PDA

View Full Version : AARGHH GAS Blueburst V standard!!!



gerrekat
29 september 2003, 10:01
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2561529797&category=41435

Shit net nu ik niet zoveel te besteden heb, ik ga toch proberen of ik via een van mijn connecties in de US aan deze "holy" grail te komen!

Het is echt de eerste keer dat ik er een tekoop zie, maar ja na een paar uur al op $ 1000 dat kan wel eens heerlijk uit de hand lopen!

FUCK wat wil ik deze graag hebben!

ijzerbroot1
29 september 2003, 10:03
Daargaattieweer...go Gerrekat go! :cool:

gerrekat
29 september 2003, 10:05
JA lach maar het is gewoon een kwelling elke keer GAS als ik zoiets zie!

Ik heb al contact gelegd met een kerel die hem misschien voor me wil gaan kopen, ik ga waarschijnlijk mijn E'lite er voor inruilen (met een behoorlijke bijbetaling) ik hoop dat het doorgaat......

en nog maar luttele weekjes tot mijn custom order binnenkomt!

jorrit
29 september 2003, 10:12
hmz k moet zeggen dat ik de finish nou niet zo heel erg bijzonder vind. geen flame maple of iets in die richting....welke ga je daar voor inruilen?
elite??.....(beetje uitleg???)

Raffel
29 september 2003, 10:13
waarom wil iemand met zo'n vette amp nou zo'n gitaar :D

gerrekat
29 september 2003, 10:17
Niet zo bijzonder aargghhhh......zoiets vind je niet elke dag!

De top die erop zit is trouwens wel; een maple top maar er zit een solid finish op, de BB finish is min of meer uitgevonden door DEAN en bjizonder gewild onder verzamelaars..

Maar ik hou zelf ook erg van maple tops ja, daarom zal mijn custom ML ook een TRANS blueburst finish hebben met een AAAA flame maple top eronder!

Ik vind deze V echter zeer mooi, zou hem heel graag aan mijn collectie toevoegen, maar ik ben bang dat ie buiten mijn budget valt ik wil nog tot $ 1300 gaan, maar goedw e zien wel of het lukt!

De E'lite is een kruising tussen een LP en Explorer heb er laatst een opgepikt in NL, uit 1980....

it is mijne!


http://www.deanguitars.com/psupload/pics/elite1980.jpg

gerrekat
29 september 2003, 10:19
waarom wil iemand met zo'n vette amp nou zo'n gitaar :D

UUHHMM...je hebt ze zeker nog nooit gehoord door een van mijn amps!!

Geloof me ze blazen veel gitaren zo de kamer uit...zeker een vergelijkbare GIBSON kan wel inpakken!

jorrit
29 september 2003, 10:50
dude die elite is de mooiste gitaar die je in je verzameling hebt!!! (hoeveel levert dat ding eigenlijk op als je hm verkoopt?)
zonde om hem (qua uiterlijk) te verkopen voor die v.....
(hehe als dean freak/verzamelaar is dit vast heel erg om te horen...)

gerrekat
29 september 2003, 11:07
Tja...ik zou er geen moment over hoeven nadenken, en ik moet zelfs dik bijleggen!

Zo'n Elite nou je mag hem van me kopen voor 675 EURO is ie van jou, dan heb je een goede prijs HAHAHAH!

Ik heb geen idee wat ze hier kosten in de US gaan ze als je er eenvind voor $ 700 ongeveer voor deze simpele uitvoering een Caddilac (de chiquere uitvoering mt flame maple en bindings) gaan makkelijk voor $ 1500-2000...

Maar we weten allemaal dat in de US alles een stuk goedkoper is dan hier!

Ik heb nooit een tweed te koop gezien in Europa....

ijzerbroot1
29 september 2003, 11:09
Ik lach niet.....slechts afgunst.....

gerrekat
29 september 2003, 11:25
HAHAHA als er iemadn serieus geintereseerd is in de E'lite mail me effe want ik sta nu erg openom dat ding binnen kosrte termijn te dumpen!

hij is super maar ik wil die V AHHAHAH, ik heb een trade voorstel van die gast in de US maar ik spaar me graag de verzendkosten uit!

Ik heb ook nog een 1981 Blueburst Z met Floyd en duncans als iemand geintereseerd is!


AARGGHHH ik heb GAS!

Mithrandir
29 september 2003, 11:30
'Rare jongens, die gitaristen.'

FNaRK
29 september 2003, 11:40
hmm,
zal ik ook eens gaan beginnen met een DEAN ??
Ik weet nog steeds niet of ik die Elite nou mooi vind of niet :???: Ik vind de finish i.i.g wel geweldig !!
(ruilen tegen een Jackson Kelly KE3 of een Destroyer ???)

gerrekat
29 september 2003, 11:47
Man hou op...heb net een mail gehad dat de trade met mijn E'lite niet doorgaat, ik vrees dat ik het wel kan vergeten als ik hem niet snel verkoop,of mijn Peavey XXX amp.....

nou ja, je kan niet alles hebben in het leven!

Sorry man, ik zal de E'lite niet ruilen voor iets anders moet keiharde pegels hebben voor de V!

Raffel
29 september 2003, 12:13
ben je lid geworden van de nocki-club of zo?

gerrekat
29 september 2003, 12:23
Nocki club???

Mitch
29 september 2003, 13:02
Ik hoop niet dat 't lukt, want je sig is nu al zo irritant lang :razz:

gerrekat
29 september 2003, 13:04
Thanx!!!

HAHAHA, ik heb er een hard hoofd in, maar wei weet weet ik ergens geld los te rukken........

Ibanez RuleZ
29 september 2003, 13:35
man, wat moet je met al die deans? (ik hoef niet te vertellen dat ik wederom deze dean ook weer behoorlijk lelijk vind).

sterkte met dat gas van je en ik hoop dat je er niet in stikt ;)

harrald


edit: tering, ik hoor nu tot de club "mensen zonder leven" :-( 1000 posts :(

gerrekat
29 september 2003, 13:37
Tja wat moet jij met al die Ibanezzen.......precies hetzelfde verhaal natuurlijk! :wink:

Ibanez RuleZ
29 september 2003, 13:40
uh, ik ben Anders niet hoor.... ;) Ik heb dr echt maar eentje (die uiteraard mooier is dan welke dean ook :lol:), ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb zelfs maar 2 electische gitaren: 1 standaard axe die over een paar weken de backup wordt en één die nog wat werk behoeft, understatement trouwens.

nu jij :-D

Harrald

FNaRK
29 september 2003, 13:48
ben je lid geworden van de nocki-club of zo?
:-D
ik wou het niet zeggen....maar toch wel een duidelijk hoog Nocki-gehalte :-D

gerrekat
29 september 2003, 13:50
Euuhh....ik heb er 9 waarvan er 1 nog binnen moet komen en die is helemaal naar mijn wensen gebouw, vanzelfsprekend kan geen enekle andere axe daar tegenop.... :-D

Bovendien zijn de tops en finish die DEAN gebruikt IMO superieur aan bijna elk ander merk....

Helaas bouwt het merk hier een reputatie op van alleengoedkope import modellen die bij feedback te krijgen zijn, tja op zich niets mis mee, maar natuurlijk niet te vergelijken met hete chte werk!

maar je hebt gelijk, 9 stuks is belachelijk veel, maar het is gewoon en leuke hobby.

Ik bedoel ik neem aan dat jij ook behoorlijk gitaargek ben, ik kan zelfs een fender waarderen in de handen van bepaalde personen, een elektrische gitaar blijft voor mij iets magisch zeker als er punten aanzitten..

Altijd al gehad vroeger was ik niet weg te slaan bij azaken waar V's en Explorers in de vitrine hingen!


Ik heb overigens al vele gitaren gehad die alweer verdwenen zijn, Gibsons, BC Rich, jacksons, zelfs een fender (heel vroeger)......Ibanez heeft em nooit getrokken maar ik heb er vaak over gespeeld

Mitch
29 september 2003, 13:50
Voor de duidelijkheid: ook Nocki heeft wel eens moeite gehad iets te verkopen en daar is ook een topic of wat over geweest.

gerrekat
29 september 2003, 13:53
Hmmm...niets mis met de spullen die ik verkoop, ben geen leugenaar!


Ik koop in de regel ook geen spullen waar ik zelf niet achter sta, dus iets slechst verkopen die ik niet aan!

En lukt het niet, nou ja dan lukt het niet, amar jullie hebben toch ook wel eens zoiets van DAT MOET IK HEBBEN....nu dat heb ik op dit moment echt heel erg!

Ik heb nog nooit een vintage blueburst V te koop zien staan, ik heb ook nog eens geen enkele DEAN V en blueburst is mijn lievelings finish dan weet je het verhaal zo'[n beetje wel!


maar goed vroeg of laat krijg ik hem wel in mijn klauwen, hmaar ik heb gewoon belachelijk veel geld uitgeggeven aan gitaren en verstekers de afgelopen tijd, wil niet weer zomaar $1500 ophoesten zonder dat ik wat goedmaak door iets te verkopen of te ruilen....


Cheers!

Hans

jorrit
29 september 2003, 14:03
aaaaaaaaah ik wil zo graag die elite....hmz...nee jorrit eerst die gitaar synt dan weer een gitaar.......gas zuigt........

gerrekat
29 september 2003, 14:07
HAHAHAH, nou zelfs als het allemaal niet doorgaat valt er altijd over die E'lite te praten hoor hij loopt niet weg (het is echt zo'n model waar je van houdt of niet!).....maar goed laten we dat maar niet meer hier doen dan krijg ik hele boze racties!

Voor nu zit ik iig te trillen van de GAS HAHAHAH, wat een vette V!

Cheers

Hans

Raffel
29 september 2003, 14:16
Tja wat moet jij met al die Ibanezzen.......precies hetzelfde verhaal natuurlijk! :wink:

Nee ibbi's zijn mooi :)

gerrekat
29 september 2003, 14:19
shure! :-D

Raffel
29 september 2003, 14:21
of sure? Volgens mij heb je echt GAS :lol:

gerrekat
29 september 2003, 14:24
Yup.....

dat kun je wel zeggen, maar ja met zoiets is het altijd leuk als het lukt, lukt het niet dan denk ik altid maar aan de centen die ik in mijn zak heb gehouden HAHAHAHA!

Raffel
29 september 2003, 14:30
ik zou het op dat laatste houden. Anders ben je daluk EN geld kwijt EN zit je met zo'n lelijke gitaar opgescheept :D

gerrekat
29 september 2003, 14:43
JAJAJA ik weet het wel....kraak ze maar af ik WEET dat ze 95% van alle andere fabrikaten smoken!

Plus ik vind ze ontzettend mooi, als ik me wat van anderen aangetrokken had speelden we nu allemala op een Ibanez superstrat of en Fender tele of een LP of SG!! :-D


Ik vind het egweldig voor iemadn anders, maar ik kijk toch wat verder dan het assortiment van de dichtbijzijnde muziekzaak!

Raffel
29 september 2003, 14:44
zeg scheer de mensen die wel smaak hebben ff allemaal over 1 kam :) Ik zoek ook in Japan hoor :D

gerrekat
29 september 2003, 14:51
JAJAJ daar kun je ook wel eens hele leuke dingen kopen ja, een maat van mij heeft er hele mooie BC RICH USA gitaren vandaan, er zitten dar trouwens een paar mega collectors die alles overhebben voor bepaalde gitaren (Ook een paar DEAN collectors), als die gekken gaan bieden pak dan maar in!

Het grappige is dat die Japanse reaks vaak niet eens kunnen spelen!

Raffel
29 september 2003, 14:54
kleine handjes he :) Maar het feit dat je zegt "hele mooie BC RICH USA gitaren" bewijst al weer dat je niet echt getuigt van smaak :D :D :D

gerrekat
29 september 2003, 15:03
Oh god, aargghhhhh.......idd dit getuigt niet echt van smaak...

nee zet alsjeblieft eeens een Jem naast een Mockingbird supreme en vergeljik het vakmanschap, alleen de neckjoint al.......


Nou ja als je dan perse zo'n ding wil... :-D :-D

FNaRK
29 september 2003, 15:12
weet ik het goed gemaakt: jij zorgt dat ik mijn Jackson kwijtraak voor een goeie prijs....en voor dat geld koop ik een DEAN van jou.....en dan kan jij weer je geliefde V kopen...

Strak plan toch ?

Raffel
29 september 2003, 15:18
en zorg ook ff dat ik mijn ESP kwijtraak voor 3 ruggen en dan koop ik geen Dean van jou :P

gerrekat
29 september 2003, 15:27
Een ESP KH 3 ruggen HAHAHAHA, die gaan op ebay.com voor minder dan 1000 EURO! maar goed hier zouden ze verhoudingsgewijs wel iets meer opbrengen, waraom verkoop je hem trowuesn wil je een JEM??? :-D

ik hoop dat je er een goede prijs voor krijgt maar dat is zwaar overdreven, truowens wie wiler nog een metallica gitaar na de laatste CD :-D

Di jackson da's een import zeker, daar krijg je niet veel voor twedehands dat is de pest met die Koreaanse gitaren verlies je altijd dik op...

Als het een USA is kun je er best wat voor vangen!

ja het is een pest al die gitaren het is zooo moeilijk om er mee op te houden....

Raffel
29 september 2003, 15:35
ik doe hem weg omdat ik van de emgs af wil... Tis clean toch niet helemaal mijn ding. En ik wou het liefste nog een bijl met piezo, maar nu ik Josdevos z'n JPM te koop zie staan, begint mijn gas ook weer te borrelen. Oh wacht.. Dat komt van die chili bonen gister...

gerrekat
29 september 2003, 15:40
HAHAHA, ja dat zal het zijn! ik heb vanochtend ook teveel koffie gedronken HAHHAH!

Nee maar dan zet je er gewoon toch andere PU's in? maar ja de piezo OK, dat wordt iets moeilijker maar het kan gedaan worden!

Voor die EMG's vang je zo nog 120 EURO!

Raffel
29 september 2003, 15:44
andere pups in een alder body? Ook niet echt mijn ding. Maar ik wil eigenlijk ook een lo pro brug.. De tuners zitten mij in de weg.... Ja ik speel raar.

Ibanez RuleZ
29 september 2003, 15:51
zeg scheer de mensen die wel smaak hebben ff allemaal over 1 kam :) Ik zoek ook in Japan hoor :D

en ik heb een gitaar uit de VS laten komen, dus ook ik kijk verder dan mn neus lang is...

Harrald

Raffel
29 september 2003, 15:54
en wij zijn toch wel de mensen met de beste smaak hier of niet harrald? :) Inclusief Anders :D

jorrit
30 september 2003, 16:04
ey roadkill je gaat niet mn elite kopen he!! die wil ik over een half jaar al gaan kopen van hm! :cry:

gerrekat
30 september 2003, 18:01
HAHAHA geen ruzie maken om de E'lite!

Arnie
1 oktober 2003, 10:15
eey, kheb me er nooit echt in verdiept ofzo, maar wat is precies het verschil dan met "Amerikaanse" en "Feedback" Deans. Ze zien er wel cool uit inderdaad......
Als ik geld over heb na m'n versterker zoektocht...misschien een nieuw gitaartje :D

gerrekat
1 oktober 2003, 11:55
Bij feedback verkopen ze met name Koreaanse low end modellen....

DEAN maakt ook mooie import (Koreaanse) gitaren maar die verkoopt feedback nauwelijks ze hebben eigenljik bijna alleen de ultra goedkope series!

Die zijn prima voor het geld maar dragen natuurlijk niet erg bij tot het serieus nemen van het merk!

Feedback zou overigens volgens hun folder een DEAN USA hardtail moeten hebben, dei is echt vast niet zo goedkoop schat dik boven de 2000 EURO, is echt makkelijk vergelijkbaar met een PRS en in dat ooglicht is ie niet eens zo duur!


maar de select series en de 79 series koreaanse DEAns zjin prima, kunnen makkelijk door de bocht met een Epiphone or een import Jackson

gerrekat
1 oktober 2003, 11:56
Overigens kan ik die V wel op mijn buik schrijven er wordt gigantisch op geboden en ik heb geen idee waar dat moet eindigen maar hij staat nu al op $ 1400+