PDA

View Full Version : floarboard vetta, Wah?



kunibe
26 september 2003, 23:50
hallo, ik heb zojuist een prachtige line 6 vetta aangeschaft. Moest er uren voor rijden, maar hij staat er. Alleen krijg ik met geen mogelijkheid de wah werkende. Het volumepedaal werkt wel, maar hoe activeer ik de wah? Ik kan er zo snel niets over vinden in de gebruiksaanwijzing.
kan iemand mij helpen? Ik hoop dat hij niet stuk is, want dan kan ik dat p#kke-eind weer terug rijden!
dank, gerard

m-pac
27 september 2003, 01:16
he hallo,

Vet(ta) cool he?
Het wah pedaal moet je hard intrappen op het contactpunt van je floorbord.
Een soort van dip-switch, en dan doet tie t.

Succes met je aankoop, je zult er geen spijt van krijgen.

greetzzzz! :amp:

stringer
27 september 2003, 21:43
Als je al niet begrijpt hoe de Wah werkt, hoe moet het dan met de rest ????? :-D

Raffel
29 september 2003, 09:57
*zucht* :lol: inderdaad... Eigenlijk een fout van de verkoper, dat hoor je er toch bij te zeggen?

ReinoutV
29 september 2003, 10:56
Ach, zoiets staat 100 % zeker in de gebruiksaanwijzing. Als verkoper mag je toch van iemand die een Vetta koopt verwachten dat hij/zij weet hoe je een wah inschakelt. Als de topicstarter iets langer had gezocht, had deze vraag helemaal niet gesteld hoeven worden.

Raffel
29 september 2003, 11:08
is ook weer waar :)

skabouter
29 september 2003, 11:27
haha, ik kwam er met mijn GT-6 ook pas later achter hoe je de wah MET het exp pedal aanzette........ :roll:

bert k
29 september 2003, 13:34
Blijft tenslotte de mogelijkheid dat het pedaal stuk is. :)

kurisu
14 oktober 2003, 20:50
heren, dank.
ik was lichtelijk in paniek toen ik de wah niet aan kreeg, heb je wel eens, als al daar moois je aanstaart. :oops:
Ik zat namelijk voor het floorboard, en dan kun je simpelweg niet voldoende druk zetten op de contact. Vandaar.
met m'n oude wah was het contact aan de achterkant, toen ik aan beide kanten geen reaktie kreeg, flipte ik lichtelijk en sprong het internet op.
dus, probleem verholpen, denak voor de reakties! :wink:

Bouke
15 oktober 2003, 12:58
Hey,

Het is idd erg moeilijk om de wah zittend in te schakelen, zeker als je ook nog eens op een soort tapijt ondergrond speelt. De schakelaar op zich gaat niet zo zwaar, je drukt 'm met je vinger makkelijk in, maar er zitten twee rubbertje onder het wahpedaal waar je 'doorheen' moet drukken, zodat je niet per ongeluk de wah inschakelt. Ik gebruik het shortboard ook vaak zittend en heb de volgende truc: haal een beetje van je rubbertjes af of maak iets op het 'lipje' op het pedaal zodat je niet dwars door de rubbers heen hoeft, et voilą, c'est tout!

Bouke