PDA

View Full Version : Daar heb je die Emmanuel zeikerd weer...



rien
23 september 2003, 01:29
Hoi

Ik hoorde Tommy zijn revised version spalen onlang en dacht kom laat ik ook eens proberen
hier is het resultaat

Hoi
Rien

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000109360_000004713_proj.mp3

JorisBos
23 september 2003, 11:25
Ik hoorde Tommy zijn revised version spalen onlang en dacht kom laat ik ook eens proberen


Je bent een van de beste gitaristen van dit forum. je TIMING is goed. daar houd ik van. Heel goed gedaan, geluid is minder, maar daar luister ik graag doorheen. Het eerste nummer wat ik op mijn HD laat staan.

TOP!

rien
23 september 2003, 12:16
Dat is wel een heel mooi compliment !
Thanks-- zonder opname apparaat voor mn neus spoeel ik het nog vel male beter?relaxter.

Ik heb de opname ook zonder de echo/reverb op mn schijf staan indien van interesse stuur me een mail adress dan stuur ikl je die opnmae .. stuur ik je tevens een opname van het orgineel van emmanuel ( ook live opgenomen afgelopen april in australia )

Ik zie dat je in groningen woont. Ik moet /ik ga liever gezegd naar een optreden van ee vriend van me op 18 october in Delfzijl die met zn band ergens daar optreedt echter alleen hotclub style ( django Reinhart ) wat ook parchtig is om te spelen.

Groeten
Rien

delphiro
23 september 2003, 13:40
zeker goed, netjes in de maat en weinig fouten!
alleen die speedy loopjes en coole breaks (bv 1'12-1'16) moeten er veel beter uit komen (is natuurlijk wel een hele klus, zeker als die recorder ook nog eens voor je staat) maar die geven -wat mij betreft- het nummer de flair die het nodig heeft.

Goed gespeeld. Kun je nog meer van 'm opnemen? Ik ben wel benieuwd! :-D

rien
23 september 2003, 17:37
Hier heb ik beter opname met thumbpick ditmaal
Ik hoop dat deze beter te beluisteren valt Is ook wat rustiger gespeeld
De vorige versie was wat afgeraffeld

Hoi
Rien
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000109360_000004734_proj.mp3

Harald
24 september 2003, 17:23
Hoi Rien, leuk gespeeld, breaks mogen wel nog wat strakker eruitknallen. Gedempt spelen gaat je in combinatie met thema is erg goed.

Wat zijn dat voor live opnamen uit Australie? (Voorproefje van nieuwe live cd, of is die al uit? Dacht dat er eerst nog een studio cd uit zou komen met o.a. Mona Lisa)

rien
25 september 2003, 06:41
Harald

Die live opname heb ik van een radioconcert ( welke op het net staat ) getaped !

http://www.abc.net.au/rn/music/liveos/audio/liveos_05092003_2856.ram

er komt inderdaad eerst een cd uit en de opnames voor het live concert zijn ook reeds klaar welke cd in het najaar zou moetn uitkomen

groeten
Rien

Harald
25 september 2003, 13:36
Thanks Mate! No worrys eh, hij speelt deze stijl al 40 jaar.... :oops:

Ik heb een dvd met een concert uit 2000 of 2001. Toch een beetje het idee dat hij in de tussentijd aan de anabole steroide is gegaan 8)

Delphiro hier ook maar naar luisteren!

Damn, hoor net Somewhere Over the Rainbow... kan ik mijn arrangement weggooien...

rien
25 september 2003, 19:03
Die DVD is prachtig.Ja hij gaat wel bloedsnel maar ik heb hem in duinkerken gezien en hij kan ook bloedlanzaam spelen en dat pas 40 jaar..

wel eens van roger wang gehoord ???

www.rogerwang.net kan je direkt ook nieuwe arrangementen verzinnen . Dit is een heeele grote in wording de TE fm the far east
luister maar eens naar wat van zijn werk. Hij komt ook in raalte april 2004..

Ik heb de laatste 4 maanden zo ontzettend veel gespeeld dat ik nu gewoon moet stoppen . gewoon permanent kramp in mn rechterhand en ik speel pas 20 jaar maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik heb ook geen idee hoelang ik rust zou moeten houden als ik al rust kan houden

anyway ik heb voor de eerst volgende 40 jaar weer een horizon waar ik me op kan richten. Tís jammer dat er maal heel weing mensen zijn ( die ik ken althans , die dit soort werk spelen en/of er de tijd voor nemen om het te leren spelen want zoals TE ook op zn DVD zegt het komt je niet aanwaaien het is echt uren per dag studeren om er uberhaupt na een jaar of 10 wat fatsoenlijks uit te krijgen. Dat is ook niet ui te leggen aan mensen die deze stijl niet beheersen ..

Hoe dan ook ik zal over een paar maanden nog wel eens een keer dit nummer posten en hoop dan neit meer op techniek te heoven letten zodat ik er eens lekker ( met pcik ) een groove in kan krijgen die TE ook heeft ( al is het aar met slechts een handvol nummer.

Liever een handvol nummers perfect dan een hele ber onafgemaakte..
hoi
rien

blues_traveller
26 september 2003, 14:34
Harald

Die live opname heb ik van een radioconcert ( welke op het net staat ) getaped !

http://www.abc.net.au/rn/music/liveos/audio/liveos_05092003_2856.ram

er komt inderdaad eerst een cd uit en de opnames voor het live concert zijn ook reeds klaar welke cd in het najaar zou moetn uitkomen

groeten
Rien

Bedankt voor de link. Dat is echt een uurtje genieten. Ik heb hem een paar keer live gezien en hij blijft elke keer weer keigoed.

rien
27 september 2003, 11:58
blij je een plezier te hebben kunnen doen met die link

hoi