PDA

View Full Version : Musik Produktiv



MarshallSG
27 september 2003, 12:26
Wie kan me iets te vertellen over de levertijden en de gang van zaken bij MP. Ik heb nou ruim twee weken geleden (8 sept) een RAT en 2 buizen bestelt voor m'n v-twin. Is de eerste keer dat ik bestel bij MP. Ik heb tot noch toe niets ontvangen. Ik heb 5 dagen geleden gemailt en nog geen reactie ontvangen.
Na m'n bestelling kreeg ik een mailtje waar o.a. instond.

"Dear customer,
thank you for your order at Musik Produktiv.
This is an acknowledgement but not a sales confirmation !

The items your ordered will be delivered to you shortly.
You will receive a separate acknowledgement note should one or more items you ordered not be available at this moment."

Die sales confirmation heb ik dus ook nog niet gehad en ook geen mailtje dat een van de onderdelen niet op voorraad zou zijn.

Is het normaal dat het zo lang duurt? Krijg je altijd zo'n sales confirmation?

Ic3gl0vE
27 september 2003, 12:37
je hoort wel een sales confirmation te krijgen ja... misschien is er iets fout gegaan met je bestelling. Je kunt ze het beste even bellen.. de medewerkers spreken in ieder geval wel engels en er zijn er zelfs een paar die nederlands spreken.

emptyv
7 oktober 2003, 16:46
kan heel lang duren, had daar een keer een pedaaltje besteld, via email een bevesiging gehad en de moed naar een aantal weken opgegeven, wilde toen het het aankomende weekend dan toch maar naar feedback tuffen, stond opeens z'n roestige UPS VRACHTWAGEN voor de deur.

MarshallSG
7 oktober 2003, 18:12
Ik heb inmiddels gebelt en m'n bestelling was daar niet bekend. Kennelijk iets misgegaan met de online bestelling. Dus heb ik het maar telefonisch door gegeven. En de volgende dag had ik het in huis.

Shaggy
13 maart 2004, 18:39
The End

green_day
14 maart 2004, 22:07
The End

hee prima bijdrage jonge! ook erg nuttig om een bejaard topic weer naar boven te schoppen..