PDA

View Full Version : Waar kan ik in hemelsnaam een squier bass pak kopen?



Moonchild
23 september 2003, 02:26
Waar kan ik die verrekte dingen vinden?
alleen antwoord graag, geen flames o.i.d
danku

Laus
23 september 2003, 02:34
feedback?
rockpalace?
piens?
musikproduktiv?

zo maar een ingooi.

AntY
23 september 2003, 13:32
the squier bass pack, coming to YOUR local guitar store :P

poepsnaar
23 september 2003, 21:50
Kijk bij Praxis :lol:

dikkie dik
23 september 2003, 22:04
hihihihiihihih


of bij intertoys :P





(musik produktiv lijkt me een goeie gooi)

dvmutzy
23 september 2003, 22:05
ik neem aan dat je een starterspakker bedoeld?

overal?!

dikkie dik
23 september 2003, 22:13
ik neem aan dat je een starterspakker bedoeld?

overal?!

dus volgens jou ook bij de groentenboer??

Bastijn
24 september 2003, 14:43
ik denk dat je het goedkooptst uit bent als je m in duitsland besteld, en dan thuis laat bezorgen (of zelf gaat ophalen) ivm belasting enzo.
ik haal de meeste grote dingen uit duitsland, en ben altijd goedkoper uit.
deze twee zou je kunnen proberen:

www.musik-produktiv.de
www.musicstorekoeln.de

dvmutzy
24 september 2003, 20:55
ik neem aan dat je een starterspakker bedoeld?

overal?!
een bass pak is dus kennenlijk echt een starterspakket, maar bij nader inzien zijn die idd wat schaarser dan de gitaarpakketten.

bassopotmus
24 september 2003, 22:31
moeten we hier nu wel server ruimte aan besteden? :razz:

dvmutzy
24 september 2003, 23:08
Nee, stel voor Dvmutzy maar weer geen server ruimte beschikbaar :angry: :razz:

Javaca
24 september 2003, 23:10
IKEA®

Dan krijg je er ook zo'n handig sleuteltje en begrijpelijke gebruiksaanwijzing bij :dance:

AntY
25 september 2003, 01:19
plaats de elementen en monteer ze met de niet bijgeleverde "Sonny" soldeerbout! (PAS OP! "Sonny" kan heet worden.)

Javaca
25 september 2003, 16:36
plaats de elementen en monteer ze met de niet bijgeleverde "Sonny" soldeerbout! (PAS OP! "Sonny" kan heet worden.)

Ja, alles heeft van die homo-namen. Een leraar bij mij op school heeft zijn kinderen vernoemd naar een tafel, stoel en wandkast :lol: :D :-D :D :lol: :razz:

Clunk
25 september 2003, 16:39
en ik denken dat ik irritant was :-? :cry:

Javaca
25 september 2003, 16:47
en ik denken dat ik irritant was :-? :cry:

Ben je ook :wink: (sorry :oops: )

frenske
25 september 2003, 17:00
Nou ja, wie heeft er geen Billy of 'n Bjorn in het huis!


Uhm, nou ja ik dus.

Javaca
25 september 2003, 17:02
Ik wel want als ik geen Billy in huis had zou m'n zelfgebouwde bas gewoon op de grond vallen en dat vindt ik toch zonde :razz:

Venomer
25 september 2003, 17:09
Waar kan ik die verrekte dingen vinden?
alleen antwoord graag, geen flames o.i.d
danku

Hij had het nog zo netjes gevraagd. En wat denk je? :)

Nu even serieus: bij Feedback zie ik wel een Hartke Bass Pack en een Peavey Stage Pack, maar geen pakketje van Squier.

In het pakket van Peavey zit een Microbass versterker. Dat is zeker een goede beginnersversterker, waar je later ook nog wat aan hebt om thuis te oefenen.

TIP: Je kunt ook kiezen om apart een Squier P-Bass Affinity (EUR 199) en een Peavey Microbass (EUR 125) te kopen. Je zit dan ongeveer op hetzelfde bedrag als zo'n standaardpakket. (EUR 315 - EUR 324)

AntY
26 september 2003, 00:08
leuk altijd dat de topicstarters nooitmeer reageren...

Moonchild
26 september 2003, 00:17
Er zijn gewoon teveel mensen die niks te doen hebben de hele dag, dan lopen die threads gauw vol he ;)

T ging trouwens om een Squier, dus niet iets anders vergelijkbaars, en het moet de basspak zijn, liefst een linkje :D (jullie hebben toch niks de doen :P)

Javaca
26 september 2003, 00:23
We hebben wel wat te doen hoor...

Gitaar spelen

www.squierguitars.com

AntY
26 september 2003, 01:06
waarom niks vergelijkbaars? voor dat geld kan je veel betere dingen krijgen...

Javaca
26 september 2003, 11:39
Probeer MP eens

frenske
26 september 2003, 12:00
MP is dus http://www.musik-produktiv.de/

Misschien is het verstandiger om een Peavey Milestone III en Microbass te bestellen. Ten eerste heb je dan een wat betere bas dan de Squier en ten twede een betere versterker.

Totaal prijs is dan 356 eurootjes. Als je een fijnere bas heb je ook meer speelplezier!

Javaca
26 september 2003, 12:11
T ging trouwens om een Squier, dus niet iets anders vergelijkbaars, en het moet de basspak zijn, liefst een linkje (jullie hebben toch niks de doen )

Sorry frenske maar meneer heeft zo'n plaat voor z'n kop dat hij dat niet wil zien.

Venomer
26 september 2003, 12:36
Ik heb een "aanbieding" gevonden op www.tonika.nl. Om preciezer te zijn: www.tonika.nl/landscape2-a.htm.

Voor het zachte prijsje van, uh... € 525,95!! :o Fijne aanbieding zeg! :(

Javaca
26 september 2003, 15:27
Dan kan je bijna beter een echte fender uit veenendaal halen!
Dan weet je zeker dat je te veel betaald!!! :razz:

frenske
26 september 2003, 16:48
Bij www.music-store.de kan je ze voor 444 euro kopen, maar luister vooral niet naar wijze raad, beste Moonchild!

Semafoor
26 september 2003, 18:50
Ik heb een "aanbieding" gevonden op www.tonika.nl. Om preciezer te zijn: www.tonika.nl/landscape2-a.htm.

Voor het zachte prijsje van, uh... € 525,95!! :o Fijne aanbieding zeg! :(

Haha, wie dat er voor over heeft neemt zichzelf wel behoorlijk in de maling.
Best grappig trouwens die "drastische prijsverlagingen".

Digitech RP100 Multi-effect
Oude prijs: fl. 429,=
Tonika prijs: € 183,=

Even rekenen 183 * 2,20371= 403,30
Das wel een heel erg drastische prijsverlaging van een ruime 10 euro, het is ongelofelijk.

basswasp
26 september 2003, 18:59
Tonika is wel een goede winkel, alleen veel te duur. Korting geven doen ze ook niet aan.

Moonchild
27 september 2003, 15:52
Hey ik vind het leuk dat jullie me allemaal lopen te flamen hoor, maar het is toch een zeer normale vraag, het ging om een squier basspak, en ik zei al helemaal in het begin dat je er niet naar moest vragen.
Toch doen jullie het, dan zal ik ook wel aardig zijn om even te antwoorden, het is niet voor mij maar voor iemand anders, en die had specifiek om een SQUIER BASSPAK gevraagd, en dus niets anders, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen?

Geen bord voor me kop
En nog over die uitspraak "jullie hebben toch niets te doen" dat was een grapje over dat die threads hier zo snel vollopen, en ik zag er toch duidelijk een smiley achter!
Zie je toch duidelijk dat mensen niks te doen hebben en dan maar onnodige flame posts gaan posten, dit is ook de reden dat gitaarforum uit haar glorie is gevallen, mensen zoals jullie... Typisch is dat, kom ik terug hierheen voor 1 normale vraag en je krijgt een thread van 3 paginas met een heleboel bullshit over niks, en ik weet nog steeds niet waar ik dat ding kan krijgen (behalve voor die belachelijke prijs bij tonika)

[/rant mode off]

[edit]

Voor de mensen die wel normaal hebben geantwoordt dankuwel, en er zijn op internet veel betere fora, kijk eens rond...

frenske
29 september 2003, 10:48
[quote="Geen bord voor me kop
En nog over die uitspraak "jullie hebben toch niets te doen" dat was een grapje over dat die threads hier zo snel vollopen, en ik zag er toch duidelijk een smiley achter![/quote]

Sinds Clunk op het forum zit, worden we overvoerd met smiley's en daarom negeren we de smiley's helemaal! :lol:

bassopotmus
29 september 2003, 20:23
[edit]

Voor de mensen die wel normaal hebben geantwoordt dankuwel, en er zijn op internet veel betere fora, kijk eens rond...

Ga je daar toch heen?
Nee hier komt geen smiley achter

Javaca
29 september 2003, 21:05
[edit]

Voor de mensen die wel normaal hebben geantwoordt dankuwel, en er zijn op internet veel betere fora, kijk eens rond...

Ga je daar toch heen?
Nee hier komt geen smiley achter

Goed gesproken.

Moonchild
29 september 2003, 22:13
Jezus, moderators die members afkraken, wat een grap, wat heb ik überhaupt fout gezegd tegen jou?

Nou iemand nog een idee waar die basspaks te krijgen zijn? Ik heb nl nog steeds geen antwoord gekregen.

Javaca
29 september 2003, 23:39
Jezus, moderators die members afkraken, wat een grap, wat heb ik überhaupt fout gezegd tegen jou?

Nou iemand nog een idee waar die basspaks te krijgen zijn? Ik heb nl nog steeds geen antwoord gekregen.

Voor de zoveelste keer MP

AntY
29 september 2003, 23:59
Jezus, moderators die members afkraken, wat een grap, wat heb ik überhaupt fout gezegd tegen jou?

Nou iemand nog een idee waar die basspaks te krijgen zijn? Ik heb nl nog steeds geen antwoord gekregen.

luister eens, je moet zelf eens normaal doen.
deze mensen die jou iets anders dan squier aanraadden deden dat omdat ze je wilden helpen, niet omdat ze niet goed konden lezen. je wordt afgekraakt omdat je dat niet waardeert. leg dan rustig uit waarom je per se squier vroeg; eventueel zou je zelfs die vriend van je kunnen vertellen dat er betere dingen zijn voor dat geld.

maar als je niet geholpen wilt worden, be my guest en ga inderdaad naar een ander forum. als je een beetje intelligentie hebt dan ik vermoed ben je zelf nog wel in staat om uit te zoeken waar je zoiets kunt kopen...

Moonchild
30 september 2003, 00:25
AntY lees voor de grap eens de hele thread nog terug.

Gelezen?

Ja? mooi, ik denk dat je het met me eens bent dat er een heleboel bullshit staat, en verder heb ik degene(n) bedankt die een normaal antwoord gaf. Kijk ik vind het aardig van de mensen dat ze me iets anders aan raden, maar dat is gewoon niet waar ik om vroeg. Ik heb wel drie of vier keer gezegd dat het uitsluitend om een squier basspak ging, en nog zegt er iemand dat ik een bord voor me kop heb!

En het feit dat ik het hier vraag is omdat ik hem simpelweg niet heb kunnen vinden in winkels die ik, of die vriend kennen. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Maar kijk nou eens naar deze thread? je kan hier niet een normaal antwoord krijgen als het op squiers of wat dan ook aankomt, ik word meteen gedist, met grapjes over praxis, intertoys, en dan is er nog eens een moderator die er in mee doet met een opmerking over serverruimte o.i.d. Wat is er gebeurd met gitaarforum? waarom kan er gewoon niet ff normaal gedaan worden, ik bedoel, een grapje is ok, maar dit zijn gewoon 3 paginas met flauw geleuter en op het einde een stuk geflame. En dat is gewoon typerend voor Gitaarforum.

en nog voor bassopotomus en de andere moderators (en dit doe ik geheel met "no disrespect") misschien is het een idee om wat strenger te moderaten, dan wordt het misschien weer leuker om hier wat te posten of gewoon rond te hangen. (want lets face it, bijna de gehele oude garde is weggegaan omdat t een rotzooitje werd, en eigenlijk nog steeds is)

En alsjeblieft, als je het ergens oneens mee bent, niks is met disrespect bedoeld of wat dan ook.

frenske
30 september 2003, 11:12
Ik vind het erg dat ten eerste goed bedoelde adviezen neergesabeld worden omdat ze irrelevant zijn! We willen je alleen helpen en betere alternatieven voorleggen, zodat je vriendje niet over 3 maanden met bassen stopt. Met een betere bas heb je eenmaal meer speelplezier.
Ten tweede vind het erg dat je mensen die plezier willen maken gaat afkatten. Sommige opmerkingen zijn te flauw om onder de categorie leuk te vallen, maar het zorg erg voor dat het forum lekker luchtig blijft, als het je niet bevalt dan ga je maar naar www.talkbass.com (daar zullen ze je uitlachen als je met je vraag komt)!
Ten derde volgens mij heb je bij geen enkele zaak eens gevraagt of ze de basspack verkopen en als ze die niet verkopen of ze die kunnen bestellen!

AntY
30 september 2003, 15:03
AntY lees voor de grap eens de hele thread nog terug.

Gelezen?

Ja? mooi, ik denk dat je het met me eens bent dat er een heleboel bullshit staat, en verder heb ik degene(n) bedankt die een normaal antwoord gaf. Kijk ik vind het aardig van de mensen dat ze me iets anders aan raden, maar dat is gewoon niet waar ik om vroeg. Ik heb wel drie of vier keer gezegd dat het uitsluitend om een squier basspak ging, en nog zegt er iemand dat ik een bord voor me kop heb!

En het feit dat ik het hier vraag is omdat ik hem simpelweg niet heb kunnen vinden in winkels die ik, of die vriend kennen. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Maar kijk nou eens naar deze thread? je kan hier niet een normaal antwoord krijgen als het op squiers of wat dan ook aankomt, ik word meteen gedist, met grapjes over praxis, intertoys, en dan is er nog eens een moderator die er in mee doet met een opmerking over serverruimte o.i.d. Wat is er gebeurd met gitaarforum? waarom kan er gewoon niet ff normaal gedaan worden, ik bedoel, een grapje is ok, maar dit zijn gewoon 3 paginas met flauw geleuter en op het einde een stuk geflame. En dat is gewoon typerend voor Gitaarforum.

en nog voor bassopotomus en de andere moderators (en dit doe ik geheel met "no disrespect") misschien is het een idee om wat strenger te moderaten, dan wordt het misschien weer leuker om hier wat te posten of gewoon rond te hangen. (want lets face it, bijna de gehele oude garde is weggegaan omdat t een rotzooitje werd, en eigenlijk nog steeds is)

En alsjeblieft, als je het ergens oneens mee bent, niks is met disrespect bedoeld of wat dan ook.

stomme zak hooi! als je vraagt waar je een squier basspack kan kopen kan je natuurlijk een antwoord verwachten, dat is je toch ook gegeven? en daarna zeg je dat je het nog niet weet. naast een antwoord ook een hoop jolijt, maar ja het antwoord is natuurlijk net zo hoogstaand als de vraag. leg dan gewoon uit waarom je per se squier wilt weten (heb je ook nog steeds niet gedaan) en betracht zelf wat meer respect. het zijn JUIST posts als die van jou die de sfeer kunnen verzieken.

kijk in wat andere threads hier en zie dat er ook beter antwoord wordt gegeven op betere vragen.

van mij hoeft het helemaal niet zo strak worden gemoderate als op talkbass bijvoorbeeld. ik ben wel blij hier. t is gelukkig nog niet zo dat hele topics ontsporen, behalve bij dit soort onzinnige topics. serieuze topics krijgen een serieus antwoord, en de sfeer is goed. ga ergens anders maar lopen zieken.

bassopotmus
30 september 2003, 19:54
ik krijg zin in een slotje!

Voor de laatste keer en als blijk van goede wil:

Alle grote gitaarzaken (dus hier kan je die basspacks kopen, gelezen,???)

Weet je, als je je druk maakt over hoe het er hier aan toe gaat vraag ik me af of je wel een leven hebt.