PDA

View Full Version : Music123



crowdsurfer
21 september 2003, 15:59
Hoi,

Ik wil een gitaar bij music123 kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? En wanneer moet je betalen, voordat de gitaar er is of erna?

groetjes

Retinite
21 september 2003, 16:12
Heb ik ook een keer gevraagd hier, en je moetecht heel; erg veel belasting betalen maar zoek ff op music123 en dan topic van chez moi :D daar had ik nog wat ingezet

SiNiSTRaL
21 september 2003, 16:28
Hoi,

En wanneer moet je betalen, voordat de gitaar er is of erna?



dude, is die vraag serieus?
ze gaan je echt geen gitaar sturen voordat je betaald hebt...

Ic3gl0vE
21 september 2003, 17:07
Als je bij musikproduktiv bestelt kun je ook gewoon betalen op het moment dat je het product ontvangt hoor... Dus ik zie het probleem van die vraag niet. Het antwoord zal trouwens wel in de policy van music123 staan.

Wilson
21 september 2003, 17:09
er staat mij ook zoiets bij dat music123 niet buiten de USA shipt... moet je maar ff opzoeken

Speeddemon
21 september 2003, 17:28
Onder rembours betalen heet in Amerika C.O.D. (Cash On Delivery), en ik denk ook niet dat Amerikaanse COD toelaten bij verzendingen naar Europa (=teveel adminstratieve internationale rompslons). Duitsland daarentegen is een buurland en een EU land; snellere bezorging, geen extra btw kosten.

Ik heb een tijdje geleden een Strat uit USA laten overkomen, en de verkoper $300 als waarde op laten geven. Ik moest alsnog 84 euro dokken aan douane! (Die teringlijers durven zelfs BTW te berekenen over de VERZENDKOSTEN!!!)
Sindsdien heb ik zoiets van "uit de USA haal ik alleen nog maar kleinere dingen, zoals effect-bakkies ofzo"

bollocks37
18 maart 2004, 16:10
Je kunt rustig bij Music123 bestellen als je denkt dat je een goede deal hebt.
Ik heb daar verschillende gitaren/onderdelen gekocht en zeer goede ervaringen.
Het kost me in iedergeval aanzienlijk minder moeite dan een gitaar uit duitsland te laten komen... :roll: