PDA

View Full Version : Soundcraft Spirit SX



dreezer
25 september 2003, 21:33
Dankzij mijn buurvrouw ben ik in het bezit geraakt van een relatief oude Soundcraft Spirit SX :razz: . Pracht van een mixer, maar ik zit met een probleempje nl.: hoe voed je zo'n beest?? De stekker was waarschijnlijk ergens kwijtgeraakt, dus moet ik een nieuwe kopen.

Ik weet echter niet wat voor een aansluiting dit is en of je het in de gewone elektro winkel kunt kopen. In het PSU-dingetje, waar de stroom inmoet veronderstel ik, zijn 3 heel dunnen metalen staafjes. Ongeveer zo dik als een naald en niet zo lang. Wat voor een soort aansluiting is dit nou :???: ???

Ook andere informatie over mijn lief beestje is altijd welkom :D !!

ENORM bedankt op voorhand!!!!![/tab]

Ic3gl0vE
25 september 2003, 21:57
Hmm... behringer mengpaneeltjes werken ook met zo'n ding. Zal wel normaal zijn voor mengpanelen dan?

Bates15
25 september 2003, 22:21
Deze???

http://image01.conrad.com/m/6000_6999/6100/6120/6125/612553_BB_00_FB.EPS.jpg

dreezer
25 september 2003, 22:25
Sorry, vergeten te zeggen: de 3 pinnetjes staan op 1 rij :oops:.
Maar voor de rest zou hij het kunnen zijn ja.

hadv
25 september 2003, 22:39
heb je een foto, tekening met afmetingen of zo, wellicht kunnen we helpen (met zo'n verhaal kom je bij de pluggenboer ook niet veel verder)
je vraag is nu wel erg moeilijk te beantwoorden (ik dacht ook meteen aan de apparatenstekker van Bates)

Bates15
25 september 2003, 22:47
Ik weet al wat je bedoeld. Gewoon een paar bedrijven afbellen of zij nog een voedings trafo (origineel) hebben liggen. Niet gaan spelen met andere merken of zelf bouwen. Gewoon een originele scoren.