PDA

View Full Version : Fender Precision American Deluxe V



orah666
29 september 2003, 22:37
wie heeft ervaringen met dit beestje?

Bazz
30 september 2003, 10:31
Ik heb er nooit op gespeeld, maar die humbucker die erin zit lijkt me erg vet!!!!
Ik ben alleen niet zo voor de aktieve electronica in die dingen, maar verder kan het geen miskoop zijn als je ervan houd!

dikkie dik
30 september 2003, 14:37
dave ellefson speelt er ook op. meer weet ik niet :D

orah666
30 september 2003, 17:34
dave ellefson.. buig!

bassopotmus
30 september 2003, 18:44
ff serieus, naar vele berichten te hebben gelezen op zoal takbass als fenderforum meen ik dat de bas niet echt als een P-bass gezien wordt. DWZ niet de kenmerkende precision toon. Komt mede door de bucker en actieve toon regeling. Neemt niet weg dat het een goed instrument zal zijn. Denk dat het wat agressief klinkt.

orah666
30 september 2003, 19:33
volgens mij is het een goede mix tussen een P en een wat ruigere rockbass.. ik speel dan in een deathmetal band (stijl opeth, at the gates) en mis in mijn huidigi ibi BTB406QM toch wat karakter..

dikkie dik
30 september 2003, 19:59
zal idd niet DE p sound inzitten. maar voor jou doel zal het vast wel geschikt zijn. denk dat je voor dat geld btw beter een mooie warwick kan kopen. mja dat is mijn mening :)

orah666
30 september 2003, 20:08
warwick heb ik ook onlangs op gespeeld..ik weet dan niet hoe het met de P is maar de warwick's zijn zo zwaaaaaaaaaaar.. hoewel t wel lekker klettert

Bazz
30 september 2003, 21:39
Als je heftig wil, lijkt met alles okee met een humbucker!

Ik weet niet hoe zwaar die deluxe is, ik heb zelf een usa jaaz en die is idd lekker licht, maar misschien weegt zo'n extra b-snaar net wat meer :wink:

bassopotmus
2 oktober 2003, 19:24
stjah DEATHMETAL..dan issie ideaal volgens mij...Kijk is maar wat men wilt.

Phyrexian
3 oktober 2003, 10:51
warwick heb ik ook onlangs op gespeeld..ik weet dan niet hoe het met de P is maar de warwick's zijn zo zwaaaaaaaaaaar.. hoewel t wel lekker klettert

Met een goeie strap went het wel uiteindelijk. M'n Warwick vond ik ook héél zwaar in het begin...