PDA

View Full Version : progpower festival



helleke
29 september 2003, 10:32
Ben benieuwd of er hier nog iemand naar het Progpower festival gaat op 4 en 5 oktober in Baarlo.Klinkende namen met oa Vandenplas, Evergrey,Everon en onze eigen Nederlanders Xystus,Elegy en Symmetry.

urezna
2 oktober 2003, 09:06
jammer dat ik niet kan, ik had heel erg graag Andromeda willen zien, ken je die? errug goed.

ja, en ook Evergrey natuurlijk!!!!

helleke
2 oktober 2003, 21:07
Vorig jaar(of was t 2 jaar geleden?) speelde Andromeda ook op Progpower.Had toen net hun cd gekocht welke ik erg goed vind.De laatste cd valt wat tegen helaas.Verder natuurlijk Evergrey en Vandenplas als headliner.Das niet verkeerd dacht ik. :D

urezna
3 oktober 2003, 14:06
laatste cd tegenvallen??? juist niet!!!!

maar ik moest hem wel een paar keer meer draaien, dat wel, maar toen ben ik em enorm gaan waarderen....

maar wel anders dan hun eerste, dat is waar.....

BLOK182
4 oktober 2003, 20:55
Jaaa ProgPower in Boalder (oftwel, baarlo). Lijkt me wel een coole zaal, met een beetje geluk spelen we daar met de band over een paar weken.

FrankS
10 september 2004, 11:49
En wie gaan er dit jaar allemaal? :-D

Cheerz,

Frank

Embryoyo
10 september 2004, 14:15
Bah!

FrankS
10 september 2004, 14:44
Bah!
LOL kan..

Mithrandir
10 september 2004, 15:45
Staat er dit jaar echt nog iets wat de moeite waard is? Ik ken het meeste niet wat op de site staat.

FrankS
10 september 2004, 17:25
Staat er dit jaar echt nog iets wat de moeite waard is? Ik ken het meeste niet wat op de site staat.
Ik ga persoonlijk voor Devin Townsend en Alchemist!! Super muzikanten/bands imo.
Ken je Devin nie? Van Sex&Religion van Vai? (nu we toch op een gitaarforum zitten;)). Die man is geniaal. Enorm veel sfeer altijd en energieke show. Alchemist is Australische..eh..tsja..soort metal met wederom veel sfeer/trippy/Killing Joke-achtige dingen soms..
Op www.progpower.com > europe staan wel links naar de bands.
Verder nog die typisch duitse prog/powermetalband Symphorce, erg gaaf hoor om live te zien hoewel ik er geen cd's van zou kopen. The Gathering ken je denk ik wel en Katatonia ook. Amaran gaat helaas niet door, geweldige metalband met een zangeres (nee, totaal niet Within Temptation ;)) maar een klojo van wie ik de naam niet zal noemen heeft het verneukt. Hmm.. en er is veel gezelligheid en bierrr natuurlijk. :)

helleke
17 september 2004, 17:34
Yep we zijn ook weer van de partij daaro.Al spelen er niet echt toppers dit jaar, we gaan gewoon weer.Symphorce gaat helaas niet door.Daar komt nu Into Eternity voor in de plaats.Ook al een keer op Progpower geweest trouwens.
Ikzelf ben heel benieuwd naar Adagio.Als je van Symphony X houdt kun je dit ook wel waarderen maar hou weer m hart vast met het slechte geluid altijd in Sjiwa
Verder is t altijd supergezellig en lekkere shoarma bij Yami-Yami :D