PDA

View Full Version : laten we een pedalen freak dag organiseren



Lucky
29 september 2003, 23:54
:o

al die pedalen neurdo's bij elkaar....dat moet toch gaaf zijn !!!

wie maakt er een suggestie voor plaats en tijd?

Nocki
29 september 2003, 23:55
shit. ik ben een koop freak... wanneer nou eens een dag voor koopjes en ruil freaks... gaan we de hele dag met elkaar ruilen...

Marshallover
30 september 2003, 06:58
:o

al die pedalen neurdo's bij elkaar....dat moet toch gaaf zijn !!!

wie maakt er een suggestie voor plaats en tijd?

Wat wilde je doen dan?

"Kijk eens naar mijn pedalboard"; "Als je ook even naar mijn pedalboard kijkt"

Ik denk dat de lol wel een keer af is hoor..... :cool:

Lucky
30 september 2003, 07:13
vooral luisteren!

de meest voorkomende forumziekte is meestal:

advies geven zonder het pedaal dat je adviseerd (goed) te hebben gehoord.
als iedereen zijn boutique en andere kistjes meeneemd....kun je eens wat uitproberen\verkopen of ruilen

Mithrandir
30 september 2003, 08:29
Ik zag in het cleanboost topic van LR al de suggestie staan om het op een zondag te doen in de hersftvakantie.Seymour Paul had een zaterdag voorgesteld, maar een zondag lijkt mij makkelijker, want op zaterdag hebben een hoop mensen toch vaak andere verplichtingen.

@Marshallover: Wat we daar gaan doen? Lekker showne e ntof deon natuurlijk!!!!11111 :roll:

Dirk_Hendrik
30 september 2003, 09:33
Voor :)

Nocki
30 september 2003, 09:42
Ik ga naar de gitaarforumpedalenfreakdag en ik neem mee;

mn roland fc200 en mn tandenborstel

alhambra
30 september 2003, 10:01
shit. ik ben een koop freak... wanneer nou eens een dag voor koopjes en ruil freaks... gaan we de hele dag met elkaar ruilen...

Juist dat lijkt me een beter idee, ik zit ook nog met "te rulen/te koop" spul en er zijn vast mensen die ook veel spul hebben waar voor ze wel is wat anders willen.

Ik ga naar de ruildag en neem mee:

Een Rogerlinn Adrenalinn
Een Hamer slammer
Een Ibanez sc420

En misschien nog wel meer :-D

Polytheme Pam
30 september 2003, 10:13
ik ben ook van de partij...


wanneer, waar, hoe, met wie, hoe laat, waarom, hoezo???

PeArLjAm
30 september 2003, 10:49
Yeah ik wil ook komen als het niet tever is tenminste...

Robbert
30 september 2003, 11:39
Prik een datum en ik kijk of ik kan..

Lucky
30 september 2003, 11:44
Misschien ergens in het midden van het land...richting utrecht of zo...heeft iemand een locatie of moeten we iets gaan zoeken? (en er voor betalen)
Ik ben niet zo bekend in die regionen...misschien dat iemand wat suggesties heeft.

pedalenfreak kwijl en ruil\verkoop dag !

ik neem mee een (voor de ruil\verkoop beurs):
MIJ Boss CE-2
een Ibanez Fatcat
Ibanez Roadstar II (tenzij al verkocht)

laten we ook een lijst maken van pedalen die te beluisteren zijn:
Lucky:

vintage MXR phase90
vintage Small Stone
vintage Mu-tron III
Menatone Red Snapper
Fulltone distortion Pro
Teese picture wah
Zvex SHO
Keeley compressor

LordRiffenstein
30 september 2003, 11:50
Pedaaltjes is leuk maar brengt iemand een versterker mee?? :razz:

Robbert
30 september 2003, 11:54
Misschien dat ik as zondag de Deluxe reverb van Al overkoop.. zo ja, dan zal ik hem zekers meenemen :D

Ik neem wel wat grappige Boss en Ibanez pedalen mee. Mits ik kan natuurlijk.


Is het niet makkelijk om Bij DB's of hoe heet die tent een oefenhok te huren?

Lucky
30 september 2003, 11:56
ik zal mijn vibroluxje meenemen.

db's mail me het nummer dan prik ik een datum men dan kijken we even

Robbert
30 september 2003, 12:01
DB's
Jekerstraat 82/A
3521EJ Utrecht
030-2938209


Ben er één keer geweest. Kon het vrij makkelijk vinden.

Nocki
30 september 2003, 12:06
ik neem mn vetta mee. daar zit ook een pedaal bij...

Nocki

Lucky
30 september 2003, 12:08
okidoki!

eerste suggestie:

zondag 26 oktober

PeArLjAm
30 september 2003, 12:08
laten we ook een lijst maken van pedalen die te beluisteren zijn:
Lucky:

vintage MXR phase90
vintage Small Stone
vintage Mu-tron III
Menatone Red Snapper
Fulltone distortion Pro
Teese picture wah
Zvex SHO
Keeley compressor

PEarl(als k kan):
Fox Rox Captain coconut 2
Mjm Bluesdevill

jpb
30 september 2003, 16:19
Ik vind het een goed idee, mits ik kan natuurlijk. Ik zie alleen niet goed hoe het georganiseerd kan worden zonder dat iedereen door elkaar heen speelt, want dan wordt het zo'n teringherrie. Mischien in een ruimte (met bar) waarin verschillende geluidsdichte cabines??? Ik weet het niet :???:
Als ik kan neem ik mee: Vox 847 (gemod); Fulltone Soul-Bender; VL Sparkle Drive (+Keeley-mod); Fulltone Fat-Boost (oud model).

Lucky
30 september 2003, 16:44
je kunt vast ergens iets afhuren met meerdere ruimtes....maar dat zal kostbaar zijn.

is er niemand die een grote zaal of iets met veel kamertjes ter beschikking heeft?
runt er iemand een bordeel? dat zou ideaal zijn...veel kleine kamertjes :D

V!N
30 september 2003, 17:28
okidoki!

eerste suggestie:

zondag 26 oktober

Oeh, dat lukt mij waarschijnlijk niet (avond/nacht van de 25e in België spelen)

Maar komt Sash ook ? :wink: dan moeten we wel allemaal slabbetjes meenemen.

Het zou ook tof zijn om de zelfbouw-freaks daar te zien. EdJ, Dirk_Hendrik, nicoverduin, AadPlagiaat, Mathe, Franc (of doen die laatste twee geen p'daal'n) en de rest.

Polytheme Pam
30 september 2003, 17:58
dan moeten we wel allemaal slabbetjes meenemen.

waarom dan :???:

mmm...ik zie al wat interessante pedalen de revue passeren, iemand nog een Carl Martin? :-?

V!N
30 september 2003, 18:45
dan moeten we wel allemaal slabbetjes meenemen.waarom dan :???: Joh, zeg nou niet dat je niet weet wat voor pedalen die kerel heeft ! Dat wordt kwijlen ! ;)

Lucky
30 september 2003, 18:47
dan moeten we wel allemaal slabbetjes meenemen.waarom dan :???: Joh, zeg nou niet dat je niet weet wat voor pedalen die kerel heeft ! Dat wordt kwijlen ! ;)

nou niet overdrijven...straks loopt ie nog naast z'n schoenen...
zeg Sash!

welke pedalen heb jij eigenlijk?
maak eens een rijtje......:

LordRiffenstein
30 september 2003, 18:53
Als ik kom, breng ik zeker 3 pedalen mee:

Ontkoppeling
Rem-pedaal
GAS-pedaal

Vooral met dat laatste moet je opletten!!! Is soms HEEL slecht voor je geldbeugel.

:razz:

sash
30 september 2003, 19:26
Kom waarschijnlijk wel ja. :)

Mijn pedaaltjes er ook maar bij dan?

Menatone Red Snapper
Teese RMC3 Wah
Fulltone Custom Shop DejaVibe
Chicago Iron Octavian
J. Everman Fuzz Drive G2

Ik heb een tijdje terug voor de algemene Gitaarforum meeting een vrij goeie (al zeg ik het zelf ;)) psychedelische effecten (fuzz, univibe, octavia) gemaakt.
Tis de bedoeling dat ik voorbeelden geef van effecten, wat hun eigenschappen zijn, hoe ze klinken in combinatie met elkaar en wat je er wel en niet mee kan.

Misschien een idee dat ik die dan geef?

Mithrandir
30 september 2003, 19:39
Ik ben er waarschijnlijk ook wel. Ik neem iig mijn Banzai NRS2, mijn Dunlop Univibe en mijn Morley wah mee (die wil ik wel eens naast de wizard wah horen, dus dan moet Seymour Paul wel komen). In een Boss DD3 zijn jullie waarschijnlijk niet zo geinteresseerd.

Javaca
30 september 2003, 21:07
Kunnen we niet alles (maar dan ook alles) op elkaar aansluiten en open zetten...

Kijken hoeveel ruiten we breken :-D

Mitch
30 september 2003, 21:54
Hallo, daar ben ik :)
[Lees je je pb's wel eens, Mith ?]

In principe staat die zondag in mijn agenda !!!!
Ik heb eerlijk gezegd wel het idee dat twee oefenruimtes slimmer zijn dan één ruimte, anders wordt het ofwel een zootje, ofwel spelen de egotrippers een eind weg :oops:

Voor de liefhebbers neem ik dan mee:
Carl Martin Trem o' Vibe, Chorus XII en Hot Drive 'n Boost mk II
Teese Wizard Wah
Ibanez TK999 Tube King en FL99 classic flanger (niet boutique maar wel erg goed en niet alledaags)
Sobbat FB4 ocatve en powerfuzz
Hopelijk tegen die tijd de Banzai Fireball 2.

Marshall ED1 compressor en Ibanez DE7 zitten er standaard bij :)
Voor de vintage liefhebbers is de Shin-Ei fuzz wah misschien ook leuk, lekker ruig en het tegengestelde van transparant :D

Robbert
30 september 2003, 21:58
26 oktober ben ik vooralsnog ook vrij.

Ik kom langs en neem mee: Boss CE-1 chorus, DC-2 en DC-3. Boss DM-2 delay, CM DeLayla en die Ibanez AD-80. Fulltone Fulldrive gaat mee en de Keeley/Boss BD-2. Ook de Ibanez WF10 en WH10 mogen mee op visite. En als Remco ook komt, voor jou de PQ-4 om te testen.

FNaRK
30 september 2003, 22:35
zal ik mijn Line6 meenemen :D

Mitch
30 september 2003, 23:07
No need for a smiley, lijkt me juist top ! Kijk, dat een Spider leuk is voor de beginnende thuisspeler zijn we het over eens, maar ik wil het hogere segment van Line6 best een keer horen door iemand die er veel mee omgaat (als ik dat zelf uitprobeer als L6 n00b en het niks vindt zegt dat helemaal niet natuurlijk).

Dus ga de uitdaging aan zou ik zeggen :)

FNaRK
30 september 2003, 23:21
shit :evil:

Lucky
1 oktober 2003, 11:08
Ik hoor net dat ik de 26ste moet spelen (smekbruiloft)
tenzij iedereen megavoor de 26ste is...wat dachten jullie van de 2de (november)

anders mailen jullie mij als je komt en wat je meeneemt dan maak ik daar een inventaris van om te kijken of alles loopt qua data.

giordano@wanadoo.nl

twee ruimtes ...lijkt me een goed plan!

FNaRK
1 oktober 2003, 11:14
waarvoor ga je niet gewoon in Musicon zitten....ook keus uit meerdere ruimtes en lekker dichtbij voor je.....

(ben trouwens benieuwd of deze "meeting" van de grond gaat komen..gezien het mieregeneuk bij de normale meeting :D )

Lucky
1 oktober 2003, 11:22
waarvoor ga je niet gewoon in Musicon zitten....ook keus uit meerdere ruimtes en lekker dichtbij voor je.....

(ben trouwens benieuwd of deze "meeting" van de grond gaat komen..gezien het mieregeneuk bij de normale meeting :D )

Wat je zegt ik woon op twee minuten lopen ervanaf...maar als je mensen wilt trekken vanuit het hele land kun je beter iets centraals kiezen.


(we merken het wel, toch?)

Mitch
1 oktober 2003, 23:09
2 november PEDALEN DAG UTRECHT

mail mij als je komt en wat je meeneemt dan maak ik daar een inventaris van.

giordano@wanadoo.nl



Ik denk: schop 'm effe omhoog. Als iedereen snel inschrijft kan er wat besproken gaan worden.

jpb
1 oktober 2003, 23:55
zal ik mijn Line6 meenemen :D

Dan neem ik mijn Line1 t/m 5 mee :D

Speeddemon
2 oktober 2003, 00:26
He dudes, 2 november kan ik wel.

Luca, als jij je MIJ CE-2 nou effe nog nie verkoopt, kunnen we hem eens vergelijken met mijn MIT CE-2.

Ik kan verder meenemen:
Tubefactor
Ibanez DE-7
Dod 250
Dod fx96 analoge delay
Korg 301dl Dynamic Echo
Boss CS-2 (maar daar werd al voor gezorgd, of nie?)
Boss CE-2

(evt ook nog een Boss GE-7, maar zit iemand daar op te wachten?)

Maar ik ben voor een locatie zoals Rotterdam, Utrecht, Breda (lekker makkelijk voor mij!), Tilburg, Nijmegen, Roosendaal, Arnhem of Eindhoven. Maar niet Amsterdam ofzo! Daarbij, in t weekend is m'n OV maar 40% geldig... :cry:
Maar

Lucky
2 oktober 2003, 01:01
speeddemon staat op de lijst!

het wordt iets in Utrecht op 2 november...tenzij er bijna geen achterhoekers komen..dan gaan we richting het zuid westen van de randstad kijken.

Er is een plan geopperd om het geld voor een af te huren oefenruimte van te voren over te maken...maar we kunnen het toch wel dezelfde dag oplossen. ik stuur een lijst van gegadigden rond, de dag van tevoren..bedrag gedeeld door aantal deelnemers = geld dat je cash meeneemt.

list van mensen die zeker komen tot nu toe:
Ikke dus
Speeddemon
Seymour paul
Sash (je neemt anders de fiets maar, dude!) :)
Robbert

http://www.itcanhelp.org.uk/unclesam.gif
WE NEED YOU

meld je aan bij : giordano@wanadoo.nl

Speeddemon
2 oktober 2003, 01:08
en hoe zit het met je CE-2?

Mocht ie trouwens nou echt vetter zijn dan de mijne, wil ik hem misschien wel overnemen, en de mijne verkopen...

Lucky
2 oktober 2003, 07:12
hij is nog chez moi ! (ce-2)

Robbert
2 oktober 2003, 08:48
Count me in dudez.


BTW. Die CE-2 zal niet anders klinken, maar mocht dat wel zo zijn, dan komt dat door die interne pot-instelling.

Sas moet er ook zijn BTW. Al moet ik je komen ophalen.. :D

Lucky
2 oktober 2003, 10:42
hé robbert!,

je wordt bedankt daar gaat mijn kans om mijn originele vintage made in Japan post silver screw analoge ce-2 voor 430 euro te verkopen tssssssssssss :D :D

inderdaad het MIJ verhaal is natuurlijk behoorlijk overtrokken. maar voor een of andere reden schuiven ze voor meer dan de taiwanners.

marc_o
2 oktober 2003, 16:29
dan moeten we wel allemaal slabbetjes meenemen.

waarom dan :???:

mmm...ik zie al wat interessante pedalen de revue passeren, iemand nog een Carl Martin? :-?

Ja, die heb ik, en sinds kort ook een elecro harmonix holy Grail, de pedaltone van koch en een wha van ibanez

Speeddemon
2 oktober 2003, 18:11
@ Robbert en Luca= Ik HEB die interne trimpot van m'n CE-2 dus anders afgesteld.

Hij werkt trouwens heel gek. Van 0 tot 50% schakelt ie de chorus niet eens aan (ondanks dat LEDje wel gaat branden), van 50-70% hoor je de chorus, maar redelijk subtiel en soms vervormend, en boven de 85% wordt ie duidelijk en vet. Heb hem zelf op iets van 90-95% staan.

Kan me er iets bij voorstellen dat de meeste Taiwanese CE-2's die pot op 50-80% hebben staan.

Robbert
2 oktober 2003, 21:01
Met een heel klein beetje geluk heb ik tzt mijn CE-2 terug van Keeley, samen met die Ibanez Overdrive. Eens kijken of het de mod een beetje cool klinkt in vergelijking met de originelen :D

En natuurlijk word er meer betaald voor Japanners: die zijn er minder. En dan wordt het al sneller een collectable.

Lucky
3 oktober 2003, 11:29
speeddemon staat op de lijst!

het wordt iets in Utrecht op 2 november...tenzij er bijna geen achterhoekers komen..dan gaan we richting het zuid westen van de randstad kijken.

Er is een plan geopperd om het geld voor een af te huren oefenruimte van te voren over te maken...maar we kunnen het toch wel dezelfde dag oplossen. ik stuur een lijst van gegadigden rond, de dag van tevoren..bedrag gedeeld door aantal deelnemers = geld dat je cash meeneemt.

list van mensen die zeker komen tot nu toe:
Ikke dus
Speeddemon
Seymour paul
Sash (je neemt anders de fiets maar, dude!) :)
Robbert

http://www.itcanhelp.org.uk/unclesam.gif
WE NEED YOU

meld je aan bij : giordano@wanadoo.nl

Lucky
3 oktober 2003, 16:16
http://www.won.nl/dsp/usr/svketel/Music/Doemaar/Images/Small/Band/vrienten.gif

is dit alles?

Mithrandir
3 oktober 2003, 16:22
Ik moet nog ff nagaan of ik wel kan 2 november, maar ik denk wel dat ik kom ja. Als het mag, ik ben niet heel erg vervelend irl.

Lucky
3 oktober 2003, 16:24
:D :D

nu voorruit dan maar, maar wel lief spelen met de andere kindjes, hè!

FNaRK
3 oktober 2003, 16:55
OMG..ze halen de kneus uit Leusden binnen :o
SUCCES !!! (YOU WILL NEED IT)

Mithrandir
3 oktober 2003, 17:39
:cry:

Mitch
3 oktober 2003, 18:30
Mith is een behulpzame jongen, daar hebben we zelfs een topic over gehad, bij off-topic :D
Pas bij Moderne versterkers ook trouwens, maar die hebben de mods maar weer weggehaald.

Kan ik een ieder nogmaals oproepen om, als je wil komen, Lucky te MAILEN !!!!!!

Dan kan het strak georganiseerd worden.
Met vijf man hebben we aan één ruimte genoeg natuurlijk, maar als bekend is dat er 10 man komt kan van tevoren een tweede ruimte besproken worden dus SCHRIJF NU IN !

Lucky
3 oktober 2003, 19:00
SCHRIJF NU IN !

want Seymour heeft er zin in!

:D

maar inderdaad, what he said....

jpb
3 oktober 2003, 19:05
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij..................tenminste als er geen kabinetscrisis komt :D
Liefst in Utrecht en op loopafstand v/h station

sash
4 oktober 2003, 10:43
tenminste als er geen kabinetscrisis komt :D


:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHA

PeArLjAm
4 oktober 2003, 22:24
Dudesssss hoe laat begint die dag. Ik heb tot een uur of 3-4 een 2 uurs karting race vrij ver in het noorden vanhet land (Uitgeest in N-H) Ik kan mijn team niet in de steek laten en de race is belangrijk voor het kampioenschap :-? Ik denk dat ik helaas :evil: (gvd) niet kan komen, de eerste datum vond ik beter :(

gr. Yori

Lucky
5 oktober 2003, 00:29
persoonlijk dacht ik ergens begin van de middag beginnen. afhankelijk van de beschikbaarheid van de ruimtes.
ik zal morgen eens bellen.