PDA

View Full Version : bas versterker



Primitive
23 september 2003, 21:14
hej ik wil met men bandje gaan oefenen maar ik heb nu nog een 15watt boxje maar daar word ik dus gewoon mee weg geblazen

nu is mijn vraag of iemand in de buurt van deventer zutphen nog een 2e hand bas versterker heeft doe meer dan 100 watt heeft en nog in goede staat is

koen_V
23 september 2003, 21:31
kijk eventjes op marktplaats.nl ofzo, niet hier op het forum.

Primitive
23 september 2003, 21:35
al gekeken maar hiet zitten mensen die het interreseerd en hier berijk je ook veel meer mensen 8-) :cool: :razz:

koen_V
24 september 2003, 07:35
maar het is spam en het is niet die bedoeling dat je dat hier op het forum doet, hoor.
Ookal bereik je hier veel mensen!
niet meer doen hoor

-robbert-
24 september 2003, 11:44
sjongejonge, waar maak jij je nou druk om man! Ben jij soms de vader van het forum :-?

koen_V
24 september 2003, 12:51
Ik probeer het eventejs vriendelijk mee te delen, niet meteen te snauwen zoals de rest dat doet.
maar sorry hoor, spam er dan op los, als ik al niks meer mag zeggen!

-robbert-
24 september 2003, 13:28
als hij nou dringend op zoek is naar een bassversterker, en hij kan niks vinden op de 2e hands sites, dan vind ik dit echt geen spam hoor. Zo kun je alles wel spam noemen....

Primitive
24 september 2003, 14:24
als hij nou dringend op zoek is naar een bassversterker, en hij kan niks vinden op de 2e hands sites, dan vind ik dit echt geen spam hoor. Zo kun je alles wel spam noemen....

dank je robbert

maar ik ben wel dingend op zoek jah:D :cool:

hadv
24 september 2003, 21:59
misschien kan-ie een advertentie opgeven bij basversterkers, gevraagd, 100 watt, idee van de prijs, blablablablabla :amp: