PDA

View Full Version : Nederlandse grindcore



Dark0z
28 september 2003, 20:36
Wat ik laatst weer es tegenkwam

Kringspiertyfus (http://home.student.utwente.nl/b.j.miedema/kringspiertyfus/index.html) (4okt spelen ze in JC Kompleks in heerhugowaard)

klinkt zeer goed... Moet me vooral erg aan mortician denken kwa muziekstyle en teksten.

en dan is er nog een andere nederlandse grindcore band genaamd Kutschurft... (http://artists.mp3s.com/info/306/kutschurft.html) Hun teksten zijn echt lachwekkend... en hun muziek is best gruwelijk :D

Wat vinden jullie ervan ?

Ic3gl0vE
28 september 2003, 20:46
Kontsnor

Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah

Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah

Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor

Klonten klonten klonten
Kontsnor

Klonten klonten
Bah





hahahahhahaa

Ditmar
28 september 2003, 23:43
Ik heb begrepen dat Kutschurft op 4 oktober hun afscheidsconcert geven in de Chipolata in Houten.....helaas.......Kutschurft blijft geweldig.

MET ME KANUS IN JE ANUS
MET ME MOND IN JE KOND

Kringspiertyfus is ook wel grappig, maar minder grappig dan Kutschurft.

schaap
2 oktober 2003, 01:59
Ik heb begrepen dat Kutschurft op 4 oktober hun afscheidsconcert geven in de Chipolata in Houten.....helaas.......Kutschurft blijft geweldig.

ze treden ook nog op boothell night op (das tenminste gratis :-D )

Timmer
4 oktober 2003, 00:23
"Cook, Wash & Clean ... or you'll be stabbed to death" :???:

WTF???? :-?

Toffe gozers ik zou willen dat het mijn vrienden waren... kutmuziek trouwens zeg te tering! En ik dacht toch dat ik best wel wat gewend was qua death/black metal. Nou ja...

bert k
4 oktober 2003, 00:54
Jezus, wat een teringherrie :D

Dark0z
6 oktober 2003, 17:58
Ik heb begrepen dat Kutschurft op 4 oktober hun afscheidsconcert geven in de Chipolata in Houten.....helaas.......Kutschurft blijft geweldig.

MET ME KANUS IN JE ANUS
MET ME MOND IN JE KOND

Kringspiertyfus is ook wel grappig, maar minder grappig dan Kutschurft.

hmm jammer,

ik heb laatst nog wel een nieuwe cd van hun gevonden... genaamd: Medisch Centrum

best wel bruut... Nummertje van slayer zit er in en wat spul van guns 'n roses en ze zeike within temptation af :D
het zou zonde zijn als ze stoppen

Ditmar
7 oktober 2003, 01:48
Ze stoppen voor at least een jaar, hoe het daarna gaat is nog de vraag.

Hangt ook af van hoe groot Detonation tegen die tijd zou zijn enzo.

Embryoyo
20 mei 2004, 16:03
Moet me vooral erg aan mortician denken kwa muziekstyle en teksten. Wat de bruutheid en lompheid betreft wel. Muzikaal meer iets tussen Mortician, Prosthetic Cunt en nog meer van dat soort Primitive Recordings (http://primitiverecordings.com/) bands in.

Theije
20 mei 2004, 16:23
Klinkt lekker intelligent allemaal :D hahaha een band met zo'n naam en zulke teksten moet gewoon standaard in elke studio gewijgerd worden.

lupoloco
20 mei 2004, 18:46
Klinkt lekker intelligent allemaal :D hahaha een band met zo'n naam en zulke teksten moet gewoon standaard in elke studio gewijgerd worden.

8-)

Sir Peckerkäse
20 mei 2004, 20:11
zeer geniaal :lol:

Lahoeda
29 mei 2004, 17:30
Luister af en toe wel wat grind.
Tijdje terug Mortician nog gezien op die toer met Exodus.
Favo bands: Rompeprop, Mortician, Dying Fetus en Cock&Ball Torture
Kringspiertyfus ken ik al een tijdje, lache sh!t man!