PDA

View Full Version : Johson J-Station vs. Line6 POD 2



JackasS
22 september 2003, 14:38
Wat raden jullie aan? Het gaat mij alleen om opnemen via de computer, niet om live te spelen of wat dan ook. Ik gebruik voornamelijk sounds met veel distortion (Rectifier model denk ik). Welke is daar beter in?

alhambra
22 september 2003, 14:52
Tja ik heb ze allemaal geprobeerd, de J-station/pod 2.0 de Vamp en de digitech geni??? nog wat, maar ik vond ze allemaal tegen vallen. De pod vond ik de minst slechte. Heb uiteindelijk gekozen voor de Rogerlinn Adrenalinn (welke overigens alweer te koop staat en nee niet omdat hij tegen valt maar om dat ik een me50 heb en last van GAS). ik vind de adrenalinn echt veel beter dan al die anderen maar onbekend maakt onbemind. Het is overigens wat meer als een pod ofzo heeft o.a. drumbegeleiding en een soort sequienser (niet helemaal goed he ???) aan boord.

Okee geneog gelult over de adrenalinn. Als je de prijs prestatie/kwaliteit tegen elkaar afzet zou ik gaan voor 1 de pod 2 de V-amp 3 hmmm de J-station de adrenalinn doet ff niet mee.

Btw die digitech genesis of zoiets is echt helemaal crap.


O ja denk trouwens ook is aan de Boss me-50, ik weet niet wat het mag kosten maar voor 299 euro ben je de man en ook de me50 kan gewoon direct op de pc aangesloten worden. En je kan hem eventueel ook nog live gebruiken.

He fuck nogmaals bewerken dan maar :oops:

Kijk anders ook is naar de yamaha DG-stomp heb er meerdere 2ehands zien staan en zijn zeker niet de slechtste.

The_Cure
22 september 2003, 16:44
alhambra,

hoe sluit jij je me50 op je pc aan? Als ik het doe dan hoor ik maar een heel zacht geluid uit mijn boxjes :( (ja, ook met volume ver open :) )

alhambra
22 september 2003, 20:32
alhambra,

hoe sluit jij je me50 op je pc aan? Als ik het doe dan hoor ik maar een heel zacht geluid uit mijn boxjes :( (ja, ook met volume ver open :) )

Gewoon via de l/r amp uitgangen maar wel voorzichtig met het volume. O ja ik heb een hercules Xp theater ding en daar zit dus een l/r ingang op en volume regeling.