PDA

View Full Version : Concert Lucas en Gea



telebluespicker
25 september 2003, 16:07
Hallo allemaal!!

Ik ben gisteren naar een concert geweest van Lucas en Gea!!! Jemig, wat kunnen die lui een goed stuk muziek maken. Het was een enorm feest!! Ik denk dat ik mijn gitaarspullen ga verkopen en ook keyboard ga leren spelen. Wisten jullie dat Lucas eigenlijk ook gitarist is? Nee, wisten jullie niet he... voor meer nieuws verwijs ik jullie graag door naar http://www.lucasengea.nl/leng/index.html

Heeft iemand nog cd's van deze artiesten?
HE LUCAS EN GEA.... TOP JONGENS GA ZO DOOR!!!!!!!

gr.

Ic3gl0vE
25 september 2003, 17:22
wat voor gitaarspullen heb je? Misschien kan ik wel een keyboard ruilen tegen al jouw gitaargear

wietse
25 september 2003, 18:53
ook een weddenschap soms?
anders zou ik toch maar eens in therapie gaan.

ozzy
25 september 2003, 18:58
Hallo allemaal!!

Ik ben gisteren naar een concert geweest van Lucas en Gea!!! Jemig, wat kunnen die lui een goed stuk muziek maken. Het was een enorm feest!! Ik denk dat ik mijn gitaarspullen ga verkopen en ook keyboard ga leren spelen. Wisten jullie dat Lucas eigenlijk ook gitarist is? Nee, wisten jullie niet he... voor meer nieuws verwijs ik jullie graag door naar http://www.lucasengea.nl/leng/index.html

Heeft iemand nog cd's van deze artiesten?
HE LUCAS EN GEA.... TOP JONGENS GA ZO DOOR!!!!!!!

gr.

Dit kan toch gewoon niet serieus zijn :???:

t lijken de nieuwe (of oude) Gert en Hermien wel :o :-D

DThornus
26 september 2003, 12:18
Woehahahaha :lol:
Moet je op die site eens bij de songteksten kijken..

andy
26 september 2003, 19:25
LUCAS EN GEA ZUIGEN. Dit kan geen serieus topic zijn, damn.... :evil:

ozzy
26 september 2003, 19:53
LUCAS EN GEA ZUIGEN. Dit kan geen serieus topic zijn, damn.... :evil:

Tlijkt wel of je het jammer vindt dat dit geen serieus topic is :razz:

alhambra
26 september 2003, 20:13
Wie zijn dat GVD de GVD, soms een paar afvalligen van de jositi band ofzo. Ik ken ze niet :roll:

ozzy
26 september 2003, 20:33
Wie zijn dat GVD de GVD, soms een paar afvalligen van de jositi band ofzo. Ik ken ze niet :roll:

Probeer dat vooral zo te houden :-D

andy
26 september 2003, 22:34
Wie zijn dat GVD de GVD, soms een paar afvalligen van de jositi band ofzo. Ik ken ze niet :roll:

Een of ander fokking duo dat in de regio Groningen Drenthe erg populair is bij bejaarden en andere malloten. :wink: Onze drummer heeft sinds kort zo"n pastel groen geel drumstel, noemen we zijn Lucas en Gea kit. :-D Op die site las ik dat ze in Holten spelen binnenkort, check het uit, is maar een klein eindje. :razz:

Ic3gl0vE
27 september 2003, 11:23
hmmmmmm holten is niet zo ver nee :D