PDA

View Full Version : info over winkel gevraagd



newbreed
27 september 2003, 18:58
Heeft iemand ervaring met deze winkel:?

Peter Johanzen Muziek
ALKMAAR

Akira
27 september 2003, 20:44
Ja, ik.

R. Flagg
27 september 2003, 21:07
Ja, wel een goede winkel als je voor een ibanez gaat. Alleen die 2 gasten die er werken zijn wat vreemd. Weten meestal niet wat er in hun eigen winkel hangt en zijn helemaal een ster in het afkraken van alles wat ze niet in hun assortiment hebben.

Dude
27 september 2003, 21:09
Ja, ik.

hehe.... volgt uiteraard de vraag: en ?

slayurrr
27 september 2003, 21:12
Ik kom er ook wel is en die gasten zijn inderdaad vaaaaaaag, de ene slist en kijkt raar uit zijn ogen en die andere lijkt op een dikke grote kikker ofzo, maargoed ze hebben wel leuke spullen.
Zo heel veel hebben ze trouwens niet vind ik, veel van ibanez inderdaad, alleen niet zulke super modellen.
Kwa vertrouwbaarheid ect. zou ik het niet echt weten, ik heb er zelf nooit wat gekocht (op wat plectrums na dan :razz: )

Akira
28 september 2003, 00:24
Ik vind het aardige gasten.
Doen niet moelijk en zijn best goedkoop voor zover ik kan beoordelen.
Ik vind het een leukere winkel dan Spanjaard.
Over hun kennis van zaken kan ik niet oordelen, ik weet zelf te weinig.

newbreed
28 september 2003, 10:45
ok thanx..ik wilde er inderdaad een iba mmm1 gaan aanschaffen, scheelt toch een paar honderd euro met andere winkels...

jorrit
28 september 2003, 11:26
hmz...ik verwacht een revieuw van die gitaar en denk dat ik niet de enigste ben....... :D

Akira
28 september 2003, 11:30
ok thanx..ik wilde er inderdaad een iba mmm1 gaan aanschaffen, scheelt toch een paar honderd euro met andere winkels...

Lijkt wel een sz320/520 met andere elementen en andere finish

Chris Wolstenholme
28 september 2003, 11:48
t zijn wel maffe gasten, maar hebben wel droge humor 8)

verder hebben ze wel kijk op wat ze doen, ze repareren veel en goed, en met al me vragen over kabeltjes adapters effecten en sjit wiste ze goed raad, en ik heb er een effect gekocht een keer. werd voor me besteld, erg relaxt :) alles wat ze niet hebben kan er besteld worden overigens.

slayurrr
28 september 2003, 16:30
Das waar inderdaad, ze kunnen aan alles voor je komen