PDA

View Full Version : FABRIEKS-VERKOOP GROTE PARTIJ (1.000) GITAREN



FNaRK
23 september 2003, 20:50
PIENS MUSICPLANET HEADLINES

FABRIEKS-VERKOOP
GROTE PARTIJ
LICHT-BESCHADIGDE GITAREN

1.000 STUKS !!
KLASSIEK/AKOESTISCH/ELEKTRISCH/BASS/ETC.

ZATERDAG 27 SEPTEMBER
vanaf 10:00 u


In het kader van ons Scratch & Dent Project hebben wij een groot lot licht-beschadigde gitaren opgekocht.

Er zit van alles bij :
klassieke gitaren

spaanse gitaren

akoestische gitaren

folkgitaren

westerns

dreadnoughts

APX modellen

akoestisch-elektrische modellen

roundbacks (Ovation-style)

deluxe roundbacks (Adamas-style)

Jumbo modellen

elektrische gitaren

strat modellen

tele modellen

Jaguar modellen

lefthand elektrische gitaren

Jackson modellen

BC Rich-modellen

flying-V modellen

Gibson modellen

Les-Paul standard modellen

Les-Paul custom modellen

Jazz-gitaren

Gibson ES-modellen

4-string bass-gitaren

Precision-bass modellen

Jazz-bass modellen

5-string bass-gitaren

etc. etc. (1.000 STUKS !!!)

Er zijn al gitaren vanaf 25 EURO !
Alle instrumenten worden op dit moment grondig nagekeken en uitgeprijsd in verschillende price-points. We zoeken trouwens nog een aantal vrijwilligers/gitaristen om ze allemaal uit te pakken en na te kijken ...

De verkoop start zaterdag 27 september om 10:00.

Je mag je instrument zelf uitkiezen.

Op alle instrumenten geldt onze Seven Days 100% Satisfaction Guarantee : als je niet volledig tevreden bent van je aankoop, kunt je het zonder discussie terugbrengen voor een volledige terugbetaling van je aankoopsom. Je krijgt hiervoor zeven dagen vanaf je aankoop.

Ic3gl0vE
23 september 2003, 20:52
wow, das interessant!

AART
23 september 2003, 20:55
das interresant, als ik geld had :(

dvmutzy
23 september 2003, 21:00
een adres / plaats zou misschien handig zijn?

Diedo
23 september 2003, 21:00
waar zit die toko??? dit is wel erg interessant...

wietse
23 september 2003, 21:04
fuck wel erg ver weg voor mij, denk niet dat m'n oude blik dat haalt zonder onderweg olie bij te vullen.
als het dichterbij was ging ik er heen dikke beurs mee en als je slim bent kan je er ook nog dik aan verdienen.
ik hou het maar op rommelmarkten sneupen zaterdag wel jammer dat het in belgie is is ietwat te ver voor mij.

lupoloco
23 september 2003, 21:06
www.piens.be helemaal aan de kust van belgie denk ik? dure winkel :)

iam
23 september 2003, 21:13
is in deinze
niet aan de kust dus...
mss zijn er wel dealtjes te halen
ik eventueel eens gaan kijken
maar normaal is piens idd VEEL te duur!!

FNaRK
23 september 2003, 21:21
een adres / plaats zou misschien handig zijn?

www.google.nl met als zoekterm wellicht "Piens Musisplanet" :???:

jaywalker
23 september 2003, 21:23
maakt niet uit Belgie... een pot nat :-D

dvmutzy
23 september 2003, 21:24
dat is me íéts te veel werk, ook omdat ik werk op zaterdag.
maar had jij dat als topicstarter niet kunnen doen?

Negative K3 fan
23 september 2003, 21:28
shit man, dat moeten gitaarwinkels echt vaker doen gvd!!111 jammer dat het zon eind weg is!

Robbert
23 september 2003, 21:38
Hebben ze daar ook merk gitaren en kunnen we die ook verwachten, of is het b-merk?

Swan
23 september 2003, 22:52
kreeg ook die email...op de site is ergens te vinden welke merken er bij die dump zitten....iig ook jacksons en bc riches en fenders

ToolRulez
23 september 2003, 22:55
Weet iemand of het alleen om gitaren gaat of dat ze eenzelfde actie met versterkers hebben? Heb namelijk in Veenendaal een gitaar gekocht, dit zou ideaal zijn om een versterker te kopen.

skabouter
23 september 2003, 23:08
gaaaf ! tis wat ver, maar zeker wel cool. denk alleen niet dat ik erheen ga........

LordRiffenstein
24 september 2003, 00:35
kreeg ook die email...op de site is ergens te vinden welke merken er bij die dump zitten....iig ook jacksons en bc riches en fenders

Als je goed leest staat er Jackson-MODELLEN en BC Rich-MODELLEN. DUS is het een of ander goedkoop Koreaans of ander Oosters merk dat gewoon een heleboel kopies maakt waarvan Piens een container gekocht heeft en deze nu aan dumpings-prijzen verkoopt. Het enige wat ze hiermee bereiken is dat er een heleboel mensen naar hun winkel komen en dan zijn er altijd wel die met iets anders naar huis gaan.

Dit is een heel oude truck van hun. Vorig jaar kreeg ik een mail dat je bij elke aankoop op een bepaalde dag 20% korting kreeg. Dus ik er naar toe en toen bleek dat het slechts om een beperkt aanbod ging maar er was wel veel volk in de winkel. Dat was dan ook de ALLERLAATSTE keer dat ik er geweest ben. Ken enkele heel leuke verhalen over Piens vertellen maar dat is misschien iets voor die andere topic.

Guinness
24 september 2003, 09:40
Lange tijd terug ook zoiets gehad. Kreeg een mailing in de bus van en gigantische dump van zeer voordelig bla bla bla licht beschadigd enz. Gibson Les Pauls voor maar 1500 Gulden enzo. Verkoop was in een hotel (?). Nou , toch maar eens kijken. Aangekomen bleken de Les Pauls al een kaartje Verkocht te hebben (natuurlijk). En de rest bestond uit zeer vage Koreaanse shit. Had het al gauw gezien. De volgende dag zaten ze natuurlijk in een ander hotel met dezelfde Les Pauls (verkocht).

Wijze les:

Voor kwaliteit betaal je altijd.
Licht beschadigde dure gitaren zullen wel eens voorkomen maar nooit in die aantallen die men moet geloven. Als het al eens voorkomt dan retour fabriek en worden ze gerepareerd. Licht beschadigde gitaren zullen NOOIT de fabriek verlaten.
Als autoverkopers zich gaan bemoeien met onze mooie hobby dan wees gewaarschuwd.

'Deze is betuh as ut orgineel, ech wel. Nu kopen jongen andes issie weg.'

marc_o
24 september 2003, 10:18
Het is wel een mooie winkel om eens te gaan kijken, ben er al vaak geweest, is zo'n 6500 vierkante meter, met in de winkel een planet Guitar, echt heel mooi gedaan allemaal, maar er werken nagenoeg alleen klootzakken en je wordt er zelden normaal behandeld, alleen als ze denken dat je wel eens geld bij zou kunnen hebben mag je ergens op spelen. Ik heb er al een paar keer gezien, niet meegemaakt, maar gezien, dat iemand vraagt of hij op een gitaar mag spelen, dat de verkoper, die kleine kale, zelf gaat spelen waarop zo'n gast dan vraagt of ie dat ook eens mag...antwoord...Nee, je hoort 'm nu toch?? Heel raar. Klootzakken met een mooie winkel...Riff zal het beamen denk ik.

LordRiffenstein
24 september 2003, 10:25
Riff zal het beamen denk ik.

Heel juist. Een van de verkopers werkte vroeger in een andere winkel waar ik dikwijls kwam en hij was altijd top, heb behoorlijk wat spullen bij hem gekocht. Nu werkt hij bij Piens en kent hij me niet meer en is net zoals de anderen bij Piens, een a$$hole.

Of dat ze bevoorbeeld absoluut niet begrepen dat ik mijn eigen gitaar bij had toen ik een aantal versterkers wou testen. Kreeg daar rare commentaar op. Mocht in het test-hok versterkers proberen, geen probleem, alleen er was geen gitaar-kabel dus moest die ff 'gezocht' worden. Toen bleek de helft van de versterkers niet aangesloten te zijn, enkel de dure merken (VHT, Mesa, Soldano). Tja, DOEI :D

FNaRK
24 september 2003, 11:13
Piens MusicPlanet
Guido Gezellelaan 30
B-9800 Deinze
Tel : (09) 381 82 00
Fax : (09) 381 82 09
musicplanet@piens.be

OPENINGSUREN :
dinsdag tot vrijdag : 9-12 / 14-19
zaterdag : 9-18
tussen 15 augustus tot 15 januari ook op zondag 14-18

Swan
24 september 2003, 11:22
Ik heb er al een paar keer gezien, niet meegemaakt, maar gezien, dat iemand vraagt of hij op een gitaar mag spelen, dat de verkoper, die kleine kale, zelf gaat spelen waarop zo'n gast dan vraagt of ie dat ook eens mag...antwoord...Nee, je hoort 'm nu toch?? Heel raar. Klootzakken met een mooie winkel...

ik ken n grote winkel in utrecht die ook zo werkt :roll:

hansies
24 september 2003, 12:07
PIENS MUSICPLANET HEADLINES

FABRIEKS-VERKOOP
GROTE PARTIJ
LICHT-BESCHADIGDE GITAREN

1.000 STUKS !!
KLASSIEK/AKOESTISCH/ELEKTRISCH/BASS/ETC.

ZATERDAG 27 SEPTEMBER
vanaf 10:00 u


In het kader van ons Scratch & Dent Project hebben wij een groot lot licht-beschadigde gitaren opgekocht.

Er zit van alles bij :
klassieke gitaren

spaanse gitaren

akoestische gitaren

folkgitaren

westerns

dreadnoughts

APX modellen

akoestisch-elektrische modellen

roundbacks (Ovation-style)

deluxe roundbacks (Adamas-style)

Jumbo modellen

elektrische gitaren

strat modellen

tele modellen

Jaguar modellen

lefthand elektrische gitaren

Jackson modellen

BC Rich-modellen

flying-V modellen

Gibson modellen

Les-Paul standard modellen

Les-Paul custom modellen

Jazz-gitaren

Gibson ES-modellen

4-string bass-gitaren

Precision-bass modellen

Jazz-bass modellen

5-string bass-gitaren

etc. etc. (1.000 STUKS !!!)

Er zijn al gitaren vanaf 25 EURO !
Alle instrumenten worden op dit moment grondig nagekeken en uitgeprijsd in verschillende price-points. We zoeken trouwens nog een aantal vrijwilligers/gitaristen om ze allemaal uit te pakken en na te kijken ...

De verkoop start zaterdag 27 september om 10:00.

Je mag je instrument zelf uitkiezen.

Op alle instrumenten geldt onze Seven Days 100% Satisfaction Guarantee : als je niet volledig tevreden bent van je aankoop, kunt je het zonder discussie terugbrengen voor een volledige terugbetaling van je aankoopsom. Je krijgt hiervoor zeven dagen vanaf je aankoop.

Dat wist ik ook , en al heel lang........................................kopen dus , vooral als ge teveel pleuro's hebt!!!!!!!!!!!!!!
(hopelijk zijn het gitaren van goede kwaliteit, want ik vertrouw niemand meer) :evil:

hansies
24 september 2003, 12:13
maakt niet uit Belgie... een pot nat :-D


??????
Wat bedoel je met een pot nat................in Belgie??????
:???: :???:

hansies
24 september 2003, 12:15
PIENS MUSICPLANET HEADLINES

FABRIEKS-VERKOOP
GROTE PARTIJ
LICHT-BESCHADIGDE GITAREN

1.000 STUKS !!
KLASSIEK/AKOESTISCH/ELEKTRISCH/BASS/ETC.

ZATERDAG 27 SEPTEMBER
vanaf 10:00 u


In het kader van ons Scratch & Dent Project hebben wij een groot lot licht-beschadigde gitaren opgekocht.

Er zit van alles bij :
klassieke gitaren

spaanse gitaren

akoestische gitaren

folkgitaren

westerns

dreadnoughts

APX modellen

akoestisch-elektrische modellen

roundbacks (Ovation-style)

deluxe roundbacks (Adamas-style)

Jumbo modellen

elektrische gitaren

strat modellen

tele modellen

Jaguar modellen

lefthand elektrische gitaren

Jackson modellen

BC Rich-modellen

flying-V modellen

Gibson modellen

Les-Paul standard modellen

Les-Paul custom modellen

Jazz-gitaren

Gibson ES-modellen

4-string bass-gitaren

Precision-bass modellen

Jazz-bass modellen

5-string bass-gitaren

etc. etc. (1.000 STUKS !!!)

Er zijn al gitaren vanaf 25 EURO !
Alle instrumenten worden op dit moment grondig nagekeken en uitgeprijsd in verschillende price-points. We zoeken trouwens nog een aantal vrijwilligers/gitaristen om ze allemaal uit te pakken en na te kijken ...

De verkoop start zaterdag 27 september om 10:00.

Je mag je instrument zelf uitkiezen.

Op alle instrumenten geldt onze Seven Days 100% Satisfaction Guarantee : als je niet volledig tevreden bent van je aankoop, kunt je het zonder discussie terugbrengen voor een volledige terugbetaling van je aankoopsom. Je krijgt hiervoor zeven dagen vanaf je aankoop.


Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

hansies
24 september 2003, 12:17
Ik heb er al een paar keer gezien, niet meegemaakt, maar gezien, dat iemand vraagt of hij op een gitaar mag spelen, dat de verkoper, die kleine kale, zelf gaat spelen waarop zo'n gast dan vraagt of ie dat ook eens mag...antwoord...Nee, je hoort 'm nu toch?? Heel raar. Klootzakken met een mooie winkel...

ik ken n grote winkel in utrecht die ook zo werkt :roll:

Ik denk dat alle grote winkels zo werken, hoe denkt ge dat het grote winkels geworden zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink:

LordRiffenstein
24 september 2003, 12:18
Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

Oh jeetje.

Proficiat om 2 maal zo´n lekker lange quote te doen, is nergens goed voor. En ik denk dat dit gewoon een geval is van menslievendheid of iets dergelijks. Roadkill wou gewoon iedereen laten ´mee genieten´van deze 'super' aanbieding.

Trouwens, proficiat dat jij dit al lang wist. Werk jij misschien bij Piens? :roll:

Quink
24 september 2003, 12:22
Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

Je hebt de advertentie anders zelf inmiddels TWEEmaal op de site gezet :roll: :roll:

marc_o
24 september 2003, 13:51
Nou, dit gaat weer nergens over, t'is een leuke winkel om eens te bezoeken, ziet er allemaal erg mooi uit en ze hebben mooie collecties hangen, jammer van de bedrijfsvoering, maar zeker het bekijken waard....of je wat koopt is aan jezelf natuurlijk, ik denk dat er goedkopere winkels zijn, maar niet veel mooiere..

lord bean
24 september 2003, 13:52
Nou ik ga al niet eens kijken. Ik vraag een prijs per e-mail op, krijg ik als antwoord dat ik me eerst moet registreren :???: en dat ik dan de prijs doorgemaild krijg.
wat doen die gasten moeilijk.. niet te filmen

Beezzzt
24 september 2003, 14:13
Aanvankelijk dacht ik ook dat Piens het mekka van de gitaarspeler was. Alles is er inderdaad mooi uitgestald en ze stoppen je mailbox en brievenbus vaak vol met leuke promo's en ze doen zich voor als 's mans beste vriend.
Nadat ik meer dan 3 maand moest wachten op mijn gitaar en er niet eens een gratis plectrum afkon bij de levering heb ik ondertussen mijn buik vol van Piens. Mooi van Roadkill om iedereen in te lichten over deze actie maar als je het mij vraagt : WEGBLIJVEUHHH !!!

FNaRK
24 september 2003, 16:02
Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

Oh jeetje.

Proficiat om 2 maal zo´n lekker lange quote te doen, is nergens goed voor. En ik denk dat dit gewoon een geval is van menslievendheid of iets dergelijks. Roadkill wou gewoon iedereen laten ´mee genieten´van deze 'super' aanbieding.

Trouwens, proficiat dat jij dit al lang wist. Werk jij misschien bij Piens? :roll:
mijn nederige excuses...ik zal voortaan nooit meer mijn medegitaristen attenderen op wellicht een leuke aanbieding
zeikbelg..

Tuurlijk werk ik voor Piens....ik woon in Delft en rij iedere dag naar Belgie op en neer :-?

wietse
24 september 2003, 16:08
Tuurlijk werk ik voor Piens....ik woon in Delft en rij iedere dag naar Belgie op en neer :-?
kan je ook bijna leven van de kilometer vergoeding zeker. :D

marc_o
24 september 2003, 16:14
Aanvankelijk dacht ik ook dat Piens het mekka van de gitaarspeler was. Alles is er inderdaad mooi uitgestald en ze stoppen je mailbox en brievenbus vaak vol met leuke promo's en ze doen zich voor als 's mans beste vriend.
Nadat ik meer dan 3 maand moest wachten op mijn gitaar en er niet eens een gratis plectrum afkon bij de levering heb ik ondertussen mijn buik vol van Piens. Mooi van Roadkill om iedereen in te lichten over deze actie maar als je het mij vraagt : WEGBLIJVEUHHH !!!

Maar dat is ook het geval bij Bass-connection hoor, mijn maat ging daar om een marshall 9200 eindtrap, een jmp-1 voorversterker en een intellifex , alles in flightcase en midipedaal en er konden op dat hele bedrag niet eens een paar kleine kabeltjes af om e.e.a. op elkaar aan te sluiten...sterker nog, toen hij het geheel optilde (en wankelde, want het weegt wat) deden ze niet eens de deur voor 'm open terwijl ze ernaast stonden, stelletje dreknekken.

hansies
24 september 2003, 17:56
Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

Je hebt de advertentie anders zelf inmiddels TWEEmaal op de site gezet :roll: :roll:

daarom juist , bij mij brengt ze iets op.......hihihihihi
:wink:

hansies
24 september 2003, 18:01
Brengt deze reklame u iets op of werkt gij voor PIENS
?? :roll:

Oh jeetje.

Proficiat om 2 maal zo´n lekker lange quote te doen, is nergens goed voor. En ik denk dat dit gewoon een geval is van menslievendheid of iets dergelijks. Roadkill wou gewoon iedereen laten ´mee genieten´van deze 'super' aanbieding.

Trouwens, proficiat dat jij dit al lang wist. Werk jij misschien bij Piens? :roll:
mijn nederige excuses...ik zal voortaan nooit meer mijn medegitaristen attenderen op wellicht een leuke aanbieding


zeikbelg..

Tuurlijk werk ik voor Piens....ik woon in Delft en rij iedere dag naar Belgie op en neer :-?

ik woon in Belgie en ga er bijna maandelijks naar toe........!!!! :razz:
ik ben zeer goede klant bij PIENS en heb geen reden tot klagen, en neen ik werk niet bij PIENS, maar heb er wel profijt bij om goede reklame te maken, maar ik ben geen zeikbelg....bent u dan misschien een zeikholl.......
oeps :wink:

zZoRgO
24 september 2003, 18:09
pff, ik was ook een goeie klant, met een versterker, electrische gitaar, acoustische gitaar, synthesiser, effecten en ga zo maar door.

kom ik daar 'ns toe met twee anderen, gingen in één aankoop voor 2500 € kopen en wat krijgen we? 5% terwijl ze ons 20% beloofd hadden!

+ hun prijzen liggen minstens 5% hoger dan bv guitarshop in gent...

moet daar ook nog 'ns binnen lopen, veeeeel minder volk dan bv 2 3 jaar geleden.

ja, mama en papa die met zoonlief een eerste gitaar gaan kopen, onwetend als ze zijn.

Speeddemon
24 september 2003, 22:40
Damn, als ik dat zo over die Piens hoor, heb ik het best wel getroffen met mijn Engl aankoop bij Schreeven in Nijmegen.
20% korting, 2 gratis speakerkabels, deur wordt opengehouden, en verkoper loopt mee met mijn speakercab op een steekwagen tot de auto.

Nou heb ik omgerekend nog steeds ong. 750-800 euries neergeteld voor een 2e hands Savage 60 (meestal gaan ze voor 600-700), maar wel 1 jaar garantie, en ik kon zowel de V60 als de VIntage 30 2x12" kast testen, en degene die ik nie hoefde stuurden ze dan weer terug naar de importeur. ook service!

Dan snap ik die Piens trouwens dubbel niet, als ze niet eens lage prijzen hebben (zoals Feedback). Feedback is net zoals de grote ketens in USA; veel lage prijzen, af en toe onder-de-bodem prijzen (zoals een condensator mic van 19,99), arrogante verkopers die hun vak amper verstaan, en vol jochies die Korn willen spelen op dure gitaren die ze nooit gaan kopen.

Het enige verschil met Guitar Center (in de USA) is dan nog dat je bij GC er nog wel eens een fatsoenlijke korting kan aflullen als je de manager d'r bij roept ofzo. Bij Feedback beroepen ze zich gelijk op hun "al zo absurd lage prijzen"... :x

doncker
24 september 2003, 22:54
geef mij in belgië maar de keymusic .
Heb 1 keer prijs gevraagd voor een versterker en 1 maal een vraag of dat ze een footswitch voor me konden bouwen ?
Meneer u zit hier wel onze tijd te verdoen met prijzen vragen over versterkers en dan koopt u een 2de hands versterker : zei die eikel .
Daar zie je me dan niet meer

LordRiffenstein
25 september 2003, 00:11
geef mij in belgië maar de keymusic .
Heb 1 keer prijs gevraagd voor een versterker en 1 maal een vraag of dat ze een footswitch voor me konden bouwen ?
Meneer u zit hier wel onze tijd te verdoen met prijzen vragen over versterkers en dan koopt u een 2de hands versterker : zei die eikel .
Daar zie je me dan niet meer

LOL, Key Music is al een even grote ramp. Ging de G-Major testen en wou hem kopen maar de verkoper herinnerde zich nog dat ik 2 maanden ervoor ook al eens was komen testen. Toen ik hun beste prijs vroeg, kreeg ik de catalogus-prijs. Heb hem diezelfde namiddag via het net in Duitsland gekost en zo 150 euro bespaard!

Eerlijk? Ik koop niets meer in België, ik rij liever naar Nederland of Duitsland, betere prijzen, (meestal) betere service OF ik bestel gewoon online. DR snaren kosten hier +10 euro, bestel ze in de UK voor +- 7euro inclusief verzending en ik moet mijn deur niet uit.

AntY
25 september 2003, 00:33
waar doe je dat?

bert k
25 september 2003, 09:16
Ik krijg de indruk dat er veel mee ontevreden Belgen dan Nederlanders zijn in dit topic. Zijn de winkels in België echt zo slecht? Of zijn de prijzen te hoog?

LordRiffenstein
25 september 2003, 10:08
waar doe je dat?

Is de vraag aan mij gericht ivm DR-snaren?

Ik bestel bij http://www.stringbusters.com/, als je ze met 10 of meer tegelijk besteld zijn ze echt wel goedkoop en verzending is 2 pond of zo, dat is ook peanuts.

Beezzzt
25 september 2003, 12:54
Ik krijg de indruk dat er veel mee ontevreden Belgen dan Nederlanders zijn in dit topic. Zijn de winkels in België echt zo slecht? Of zijn de prijzen te hoog?

De meeste gitaarzaken waar ik tot op heden contact mee gehad heb in België zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Of ze zijn te duur, of er lopen van die verkopers rond die een gitaar niet uit een drum herkennen (niet dat ik "de" grote kenner ben) of zichzelf een godenkind vinden en ga zo maar door. Nu zal je die verhalen hoogstwaarschijnlijk in Nederland (en de rest van de wereld) ook tegenkomen maar ik heb de indruk dat men in het algemeen meer tevreden is over de gitaarzaken in Nederland. En misschien vergis ik mij, maar is het aanbod niet groter in Nederland ?

?echo
25 september 2003, 13:05
ehm, ik denk dat ook weer niet, het aantal zal in Nederland wel hoger liggen, maar de diversiteit zal ongeveer wel gelijk zijn. (als je het tenminste over aanbod in de zin van diversiteit bedoelt)

AntY
25 september 2003, 13:07
waar doe je dat?

Is de vraag aan mij gericht ivm DR-snaren?

Ik bestel bij http://www.stringbusters.com/, als je ze met 10 of meer tegelijk besteld zijn ze echt wel goedkoop en verzending is 2 pond of zo, dat is ook peanuts.

hmm even gekeken voor DR bassnaren, maar zo heel goedkoop zijn ze daar ook niet :)

ik doe ongeveer een jaar met bassnaren, dus per 10 bestellen doe ik ook liever niet :D

ReinoutV
25 september 2003, 13:56
waar doe je dat?

Is de vraag aan mij gericht ivm DR-snaren?

Ik bestel bij http://www.stringbusters.com/, als je ze met 10 of meer tegelijk besteld zijn ze echt wel goedkoop en verzending is 2 pond of zo, dat is ook peanuts.

Das wel maf, een set D'addario 011 is hier 10 euro, daar 3.59 pond: ongeveer 3 euro... Zelf een setje is dan al goedkoper. Maar ik heb het probleem dat mijn snaren nogal snel breken (ik gebruik dus D'addario 011). Zijn er merken snaren die hier minder last van hebben (ik hoor Ernie Ball vaak vallen)?

Sellars
25 september 2003, 13:58
waar doe je dat?

Is de vraag aan mij gericht ivm DR-snaren?

Ik bestel bij http://www.stringbusters.com/, als je ze met 10 of meer tegelijk besteld zijn ze echt wel goedkoop en verzending is 2 pond of zo, dat is ook peanuts.

Das wel maf, een set D'addario 011 is hier 10 euro, daar 3.59 pond: ongeveer 3 euro... Zelf een setje is dan al goedkoper. Maar ik heb het probleem dat mijn snaren nogal snel breken (ik gebruik dus D'addario 011). Zijn er merken snaren die hier minder last van hebben (ik hoor Ernie Ball vaak vallen)?

3.59 pond is tussen de 5 en de 6 euro, t zijn geen dollars ;)

LordRiffenstein
25 september 2003, 15:19
Ik gebruik al jaren DR en breek zelden snaren, misschien 2 per jaar en ik speel teles en heb nogal een 'zware hand' :-D

Raffel
25 september 2003, 15:36
waar doe je dat?

Is de vraag aan mij gericht ivm DR-snaren?

Ik bestel bij http://www.stringbusters.com/, als je ze met 10 of meer tegelijk besteld zijn ze echt wel goedkoop en verzending is 2 pond of zo, dat is ook peanuts.

Das wel maf, een set D'addario 011 is hier 10 euro, daar 3.59 pond: ongeveer 3 euro... Zelf een setje is dan al goedkoper. Maar ik heb het probleem dat mijn snaren nogal snel breken (ik gebruik dus D'addario 011). Zijn er merken snaren die hier minder last van hebben (ik hoor Ernie Ball vaak vallen)?

Ik blijf er bij dat het per brug verschilt welke snaren je vaak breekt. Ik breek namelijk op al mijn gitaren altijd dezelfde snaar. Ik zou er dus eigenlijk 6 moeten hebben, dan maak ik al die snarepakjes iedere keer mooi op :D

3.59 pond is tussen de 5 en de 6 euro, t zijn geen dollars ;)

Baco
25 september 2003, 23:55
geef mij in belgië maar de keymusic .
Heb 1 keer prijs gevraagd voor een versterker en 1 maal een vraag of dat ze een footswitch voor me konden bouwen ?
Meneer u zit hier wel onze tijd te verdoen met prijzen vragen over versterkers en dan koopt u een 2de hands versterker : zei die eikel .
Daar zie je me dan niet meer

LOL, Key Music is al een even grote ramp. Ging de G-Major testen en wou hem kopen maar de verkoper herinnerde zich nog dat ik 2 maanden ervoor ook al eens was komen testen. Toen ik hun beste prijs vroeg, kreeg ik de catalogus-prijs. Heb hem diezelfde namiddag via het net in Duitsland gekost en zo 150 euro bespaard!

Eerlijk? Ik koop niets meer in België, ik rij liever naar Nederland of Duitsland, betere prijzen, (meestal) betere service OF ik bestel gewoon online. DR snaren kosten hier +10 euro, bestel ze in de UK voor +- 7euro inclusief verzending en ik moet mijn deur niet uit.

Hmm, over Key Music heb ik geen klagen. Deze middag ben ik mijn 3 Line 6 modules gaan omwisselen (zat net over de 14 dagen terug garantie), maar ze hebben deze zonder morren terug genomen. Heb dan maar wat Les Pauls getest (had de intentie mij er een aan te schaffen) en ben met een Les Paul Standard Desertburst buiten gestapt.
Heb deze trouwens getest op een ENGL Powerball. Man, man, wat een knappe versterker :-D Begrijp waarom er hier zoveel ENGL lovers rond hangen :wink:
Trouwens, zaterdag ga ik met een maat van mij even bij Peins langs en eens gaan zien wat ze daar hangen hebben. Zal niet voor mij zijn, heb mijn gerief al :-D