PDA

View Full Version : Megadeth of Metallica?



E.Smit
26 september 2003, 19:12
Welke vinden jullie beter?

Vind zelf ride the lightning beter dan elk Megadeth album maar megadeth heeft wel meer goeie cds uitgebracht,

hup posten jullie mening.

ozzy
26 september 2003, 19:18
Mustaine is altijd een beetje gefrustreerd geweest dat hij uit Metallica is getrapt, en dat Metallica daarna meer succes kende dan Megadeth. :D

Maar ik vind Metallica zo wie zo beter dan Megadeth hoewel ik na St. Anger behoorlijk aan het twijfelen bent geslagen, ik vind hem dus helemaal niks :-?

E.Smit
26 september 2003, 19:19
Megadeth heeft wel supergeniale nummers geschreven zoals symphony of dustruction, maar die dave mustaine.. ik vind hem echt een slechte zanger.

andy
26 september 2003, 19:23
De zoveelste zinloze welles nietes discussie??? :???:

ozzy
26 september 2003, 19:26
De zoveelste zinloze welles nietes discussie??? :???:

Nee hoor is heel duidelijk

Metallica is beter. Einde discussie :-D

andy
26 september 2003, 19:28
:razz:

The Mule
26 september 2003, 19:48
:evil: M etallic A :evil:

En dan rond ...And Justice For All en het zwarte album. Pas de 3CD/2DVD box (heruitgave) van Live Shit, Binge and Purge gekocht, meer heb je niet nodig om overtuigd te worden, heavy shit!

Anders Destium
26 september 2003, 20:35
Waarom zou de ene band beter moeten zijn dan de ander, ik begrijp dit soort hokjesgedrag nooit. Ik heb ook niet zoiets als een favo band, meer gewoon een groep bands waarvan ik eigenlijk niet twijfel als er iets nieuws uitkomt. Al is dat bij zowel Megadeth als Metallica een beetje tegengevallen de laatste keer.

Met allebei die bands ben ik muzikaal opgegroeid, ik heb ze dus ook allebei hoog zitten.

MAW: Het kan dus ook allebei, geen gezeik en geen boze Dave
:)

wietse
26 september 2003, 20:39
moeilijke keuze metallica is na het black album niks meer.
wat megadeth tegenwoordig doet weet ik niet eens.
beiden hebben meesterlijke albums uitgebracht ,metallica meer dan megadeth maar peace sells vind ik nog steeds magistraal.

Neals
26 september 2003, 21:07
Megadeth heeft Rust In Peace uitgebracht, metallica nix op dat niveau naar mijn mening dus 1-0 voor megadeth..

The World Needs A Hero is behoorlijk goed, St. Anger daarentegen.... 2-0 voor megadeth

Hetfield zingt beter, punt erbij voor metallica...

Kirk Hammett en zijn wah is vreselijk irritant, 3-1 voor megadeth

Maar das mijn mening, dus ga maar flamen jongens

Mithrandir
26 september 2003, 23:58
hoerenjong, metttelallcia is echt wel betuhr.

Nee, het boeit me niet eigenlijk, vind ze beide ok.

alhambra
27 september 2003, 09:32
Megadood kan mij niet dood genoeg zijn ik vind het werkelijk waar RUK.
Is wel een fijne mening van iemand die er pas een paar iets van heb gehoord maar dat was voor mij dan ook meer dan genoeg.

Metallica is ook niet meer wat het was maar okee.

Surferboy
27 september 2003, 14:35
hmm......ik ben een enorme metallica-fan...(6 decembeeeeeeeeeeeeeer!!!!!! :razz: ) maar ik ben ook wel enorm fan van het gitaarwerk op Kill.....wat toch grotendeels geschreven is door Mustaine........alleen zijn stem is zo enorm zeikerig......das echt niet leuk om meer dan 2 minuten naar te luisteren....en er zijn veel bands waarvan ik het muzikale gedeelte geweldig vindt.....maar de zang nix..........en bij Metallica vind ik de zang wel goed....(net als het muzikale gedeelte) dus ik vind Metallica beter..............

(V)etallica
27 september 2003, 18:19
Megadeth heeft Rust In Peace uitgebracht, metallica nix op dat niveau naar mijn mening dus 1-0 voor megadeth..

The World Needs A Hero is behoorlijk goed, St. Anger daarentegen.... 2-0 voor megadeth

Hetfield zingt beter, punt erbij voor metallica...

Kirk Hammett en zijn wah is vreselijk irritant, 3-1 voor megadeth

Maar das mijn mening, dus ga maar flamen jongens

op zich snap ik je puntentelling niet..... zal wel aan mij liggen hoor, maar ik ga ook niet zomaar 2 nummers met elkaar vergelijken, waarvan je de ene verschrikkelijk slecht vind en de ander goed en dan zeggen dat MD een punt erbij krijgt.............. je zou juist je fav Met nummer met je fav MD nummer moeten vergelijken (neem dan wel vergelijkbare nummers... natuurlijk)

Kirk Hammett en zijn wah.... ja... wat kan ik daar nou op zeggen.... als ik een puntentelling maak is dat meestal OBjectief, niet SUBjectief. Het zou wat zijn als alle leraren op school een subjectief punt zouden geven :-?

Rik

ps: ja, ook het "Hetfield zingt beter" is subjectief, want ik ken mensen die Dave beter vinden zingen... (ben ik het helemaal mee oneens, maar ja, das hun mening)
het wordt pas objectief als je kijkt naar hun vocale capaciteiten (damn, dat klinkt duur) maar dan moet je ook zijn bij iemand die er verstand van heeft

Anders Destium
27 september 2003, 21:19
Oh, dus iemand die er verstand van heeft is NIET subjectief en heeft dus geen mening?

Zelden zo'n dom argument gehoord, dat is bijna net zo dom als vragen welke band je beter vindt... :wink:

No offense, maar een naturalistische drogredenering is wel eens leuk om aan te horen, maar niet iets om trots op te zijn, de eerste mens zonder mening moet nog geboren worden namelijk :)

Kitaarhiero
28 september 2003, 13:15
Totale objectiviteit bestaat niet maar ken wel zo dicht mogelijk benaderd worden.

DThornus
30 september 2003, 10:06
*zucht* echt een nuttige discussie.
Zoiets is toch echt een kwestie van je eigen smaak..
ik persoonlijk vind Megadeth lekkerder klinken, voornamenlijk door de herkenbare gitaar partijen van Mustaine en de teksten en ik kan dan ook niet wachten tot Dave Mustaine met z'n solo album uitkomt.

Polytheme Pam
30 september 2003, 10:18
mijn mening?


ik vind het allebei niks....

ozzy
30 september 2003, 12:25
mijn mening?


ik vind het allebei niks....

Oke, dat kan ook natuurlijk :-D

(V)etallica
30 september 2003, 18:03
Oh, dus iemand die er verstand van heeft is NIET subjectief en heeft dus geen mening?

Zelden zo'n dom argument gehoord, dat is bijna net zo dom als vragen welke band je beter vindt... :wink:

No offense, maar een naturalistische drogredenering is wel eens leuk om aan te horen, maar niet iets om trots op te zijn, de eerste mens zonder mening moet nog geboren worden namelijk :)

ik heb het er helemaal niet over wie er beter is. Iemand die er verstand van heeft kan je vertellen wie er een beter bereik met zijn stem heeft of whatever DAT zeg ik! Niet dat je klakkeloos zijn mening over moet nemen.

Lezen is een kunst

edit: WTF is een naturalistische drogreden? :???:

slayurrr
30 september 2003, 18:10
Ik heb het meer metallica, megadeth is ook wel leuk maar die stem van die Dave staat mij niet echt aan.

fenderfreak
1 oktober 2003, 12:13
Mustaine IS Metallica...

Het werd al eerder gezegd, Kill 'em All is de enige acceptabele Metallica-plaat en die is voor een groot deel door Mustaine geschreven. Verder is iedere plaat van Megadeth beter (vetter, harder, virtuozer) dan willekeurig welk Metallica-album dan ook. Verder zijn Metallica-fans enorme homo's en Megadeth-fans zijn cool!

Dus samenvattend (en daarmee dit topic verder overbodigmakend):

Metallica: HOMOOOOOOOHH!!!!
Megadeth: COOOOOOOOOLLL!!!!

NeeraDJ
1 oktober 2003, 21:21
Ik ben het voornamelijk met Anders Destium eens, behalve voor het punt dat ik mijn voorkeur soms bij één artiest/band leg. Metallica en Megadeth zijn voor mij altijd grote inspiraties geweest , zo vind ik het ritmische in Megadeth echt fantastisch, maar de ouwe METALlica ook echt behoorlijk veel hebben. In dit geval kan ik niet kiezen.

Wat drummers betreft hoop ik dat ik unaniem kan zijn in het feit dat Megadeth altijd wel de betere drummers heeft gehad, en ik Menza nog steeds #1 vind!
Gitaristen, daar hou ik mn bek over, omdat we al genoeg hebben gezeken in de topic friedman vs. hammett.
Bassisten, als Cliff nog leefde zou dit ook unaniem zijn, maar Newsted heeft zelf verklaard naar Ellefson op te kijken, hier heb ik nix meer over te zeggen. Maar wat zijn Trujillo's verborgen krachten, to be continued!
Zangers, hoewel Metallica in het algemeen niet veel vooruitgang heeft geboekt, kan ik zeker zeggen dat Hetfield met zijn stem een onwijs stuk is opgeschoten. Ik vind dat Mustaine zijn top pas heeft bereikt tijdens Countdown to Extinction en Youthanasia, in nr's zoals A Tout le Monde.

Dit is geen punt waarop ik wil discusseren, maar gewoon een heldere verklaring van mijn mening over deze bands!

Surferboy
1 oktober 2003, 21:44
Mustaine IS Metallica...

Het werd al eerder gezegd, Kill 'em All is de enige acceptabele Metallica-plaat en die is voor een groot deel door Mustaine geschreven. Verder is iedere plaat van Megadeth beter (vetter, harder, virtuozer) dan willekeurig welk Metallica-album dan ook. Verder zijn Metallica-fans enorme homo's en Megadeth-fans zijn cool!

Dus samenvattend (en daarmee dit topic verder overbodigmakend):

Metallica: HOMOOOOOOOHH!!!!
Megadeth: COOOOOOOOOLLL!!!!

MEGADETH: GAY
METALLICA: TRUI :razz: :roll: is wel heel erg zandbakken gedrag ofnie......... :-?

andy
1 oktober 2003, 22:02
Maar wel erg vermakelijk om te lezen. Ga door, ga door. Lekker zinloos over je favoriete bands discussieren. :-D

slayurrr
1 oktober 2003, 22:07
Deze discussie kan eindeloos duren..








Metallica roelt!
Megadeth suckt!

:P

Surferboy
1 oktober 2003, 22:08
Maar wel erg vermakelijk om te lezen. Ga door, ga door. Lekker zinloos over je favoriete bands discussieren. :-D

:sneaky: :listen: :dance: :stop:

Surferboy
1 oktober 2003, 22:10
@Fenderfreak....

Zou jij niet een 3e partij inmengen? Iron Maiden ofzo.............. :lol: :roll:

andy
1 oktober 2003, 22:43
:???: Kijk een vergelijking tussen Megadeth en Metallica snap ik nog wel, maar wat heeft Maiden er mee te maken???

Mithrandir
1 oktober 2003, 22:47
Wat denk jezelf???????? Die maken ook muziek, duh!!!!! :roll:

andy
1 oktober 2003, 22:52
Wat denk jezelf???????? Die maken ook muziek, duh!!!!! :roll:

Dan breng ik Jamai in als derde partij. :lol:

fenderfreak
2 oktober 2003, 09:01
Oké dan... de band die alle andere metalbands overbodig maakt:


SLAYER

Surferboy
2 oktober 2003, 17:02
:???: Kijk een vergelijking tussen Megadeth en Metallica snap ik nog wel, maar wat heeft Maiden er mee te maken???

Die spelen op Fenders........... :lol:

Surferboy
2 oktober 2003, 17:03
Oké dan... de band die alle andere metalbands overbodig maakt:


SLAYER

ehm.....tja........als jij het zegt..... :-?

Anders Destium
3 oktober 2003, 19:27
Megadeth heeft 2 leadgitaristen, Metallica 0,5

Dus.... Megadeth ownt Metallica bigtime op kwaliteit én kwantiteit van solo's :lol:

Verder:

Megadeth: Drugs
Metallica: Alcohol

Tja, wat is erger?

NeeraDJ
4 oktober 2003, 10:36
Was Gar Samuelson niet in 1999 dood gegaan aan alochol vergiftiging? Al gebruikte die ook drugs, Alcohol is hem voor geweest. :o

PS: Ik bedoel dit niet respectloos, Gar Samuelson was zeker één van de beste drummers ooit R.I.P.

RaNk
5 oktober 2003, 22:08
Het latere werk van beide bands kan me gestolen worden, maar Metallica spant toch wel de kroon met slechtste 'metal'plaat ooit gemaakt. Als we het hebben over het oudere werk, maak ik geen keuze want ze hadden allebei hun momenten van genialiteit. Metallica is achteraf de grootste sellout aldus.

fuck nu-metal
8 oktober 2003, 22:00
Hmmm... interessant topic...

Nou ja, ik ga er dan maar even op wat dieper op in, want alleen "Megadeth" is ook niet echt boeiend.

Persoonlijk vindt ik beide bands erg goed. Qua teksten vindt ik Megadeth veel beter. Ze zijn vermakelijk maar hebben ook wel enige inhoud, iets waar maar weinig bands van beschuldigd kunnen worden. Megadeth klinkt naar mijn mening ook wat strakker en 'technischer', terwijl Metallica wat 'lomper' en logger klinkt. Qua stem is Hetfield net wat sterker en heeft ook meer uitstraling en charisma, zeker nu hij wat ouder wordt(mening natuurlijk). Als het om solos gaat, luister ik liever naar Megadeth. Vooral die eerste leadgitarist(naam schiet even niet te binnen) heeft een interessante sound en Friedman is echt geweldig(weer mening).
Qua songs zijn die van Megadeth wat stekeliger en donkerder. Metallica klinkt wat toegankelijker(mening). Metallica heeft dan ook een veel groter publiek weten te bereiken.
Ach ja, op de een of andere manier vindt ik Megadeth net wat leuker.

Baco
9 oktober 2003, 00:09
Megadeth: Drugs
Metallica: Alcohol


Hmm, bij Lars zal dat kauwgom zijn :D Kan er niet aan doen, maar als ik die kerel zie begin ik mij spontaan te ergeren. Man, man, wat een vervelende manneke is dat. Let James do the talking, please...
Aan de stem van Dave (Mustaine) moet je inderdaad wennen, maar ik vind ze net iets meer hebben (iets charismatischer, als je wil) dan die van James (Hetfield). Smaak, natuurlijk.
Qua riffs vind ik Megadeth dan ook wel iets meer hebben. 'k Ga nu niet opnieuw over Friedman vs Hammett, maar ik zie Hammett geen solo CD uitbrengen... Nu, ja, dan zitten we alweer buiten de "discussie" Megadeth/Metallica.
Soit, beide groepen zijn uitgebreid aanwezig in mijn CD-collectie, een eindoordeel kan ik dus moeilijk geven.

Who's next? :wink:

NeeraDJ
9 oktober 2003, 19:47
[quote="fuck nu-metal"]


Vooral die eerste leadgitarist(naam schiet even niet te binnen) heeft een interessante sound en Friedman is echt geweldig(weer mening).
Qua songs zijn die van Megadeth wat stekeliger en donkerder. Metallica klinkt wat toegankelijker(mening).quote]

Megadeth toch wat leuker, en dat terwijl je hun ena beste lead gitarist z'n naam bent vergeten! Schandalig :razz: ! Chris Poland, wie? Chris Poland, door velen de Jeff Beck van deze tijd genoemd! Oh ja, wat is er met hem gebeurd? Hij speelt nog steeds en nog veel strakker dan in Megadeth (mijn mening), hij heeft zo z'n nodige solo platen, heeft hier en daar wat gebast, en heeft dit jaar een plaat uitgebracht in z'n nieuwe band Ohm.

Als je op de kleine dingen let was Kerry King Megadeth's eerste lead gitarist, maar die bedoelde je denk ik niet :P

schaap
9 oktober 2003, 20:19
Jammer dat Dimebag er nooit bij was gegaan :-D

Anders Destium
10 oktober 2003, 18:08
Dan hadden we nooit Cowboys from Hell en Vulgar display... gehad ben ik bang :wink:

Dimebag heette toen nog "gewoon" Diamond Darrell, en de stijl van Pantera was toen ook echt nog 80's power metal :lol:

lupoloco
10 oktober 2003, 19:50
wahaha http://www.metal-sludge.com/ExposedPantera.htm

Baco
10 oktober 2003, 19:52
Dan hadden we nooit Cowboys from Hell en Vulgar display... gehad ben ik bang :wink:

Dimebag heette toen nog "gewoon" Diamond Darrell, en de stijl van Pantera was toen ook echt nog 80's power metal :lol:

Neenee, laat Dimebag zich maar met Pantera bezig houden (hoe zit dat nu trouwens met Pantera :???: ).
Songs zoals Light Comes Out of Black (met Halford), Rock The World, We'll Meet again, Proud to be Loud :-D Dat is wel een heel ander paar mouwen dan nu :wink:

fuck nu-metal
13 oktober 2003, 09:21
Megadeth toch wat leuker, en dat terwijl je hun ena beste lead gitarist z'n naam bent vergeten! Schandalig ! Chris Poland, wie? Chris Poland, door velen de Jeff Beck van deze tijd genoemd! Oh ja, wat is er met hem gebeurd? Hij speelt nog steeds en nog veel strakker dan in Megadeth (mijn mening), hij heeft zo z'n nodige solo platen, heeft hier en daar wat gebast, en heeft dit jaar een plaat uitgebracht in z'n nieuwe band Ohm.

Als je op de kleine dingen let was Kerry King Megadeth's eerste lead gitarist, maar die bedoelde je denk ik niet

Hmm, ik ga dan maar eens kijken voor die soloplaten van Poland, ik had er wel wat over gelezen, maar ik kan niet overal naar luisteren. Trouwens dat van kerry king, wist ik helemaal niet. Interessant. Zijn daar opnames van?

En Light Comes out of Black is een beer van een nummer. Vooral de Live Insurrection versie(van Halford) is erg goed, zoniet nog beter.

schaap
13 oktober 2003, 12:12
Dan hadden we nooit Cowboys from Hell en Vulgar display... gehad ben ik bang :wink:

Dimebag heette toen nog "gewoon" Diamond Darrell, en de stijl van Pantera was toen ook echt nog 80's power metal :lol:
IS ER IETS MIS MET 80's POWER METAL !? :evil:

Fuhgawz
13 oktober 2003, 21:08
Wat is er goed aan 80s power metal!?

andy
14 oktober 2003, 16:47
NIET FOKKEN MET 80'S POWER METAL :evil:

lupoloco
14 oktober 2003, 17:05
Megadeth toch wat leuker, en dat terwijl je hun ena beste lead gitarist z'n naam bent vergeten! Schandalig ! Chris Poland, wie? Chris Poland, door velen de Jeff Beck van deze tijd genoemd! Oh ja, wat is er met hem gebeurd? Hij speelt nog steeds en nog veel strakker dan in Megadeth (mijn mening), hij heeft zo z'n nodige solo platen, heeft hier en daar wat gebast, en heeft dit jaar een plaat uitgebracht in z'n nieuwe band Ohm.

Als je op de kleine dingen let was Kerry King Megadeth's eerste lead gitarist, maar die bedoelde je denk ik niet

Hmm, ik ga dan maar eens kijken voor die soloplaten van Poland, ik had er wel wat over gelezen, maar ik kan niet overal naar luisteren. Trouwens dat van kerry king, wist ik helemaal niet. Interessant. Zijn daar opnames van?

En Light Comes out of Black is een beer van een nummer. Vooral de Live Insurrection versie(van Halford) is erg goed, zoniet nog beter.

http://www.megadet.com.ar/index.html

archivos mp3 (let ni te veel op de kwaliteit :s)... staan nog interessante foto's enzo tusse! enjoy

lupoloco
14 oktober 2003, 17:06
http://www.matiasm.com.ar/megadethwithkerryking2.jpg
http://www.matiasm.com.ar/megadethwithkerryking.jpg

NeeraDJ
15 oktober 2003, 12:11
Megadeth toch wat leuker, en dat terwijl je hun ena beste lead gitarist z'n naam bent vergeten! Schandalig ! Chris Poland, wie? Chris Poland, door velen de Jeff Beck van deze tijd genoemd! Oh ja, wat is er met hem gebeurd? Hij speelt nog steeds en nog veel strakker dan in Megadeth (mijn mening), hij heeft zo z'n nodige solo platen, heeft hier en daar wat gebast, en heeft dit jaar een plaat uitgebracht in z'n nieuwe band Ohm.

Als je op de kleine dingen let was Kerry King Megadeth's eerste lead gitarist, maar die bedoelde je denk ik niet

Hmm, ik ga dan maar eens kijken voor die soloplaten van Poland, ik had er wel wat over gelezen, maar ik kan niet overal naar luisteren. Trouwens dat van kerry king, wist ik helemaal niet. Interessant. Zijn daar opnames van?

En Light Comes out of Black is een beer van een nummer. Vooral de Live Insurrection versie(van Halford) is erg goed, zoniet nog beter.

Dave had nog geen lead gitarist voor zijn eerste gig met Megadeth, Kerry King wilde hem daarom wel tijdelijk helpen. Opnames blijf ik je schuldig, misschien valt er nog aan te komen. Nummers zoals My Last Words werden ook op die gig gespeeld dus ik ben even benieuwd als jij :-D .

fuck nu-metal
15 oktober 2003, 17:04
archivos mp3 (let ni te veel op de kwaliteit :s)... staan nog interessante foto's enzo tusse! enjoy


Bedankt!

Fuhgawz
16 oktober 2003, 14:17
NIET FOKKEN MET 80'S POWER METAL :evil:
FUCK 80's POWER METAL!!! :evil:
*maakt obscene bewegingen met kruis richting het MegaDeth plaatje*

schaap
18 oktober 2003, 01:03
NIET FOKKEN MET 80'S POWER METAL :evil:
FUCK 80's POWER METAL!!! :evil:
*maakt obscene bewegingen met kruis richting het MegaDeth plaatje*
ONZUIVERE !!!!
*zingt METAAAAAAAAAAAAAAAAAAL en steekt 1 hand in de lucht en de andere vormt een middelvinger richting Fuhgawz post* :-D

Ditmar
18 oktober 2003, 13:31
Als is de übernatte 80's heavy metal natuurlijk wel nog een stuk prettiger......

(np: Manowar - Battle Hymns, zo slecht dat het wel weer grappig wordt)

funlovinme
18 oktober 2003, 14:22
Simpel: Metallica. Megadeth bestaat namelijk niet meer wat bewijst dat ze metaalmoe zijn. Metallica brengt inderdaad wel een beetje een slecht album uit, althans, onder hun niveau (is nog altijd beter dan Limp Bizkit). Maar ze rocken tenminste nog.
Met alle respect voor Megadeth en hun Rust in Peace, maar Metallica is The number 1. 8)

Anders Destium
18 oktober 2003, 23:29
NIET FOKKEN MET 80'S POWER METAL :evil:
FUCK 80's POWER METAL!!! :evil:
*maakt obscene bewegingen met kruis richting het MegaDeth plaatje*

80's Power metal OWNS YOUR BALLS :lol:

Sanctuary, Coroner, Testament, Annihilator, ach de eeuwige nostalgie :)

Barret Wallace
18 oktober 2003, 23:37
hey de puntige schoenen zijn opeens in onder de bereezah chicks als ze maar niet ook nog eens 80ties metal leuk gaan vinden..

NeeraDJ
19 oktober 2003, 00:25
Dat waren ze toch al?

schaap
19 oktober 2003, 15:49
hey de puntige schoenen zijn opeens in onder de bereezah chicks als ze maar niet ook nog eens 80ties metal leuk gaan vinden..
misschien was 80's metal juist de inspiratie voor al die leuke breezerkleurtjes :lol:

Barret Wallace
19 oktober 2003, 17:28
:-(

belfrink
19 oktober 2003, 17:58
:???: Kijk een vergelijking tussen Megadeth en Metallica snap ik nog wel, maar wat heeft Maiden er mee te maken???

Jah, laat Maiden erbuiten.

E.Smit
15 januari 2004, 17:15
Oh ja, er komt volgens metalfan.nl nieuw megadeth materiaal.

Beezzzt
16 januari 2004, 13:54
Echt nieuw zal het voorlopig nog niet zijn :
Mustaine werkt aan remixes van Peace sells... en van So far...
Een reunie lijkt evenmin in de maak.

http://www.megadeth.com/index.php?section=updates

NeeraDJ
17 januari 2004, 20:30
Peace Sells is al klaar. Het album zal hoogstwaarschijnlijk dit jaar uit zijn. Ik herhaal wat ik op het bassieforum zei: Nick Menza is enthousiast en zou wel weer in Megadeth willen spelen. David Ellefson heeft het te druk met het producen en is eerder akkoord gegaan met het spelen op een Souffly album. Geen zorgen Ellefson zal Megadeth hoogstwaarschijnlijk trouw blijven dus ik denk dat we Nick en hem wel terug kunnen verwachten. Nu komt het vervelende, Marty is expres uit de band gestapt en claimde 2 geleden nog (Pitrelli, Degrasso line up) dat wat hij op The World Needs a Hero hoorde, precies de reden was waarom hij eruit stapte. Maar er is misschien nog hoop, na Music For Speeding te hebben gehoord lijkt hij weer honger te hebben voor wat Metal. Waarschijnlijk zal Chris Poland toch de line up vullen, maar wanneer Marty erin komt dan komt Megadeth werkelijk weer tot leven :-D

Braindead
13 maart 2004, 14:53
Holy Wars is gewoon eeen nummer wat alles van Metallica heeft weggeblazen............

Countdown to Extinction - ook heel goed.

Metallica vroeger goed. nu zuigt het big time

:soul: