PDA

View Full Version : Feest !!!!!



aadplagiaat
23 september 2003, 21:30
Vandaag heb ik mijn nieuwe gitaar gekocht, bij Peter Johanzen te Alkmaar. Hadden mij gebeld met bericht dat er een nieuwe Crafter was aangekomen om te testen door moi. De GAE-15 was even niet meer beschikbaar omdat degene die ze afstelt niet aanwezig was. Daarom hadden ze maar een JE-15 meegenomen. Nou.......verkocht, ik HEB 'm. :-D :-D

Te gek die gitaar. Ook de electronica lijkt werelds. Heb'm aangesloten op m'n Peavy Express 112 (nou jah) en dat gaat goed !! De regelaars werken heel goed en het geluid is zelfs vrijwel acoustisch te krijgen.

Het is een Jumbo gitaar (extra grote klankkast) en heeft een mooie warme en heldere toon. Halsje mooi smal en dun.

Heerlijk gewoon. (Ik ben niet helemaal objectief bezig he? :razz: )

Foto:
http://members.chello.nl/aad.sieraad/crafter-JE15.jpg

lage resolutie foto voor sneller downloaden.

bert k
23 september 2003, 21:57
Wat een mooie! Gefeliciteerd. Jumbo model is tof; lekker hard...

alhambra
26 september 2003, 20:09
Mooi ding, stond ook op mijn lijstje maar ben toch voor de Cort NTL20 gegaan. Maar ik moet zeggen het ging op het laatst tussen de Cort en deze.

iam
26 september 2003, 22:58
de vraag die je niet mag stellen... hoeveel heeftie gekost? :oops: :wink:

hadv
27 september 2003, 00:21
aadP: een OBJECTIEVE gitarist over zn spullen :-D :D :-D :D kikkuhhh & veel speelplezier toegewenst :P

aadplagiaat
27 september 2003, 01:05
de vraag die je niet mag stellen... hoeveel heeftie gekost? :oops: :wink:

Jah dat ga ik je niet precies vertellen, maar het was net zoveel als ik voor de GAE-15 zou hebben betaald. Ongeveer 500 euro (hoe krijg je toch dat euro-teken naar voren :x hoogst irritant dat ik dat niet weet).

Die prijs vond ik netjes en ook gezien de service. Ik vond die GAE-15 niet goed, daar zat een (voor mijn gevoel) dan dode plek in, maar niemand anders schijnt dat te horen. Dit is zowiezo beter :P .

blues_traveller
27 september 2003, 09:00
(hoe krijg je toch dat euro-teken naar voren :x hoogst irritant dat ik dat niet weet).

alt toets inhouden en dan 0128, dan krijg je het euro teken

John

ReinoutV
27 september 2003, 11:18
Of: rechter alt + 5: €

angorawol
27 september 2003, 13:14
Of: rechter alt + 5: €
Dit is natuurlijk afhankelijk van je besturingssysteem en je toetsenbord.

gertdm
28 september 2003, 13:31
mooie jumbo.
:cool: