PDA

View Full Version : te koop gevraagd



Moonchild
5 februari 2002, 22:29
ik weet dat dit eigenlijk op marktplaats moet, maar dit is een stukje handiger, kan ik tegelijk meningen vragen enzo :smile:

heeft iemand hier eigenlijk nog versterkers staan die ze weg doen, die ook in goede staat zijn? ik heb maximaal 500 euro te besteden, maar liefst zo min mogelijk natuurlijk hehe :grin:

WesMontgomery
6 februari 2002, 08:38
Binnenkort ga ik zelf een andere versterker kopen, dan kan je mijn 90 watt Fender Deluxe 112 overnemen. Het is een transistor versterker met een mooi clean kanaal en een heerlijk distortion kanaal. Met zijn 90 watt kan je elke kroeg of (klein tot middelmatige) zaal aan (in grote zalen speel je toch over pa). Voor 350 Euro mag je hem meenemen. Ik laat het je binnenkort hier op het forum weten... als je natuurlijk interesse hebt.

Moonchild
6 februari 2002, 20:08
ey is dat die Fender Deluxe dynatouch dinges? die had ik namelijk toevallig op het oog, heb je anders nog wat foto's van dat ding? of een site ofzo?

WesMontgomery
6 februari 2002, 23:00
Klopt, het is inderdaad die versterker, alleen dan geen 2001 editie maar een 2000 editie. Ik heb alleen geen foto's. Maar zodra ik eruit ben over mijn andere versterker (ik weet nog niets zeker hoor..) laat ik het je weten.