PDA

View Full Version : Zoom tri-metal dan maar nemen!



MetalPunk
30 september 2003, 15:24
geen d.o.d death metal, geen mt-2, geen metal master. Maar na aanraden van veel mensen de zoom tri-metal. Kan iemand me er meer over vertellen?? Ik weet niet echt 100% hoe die klinkt. Wie er moeite wil doen om een sound demo voor me te plaatsen zou ik heel dankbaar zijn!!!! Ik ben namelijk al een behoorlijke tijd opzoek naar een goed klinkend metal pedaal. Zonder succes tot nu toe. Wil iemand mij helpen???

thanks,
metalpunk

skabouter
1 oktober 2003, 00:16
nou, komop Jor ! brand los :D

die kerel heeft het altijd over hoe goed de TriMetal die hij heeft is. maarja, als ie een beetje op de hyperlead lijkt, dan geef ik hem geen ongelijk. ik moet die TriMetal alleen ook nog horen, nooit gehoord....

soundfiles ??

Izegrim
1 oktober 2003, 16:24
Een opmerking:
Hij wordt niet meer gemaakt, maar is nog wel te koop o.a. bij Feedback...

jorrit
2 oktober 2003, 19:47
nee ze worden niet meer gemaakt!!! dat komt door jullie, jullie ongelovingen merk vaste eikels! ow t is van zoom dus is het kut dat hoor je overal!!! ik zweer nog steeds bij mn trimetal, voor mij het beste high gain pedaal....zeker als je iets zoekt in de metal zone gebieden. maar als je al mijn jubelzang over de tri metal wilt lezen moet je ff op de search knop duwen of mij ff een maitlje sturen met vragen want ik ben nu helemaal kapot en heb geen zin meer om te typen...maar mailen is geen probleem ik wil best wat mensen over de streep trekken ook al is het te laat! :razz: