het is dankzij sash:

special edition fifties vintage reissue

met: 21 frets, 6 punts brug, vintage zadels, spaghetti logo, kluson tuners, geen geagede plastic parts met speciale lak combinatie en flame op de body

ik heb er 250 euro voor betaald inclusief koffer :lol:

Foto's : http://community.webshots.com/user/tdoek

Akira
30 september 2003, 22:41
Echt megastrakke rechter grote teen dude...
Mooi op de foto gezet ook.... :-D

jaywalker
30 september 2003, 22:46
Grote tenen heel handig zijn!
Ik zit op waterpolo. Ik kan iemand behoorlijk hard knijpen met mijn teen :-D

Akira
30 september 2003, 22:53
Waterpolo heb ik ook gedaan, volgens mij een van de hardste teamsporten die er is...je wilt echt niet weten wat voor conditie je daar voor moet hebben, en je wilt ook echt niet weten wat er onder water uitgehaald word...gemene ventjes hoor, bij dat waterpolo....
Spreekt voor zich dat ik er erg slecht in was en snel gestopt ben.... :-(

green_day
1 oktober 2003, 09:33
jezus! wat een vette gitaar ja! is die top echt of foto.. jammer van die burst btw. hoe dan ook gefeliciteerd!

Quink
1 oktober 2003, 09:47
Wauw, hele gave gitaar, gefeliciteerd hoor. En 250 Euro :o :o



http://mysmilies.creativesell.net/cwm/big/cry.gif

Boehoe, het is niet eerlijk, ik wil ook zo'n gitaar.

www.vanafvandaag.tk
1 oktober 2003, 11:09
Mooie finish man! Gave kleuren. Hoe heet dit? Zebra Sunburst Red ofzo?

Maiden Michiel
1 oktober 2003, 11:36
Supervette finish!!!!

The_Cure
1 oktober 2003, 13:23
Gefeliciteerd!

En waar heb je hem vandaan als ik vragen mag? Want 250€ is echt niet veel geld! 8)

BLOK182
1 oktober 2003, 14:56
Idd een koopje, mooi ding dude!

jaywalker
1 oktober 2003, 23:38
Ik heb heel erg misbruik gemaakt van mijn kennissen kring. Vandaar dat ik me een klein beetje schuldig ga vinden.

Klasgenoot waar ik niet zo veel mee omga had een vader met deze gitaar. Ik bied 300 euro via telefoon. Die gozer zegt meteen is best. Hij kreeg namelijk de helfd van de poen (voor het regelen). Toen ik daar was (pff heb er totaal 40 kilometer voor moeten fietsen). Zag ik dat hij een beetje beschadigd was.

Ik lul een beetje uit me neK. "Tja ik moet de potmeter vervangen (half waar), de schroeven zijn een beetje verroest. De stemmechanieken zijn beetje slecht (dus niet waar) Ik bied je er 250 voor. Hij "is goed, "

Kijk dit is nou typisch een voorbeeld van niet goed research doen. Ze hadden met een beetje zoeken op internet ook 500 er voor kunnen vragen.

Maar doet er niet toe. I'am Evil and I like it :evil:

Vergeleken met mijn squier strat speelt hij iets fijner (squier roeleerd).
Maar het geluid is echt 10 x vetter. Samen met marshall tsl 100 krijg ik nu echt het john frusciante geluid. :-D

bert k
1 oktober 2003, 23:48
Kijk, bij dit soort verhalen zit ik altijd stiekum te hopen dat de ouwe eigenaar ook op het forum komt :cool:

Maarre, nix mis mee, hoor, goed onderhandeld, en ja, fraaie gitaar.

jaywalker
1 oktober 2003, 23:55
ouwe eigenaar alleen internet op school.
En laat gitaarforum nou net gebanned zijn bij ons op school. :cry:

Maarja kan hij het ook niet zien

roppie
2 oktober 2003, 10:23
shit man geweldige plank :)

Javaca
2 oktober 2003, 14:43
Wauw, hele gave gitaar, gefeliciteerd hoor. En 250 Euro :o :o



http://mysmilies.creativesell.net/cwm/big/cry.gif

Boehoe, het is niet eerlijk, ik wil ook zo'n gitaar.

Dit is zo hartverscheurend. Ik zou bijna medelijden krijgen. :-D

Javaca
2 oktober 2003, 14:45
Ik heb heel erg misbruik gemaakt van mijn kennissen kring. Vandaar dat ik me een klein beetje schuldig ga vinden.

Klasgenoot waar ik niet zo veel mee omga had een vader met deze gitaar. Ik bied 300 euro via telefoon. Die gozer zegt meteen is best. Hij kreeg namelijk de helfd van de poen (voor het regelen). Toen ik daar was (pff heb er totaal 40 kilometer voor moeten fietsen). Zag ik dat hij een beetje beschadigd was.

Ik lul een beetje uit me neK. "Tja ik moet de potmeter vervangen (half waar), de schroeven zijn een beetje verroest. De stemmechanieken zijn beetje slecht (dus niet waar) Ik bied je er 250 voor. Hij "is goed, "

Kijk dit is nou typisch een voorbeeld van niet goed research doen. Ze hadden met een beetje zoeken op internet ook 500 er voor kunnen vragen.

Maar doet er niet toe. I'am Evil and I like it :evil:

Vergeleken met mijn squier strat speelt hij iets fijner (squier roeleerd).
Maar het geluid is echt 10 x vetter. Samen met marshall tsl 100 krijg ik nu echt het john frusciante geluid. :-D

Zo hoort het!

renier
2 oktober 2003, 16:52
precies.. ik denk toch altijd maar: kennis van zaken is ook een onderdeel van gitaarspelen. als je een gitaar verkoopt voor de helft van de waarde is dat je eigen stomme fout.

ik heb zelfs wel eens en oude gitaar van iemand gekocht. op het eerste gezicht was het niks, dus 50 gulden geboden, maar toennie aankwam bleken er wel 3 seymour duncan antiqueties in te zitten ,die samen al zo'n 300 piek waard waren.

moeten de mensen maar wat meer research doen...

jaywalker
3 oktober 2003, 16:34
Ja je zult het altijd blijven zien.
En ondertussen maken we er lekker misbruik van......Zo hoort het !! :evil:

Robbert
3 oktober 2003, 16:38
/Kritische noot: Met zo'n attitude zou ik mijn pedalen ook verkopen aan jou 3x marktwaarde.
Bij zo'n deal nog meer aftroggelen, ben blij dat ik dat niet doe. :roll:


Wel een coole gitaar iedergeval :)

jaywalker
3 oktober 2003, 16:47
Gelijk heb je :-D

Maar ik heb denk ik momenteel erg grote muil omdat het mij ook eens gelukt is.

Ik denk dat ik zelf voortaan..als ik wat op marktplaats verkoop. er een paar tientjes boven doen. Omdat die lui dan wat hoger gaan bieden.