PDA

View Full Version : Strat uit Veenendaal (met foto's)



ToolRulez
21 september 2003, 13:23
Heej mensen,

In het topic over de gitaarbeurs heb ik al verteld over m'n aankoop en ik had foto's beloofd. Belofte maakt schuld, dus hier zijn ze dan:

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=2804500&uid=1470529

Nog even de statistieken:
Japanse Fender Stratocaster uit 1997
Met later ingebouwde USA Custom Shop '54 elementen.

PS: Éen van de twee tone-knoppen is een standenschakelaar (ik neem aan dat het bij de CS'54 elementen hoort), weet iemand wat dit precies is?

RadiuS
21 september 2003, 13:25
mooi kleurtje, verder niet veel schokkends aan he :razz:

sash
21 september 2003, 13:27
Nice!

Zoals ik al zei: erg nette prijs! Zeker icm de Custom Shop elementen.
Japanse Ri's gaan vaak voor veel meer de deur uit. Candy Apple Red is een kickass kleur ;)

De toonknop moet er door iemand extra opgezet zijn, want geen enkele pickup set van fender maakt gebruik van schakelaars in pots.

ToolRulez
21 september 2003, 13:31
Ik weet dat het niet zo veel bijzonders is. Tis gewoon een strat, maar ik vind het wel een mooie :).

da_rippah
21 september 2003, 13:40
Misschien heb je dit in een ander topic al verteld maar hoeveel heb je er voor betaald? Hij ziet er bij de weg erg mooi uit hoor, mag dan wel niets bijzonders zijn, maar ik zou een gat in de lucht springen als ik zon ding zou hebben :-D Toch een stukkie beter dan mijn Squier nu :roll:

Mooie slagplaat ook! Hoe heet dat, parelmoer ofzo?

ToolRulez
21 september 2003, 14:02
ik heb er 570 euri voor betaald inclusief een hele mooie gigbag.
Ik hoor van verschillende mensen verschillende berichten over die prijs, maar als ik kijk naar de klank en de staat van het instrument vind ik het zeker waard. Kortom ik ben er blij mee :).

roppie
21 september 2003, 14:09
nice! vooral dat metallic rood :P en die slagplaat en de elementen enz enz. :wink:

BLOK182
21 september 2003, 14:12
Candy apple red met witte pearloid slagplaat, magistraal! Mooi ding man!

wietse
21 september 2003, 16:11
word er niet warm of koud van zo'n strat is niet mijn ding, maar zolang jij er maar plezier van hebt.
vind de kleur en slagplaat combinatie wel mooi.