PDA

View Full Version : muziekwinkels info (omg. breda) gevraagd



amon
28 september 2003, 16:26
ik ga meestal naar oosterhout om wat spul te kopen en daar zitten laenen en Piet Joosten, 2 winkels dus. kan iemand mij vertellen waar jullie altijd heen gaan (als er iemand is die uit deze omgeving komt)?

Speeddemon
28 september 2003, 16:45
Laenen is best o.k., alleen ze hebben daar of ruk/beginners-spul (Stagg, etc.) of topspul (Gibson, Marshall)

In Breda ga ik heel graag naar Dijkmans Muziek op de Haagdijk. Kom daar nu een jaar of 8, heb er ondetussen meer dan 8000 euro uitgegeven en ze kennen daar nog echt fatsoenlijke service.

BLOK182
28 september 2003, 18:11
Dijkman, zit die een beetje in het centrum? Ik kom redelijk vaak in Breda met pa en ma, kunnen we daar een langs rijden. Sol bij de Barones heb ik ondertussen wel gezien :-)

Speeddemon
28 september 2003, 19:27
let wel, het is DijkmanS, Dijkman zit in Amsterdam.

Ja, Dijkmans zit in het centrum. Haagdijk (vlakbij Chinees rest. de Prins), beetje allochtonenbuurt. (maw, het ziet er altijd zwart van de mensen! :o :wink: )

amon
30 september 2003, 15:19
is dijkmans die zaak die (toen ik er voor het laatst was) op de 1e verdieping drumstellen heeft en beneden (rechts) een heel rek vol gitaren?

en hoe denken jullie over piet joosten? en vooral een vergelijking tussen piet en laenen, want ik woon in geertruidenberg en als ik iets nodig heb ga ik meestal naar 1 van die 2.