PDA

View Full Version : Gekke Gitarist(21) zoekt band omg R'dam



Kurt's Fender
26 september 2003, 13:48
Hee daar!

Zoek je een (beetje) geflipte gitarist, dan ben je bij het juiste adres!! Ik = al een tijdje bezig en wil bezig blijven. Zit nog in een Nirvana coverband als (solo)gitarist/zanger, maar wil MEER!! MEER!!

Heb al enige ervaring opgedaan, maar ik vind beginnende bandjes (mits ambitie wel aanwezig is!) toch nog wel cool om in te spelen...

Dusss, zie jij iets in deze gitaarheld op sokken, meel me dan ASAP!!!

PS: Ben van (bijna) alle markten thuis, maar blijf liever bij de oude vertrouwde rock/blues...:harmony:

PS2: Trouwens, van experimenteren ben ik ook niet vies :wink:[/img]

Enfantterrible84
7 juni 2004, 15:06
He ho,

Dat berichtje is best al oud zie ik, maar ben je inmiddels al voorzien van een band? Mocht dat niet zo zijn, wij zijn op zoek naar een zanger/gitarist om onze band te versterken (zie berichtje op forum 'Gezocht' van hardrockband 'Devolution'). We schrijven ook eigen nummers, dus als je dat bedoelt met MEER!! MEER!!. Rotterdam ligt wel een beetje uit de koers (drie kwartier rijden), maar ik weet niet hoe ambitieus jij bent... Kijk anders even rond op www.devolutionband.tk

Enfantterrible84
7 juni 2004, 15:07
He ho,

Dat berichtje is best al oud zie ik, maar ben je inmiddels al voorzien van een band? Mocht dat niet zo zijn, wij zijn op zoek naar een zanger/gitarist om onze band te versterken (zie berichtje op forum 'Gezocht' van hardrockband 'Devolution'). We schrijven ook eigen nummers, dus als je dat bedoelt met MEER!! MEER!!. Rotterdam ligt wel een beetje uit de koers (drie kwartier rijden), maar ik weet niet hoe ambitieus jij bent... Kijk anders even rond op www.devolutionband.tk