PDA

View Full Version : Roland vs-2480



strattie
23 september 2003, 22:17
Heeft iemand ervaring hiermee?!?

bert k
23 september 2003, 23:06
Nou, ik heb een VS 840 gehad, zijn kleine broertje. Onduidelijk teringding.

RadiuS
24 september 2003, 12:51
professioneel ding, wordt bij de muziekschool hier gebruikt in de opnamestudio. K kan je er verder niet echt iets over vertellen.

x.studio
25 september 2003, 21:53
Yep, ik heb er een en eh of ie bevalt, ja 100%, mag ze niet vergelijken met bv de 800 serie, eigenlijk alleen met de 2400. maar eh, ik neem aan dat je wat specifiekers te vragen hebt. Neuzel ook eens rond op het forum van de "vs-planet" .

grtz Pieter

strattie
28 september 2003, 18:00
Yep, ik heb er een en eh of ie bevalt, ja 100%, mag ze niet vergelijken met bv de 800 serie, eigenlijk alleen met de 2400. maar eh, ik neem aan dat je wat specifiekers te vragen hebt. Neuzel ook eens rond op het forum van de "vs-planet" .

grtz Pieter

mou ik was eigenlijk van plan om samen met mijn vader een studio te beginnen voor zijn band. en toen hadden we deze nnaam ergens ghoren vallen zodoende.

Ic3gl0vE
29 september 2003, 22:56
Waarom wil je eigenlijk een harddiscrecorder? Een pc (of mac) werkt veel makkelijker... je hebt een groter scherm e.d.

strattie
29 september 2003, 23:04
nou we hebb nog een tft scherm staan enne het is toch wel makkelijk (lijkt mij) om alles gewoon met die schuifjes in te regelen.

Ic3gl0vE
29 september 2003, 23:07
Voor inregelen met schuifjes kun je natuurlijk een mengpaneel gebruiken hè (moet ook eigenlijk wel). Die dingen zijn er zelfs met midi, zodat je pc de schuifjes ook kan veranderen! Maar goed, is maar net wat je graag wilt.
Ik wist niet dat er een TFT scherm op zo'n harddiscrecorder kon, sorry.

x.studio
30 september 2003, 04:03
Die 2480 kun je behalve uitrusten met een monitor, muis en toetsenbord, ook gebruiken als "control-panel" voor bv Cubase. Doe het zelf niet, maar er zijn er genoeg die hem met 1 of 2 R-bus kaarten aan de pc hebben hangen, voor als je het zgn beste van 2 werelden wil hebben.

niels5150
10 februari 2004, 11:28
ik heb zelf geen 2480, maar heb er wel eens mijn eindexamenconcert van het conservatorium mee opgenomen. Werkte perfect. Ook alle effecten en masteringeffecten klinken te gek.

Ik werk nu met protools, maar wil ooit wel eens zo'n ding hebben, en in een flightcase laten bouwen. Ideaal als je eens ergens een drumstel wilt opnemen. Thuis kan dat niet, en om nou heel mijn pc mee te slepen...