PDA

View Full Version : wat vinden jullie van deze gitaar



cortjakje
25 september 2003, 21:32
Wat vinden jullie van de fender telecaster highway1?

Swan
25 september 2003, 22:15
ik vind het een strat

7th heaven
25 september 2003, 23:52
leuk maar een echte stabdaard tele heeft betere hardware and so on!! maar voor het geld is een leuke gitaar voor het geld

Neals
26 september 2003, 00:03
Zelf heb ik em ook uitgeprobeerd, en in mijn advies kan ik kort zijn, koop alsjeblijft een US Standard, veel meer gitaar, en de pick-ups zijn om te janken.

skabouter
26 september 2003, 00:48
Zelf heb ik em ook uitgeprobeerd, en in mijn advies kan ik kort zijn, koop alsjeblijft een US Standard, veel meer gitaar, en de pick-ups zijn om te janken.

waarom een USA kopen als de pu`s om te janken zijn..........

maar inderdaad.die highways zijn trouwens mexs, toch ? die waren niet echte usa`s, dacht ik

Negative K3 fan
26 september 2003, 09:20
highways zijn amerikaans

ik heb er laatst een bespeeld en die was zeker niet verkeerd. Al moet ik toch zeggeen dat ik voor die prijs wel betere strats ken. Zoals mooie 2e handse classic strats (mexjes dus).

oliver538
26 september 2003, 10:01
Ik heb zelf een highway strat, echt een supergitaar! Speelt super, en ik vind 'm eigenlijk nog wel beter klinken dan een "echte" american!

Volgens mij hebben de highways mexicaanse hardware, en de brug is anders dan bij de american, maar hij wordt wel in usa gemaakt.

Die tele heb ik nooit op gespeeld, weet dus niet hoe ie klinkt. Maar met de kwaliteit is van highways is niks mis, daar zou ik het dus zeker niet voor laten!

gerrekat
26 september 2003, 10:30
tja een strat he! :-D

Swan
26 september 2003, 10:35
ooh een tele hahahahahaha....ehhh....ja.....

Negative K3 fan
26 september 2003, 12:29
ik vind trouwens die highway lak wel fijn, vooral op nek voelt dat lekker aan, niet van die dikke vette plekkarige shit.