PDA

View Full Version : Keeley of Analogman???



LordRiffenstein
29 september 2003, 19:16
Wie doet de beste modificaties? Ben geïnteresseerd in de BD-2 en SD-1 aanpassingen. Wie heeft er ervaring mee, goed of slecht en welke pedaaltjes heb/had je van hen in gebruik. Trouwens, heb de zoek-functie al gebruikt maar er staat veel dus weinig overzichtelijk over deze heren in dit forum.

Muchas gracias,

sash
29 september 2003, 19:20
Definitely Keeley!

Bv. de TS9 mod is bij Analogman alleen omzetten naar TS808. Keeley verbeterd ook de bass response e.d.
Ook de prijzen van Keeley zijn veel beter en je betaald geen shipping. Analog Mike is een afzetter ;)

Erg leuk is ook dat in de FAQ van Keeley staat: Are these pedals better than the other Man's pedals?

:D

Mitch
29 september 2003, 19:20
Kun je beter op HC plaatsen, dit, of had je dat al gedaan ?

LordRiffenstein
29 september 2003, 19:38
Kun je beter op HC plaatsen, dit, of had je dat al gedaan ?

Waarom?? Effe kijken wat mijn Nederlandse collega's-gearheads er van vinden. Op HC krijg je waarschijnlijk even veel pro Keeley als pro Analogman :D

Mitch
29 september 2003, 19:49
Daarom dus :D

Nee, ik bedoel: de gebruikersgroep is daar wat ruimer.

Dirk_Hendrik
29 september 2003, 20:08
Keeley, definitely

Hoewel ik geen fan ben van boetiek mods is Keeley als elektrotechnicus veel inventiever en vooruitstrevender dan analogman.

LordRiffenstein
29 september 2003, 21:09
Mmm die Keeley BD-2 klinkt wel erg lekker en niet duur. Interessant lijkt me!

newbreed
1 oktober 2003, 17:55
Ook de prijzen van Keeley zijn veel beter en je betaald geen shipping.

maar probeer eens iets te kopen vanaf de usa site, dan verwijzen ze je meteen door naar de engelse site die veel en veel duurder is :-(

V!N
1 oktober 2003, 18:30
Analog Mike is een afzetter ;)

Wat mods en dergelijke zou ik het niet weten, maar geloof je graag.

Was NOS chips voor zelfbouw zit Anal Mike soms over het dubbele van Small Bear Steve !!! Nou vraag ik je ..

Dirk_Hendrik
1 oktober 2003, 19:59
Analog Mike is een afzetter ;)
:D

Agreed,
In de prijzen van Mike zitten een aantal mods inbegrepen die in een hoop gevallen niet eens nodig zijn daar het pedaal al in het bezit is van het betreffebde onderdeel. Die overhypte JRC4558D dus.

sash
1 oktober 2003, 23:27
Indeed. Z'n mega super beschreven Tubescreamer mod is gewoon een TS9 gemod naar TS808 specs.
Hij doet enkel truukjes na en vraagt daar ook nog eens absurde prijzen voor.
Dan vind ik zoals jij zei Keeley veel inventiever (schrijf je dat zo?) en die gooit overal z'n eigen ding in. Plus de prijzen zijn veel aantrekkelijker.

Phyrexian
2 oktober 2003, 10:02
Ik zou m'n RAT wel willen laten modden door Keeley. Zodat die pedaal beter klinkt met bass... enig idee of je je eigen pedaal kan inzenden, of dat Keeley altijd een nieuwe koopt en die dan mod?

The Thumb
2 oktober 2003, 10:05
inzenden kan, zie zijn site

PeArLjAm
2 oktober 2003, 10:08
Ik zou m'n RAT wel willen laten modden door Keeley. Zodat die pedaal beter klinkt met bass... enig idee of je je eigen pedaal kan inzenden, of dat Keeley altijd een nieuwe koopt en die dan mod?

je kan hem natuurlijk je eigen RAT zenden, heb hier ook wel eens aan zitten denken toen ik een rat had... uiteindelik verkocht voor.....(?) euros (weet niet meer precies), maar het is goedkoper als je hem hier in Nederland verkoopt, hoef je geen verzendkosten naar de usa te betalen ook nog, en dan gewoon een nnieuwe gemodde rat koopt bij Keeley... (is overall goedkoper, bovendien is de euro tov de dollar erg sterk 8-) )

Robbert
2 oktober 2003, 10:18
Psies. Dus je zou er ook een via Ebay USA kunnen kopen en vanuit daar laten doorsturen naar Keeley. Verzendkosten heb je toch.

Heb ik ook laten doen met mijn BD-2 :D

Phyrexian
2 oktober 2003, 10:50
Thanks, ik heb m'n RAT nieuw gekocht (115 euro) als ik hem zou verkopen zou'k er nogal verlies op doen vrees ik. Keeley heeft een kantoor in de UK, dus verzending valt mee.

newbreed
2 oktober 2003, 15:45
je kan hem natuurlijk je eigen RAT zenden, heb hier ook wel eens aan zitten denken toen ik een rat had... uiteindelik verkocht voor.....(?) euros (weet niet meer precies), maar het is goedkoper als je hem hier in Nederland verkoopt, hoef je geen verzendkosten naar de usa te betalen ook nog, en dan gewoon een nnieuwe gemodde rat koopt bij Keeley... (is overall goedkoper, bovendien is de euro tov de dollar erg sterk 8-) )[/



helaas trappen ze daar niet mee in want als je vanuit nederland iets besteld bij Keeley usa verwijzen ze je door naar Keeley uk die hun prijzen hebben aangepast in euri :( ]

sash
2 oktober 2003, 17:40
Lijkt me inderdaad beter om die Rat hier te verkopen en een nieuwe bij Keeley te bestellen.
Je betaald sowieso geen shipping en Keeley kan je meestal zo'n 10 dollar korting geven. Die dealer in de UK doet daar niet aan.

PeArLjAm
2 oktober 2003, 17:42
helaas trappen ze daar niet mee in want als je vanuit nederland iets besteld bij Keeley usa verwijzen ze je door naar Keeley uk die hun prijzen hebben aangepast in euri :( ]


huh serieus!!!! :o Damn als dat echt zo is is het echt naadje, bij die engelsen betaal je al gauw 1,5 zoveel voor hetzelfde pedaal. Mail Keeley er eens over.... hij antwoord snel en is erg aardig (tgen mij in ieder geval :razz: ) Volgens mij kan je nog steeds gewoon via zijn site kopen (geld paypallen) en dan verstuurd ie gewoon gratis .. Post het ff op het forum als je wat meer weet, ben benieuwd.

sash
2 oktober 2003, 17:43
Das bullshit, je kan gewoon bestellen bij wie je wilt.

Als je Keeley mailt en wat dingen met em bespreekt kan je gewoon via hem bestellen.