PDA

View Full Version : Slechtste gitaar ooit?



Kjiratsiekoedel
4 februari 2002, 17:34
een bijzondere vraag gesteld uit nieuwschierigheid:

wat is de slechtste gitaar ooit?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kjiratsiekoedel op 2002-02-04 16:35 ]</font>

anoniem
5 februari 2002, 14:43
Dat zou waarschijnlijk een Taylor zijn.

sebass
5 februari 2002, 22:25
Ikea ik wist niet dat er gitaren bestonden met een topkam van 2 meter hoog ja en speel dan maar eens een F. Ja ikea maakt inderdaad gitaren mijn nichtje heeft er een. Ik vind seagul niet lekker spelen. Taylor gitaren slecht dat is de eerste keer dat ik dat hoor ( ik heb er zelf trouwens nooit op gespeeld)

dirkw83
7 februari 2002, 12:33
Denk dat veel mensen het niet eens zijn met de genoemde Taylor!

Mijn gitaar is echter niet geweldig; snaren ontstemmen snel, fretten slijten met de minuut hout is niet mooi afgewerkt etc...

Kitaarhiero
7 februari 2002, 23:28
Op 2002-02-05 21:25, schreef sebass:
Ikea ik wist niet dat er gitaren bestonden met een topkam van 2 meter hoog ja en speel dan maar eens een F. Ja ikea maakt inderdaad gitaren mijn nichtje heeft er een. Ik vind seagul niet lekker spelen. Taylor gitaren slecht dat is de eerste keer dat ik dat hoor ( ik heb er zelf trouwens nooit op gespeeld)


mijn broertje heeft er ook een... een aktie van kilometers... en 6 GEWONDEN, JA, 6! GEWONDEN SNAREN.

masimo
9 februari 2002, 17:14
Universal. Ik weet niet eens of dat merk nog bestaat. Gitaar is absoluut niet te stemmen. Eigenlijk alleen geschikt om de open haard mee aan te steken