PDA

View Full Version : Je zou em maar in je kamer hebben staan!



Maroetoo
21 september 2003, 11:58
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14288.htm?zoek=slash

Das wel een super gaaf ding maar niet te betalen

:lol:

slayurrr
21 september 2003, 12:11
Tering, 9000 euro :o , hij zal het vast wel waard zijn ofzo, maar alleen een echte gek ofzo koopt zoiets.

En hij is nog lelijk ook... :P

Fatality
21 september 2003, 12:40
9000 euro voor zo'n trollending :r

BLOK182
21 september 2003, 12:52
Inlay is wel cool, maar om er 9000 voor te betalen, nee.

sash
21 september 2003, 12:59
Waarom is het Gibson logo steeds niet zichtbaar op de foto?

JV
21 september 2003, 13:03
ik wil ook de headstock wel eens zien. ik weet namelijk wel dat epiphone zo'n model heeft gehad. was zo'n 1400 euro ofzo. alleen dan had je die inlay niet.

NeeraDJ
21 september 2003, 13:11
Ach joh die gast kan toch niet dom genoeg zijn, om iemand een nepding te verkopen, tenzij de koper zelf achterlijk is. Vind 'm idd lelijk, voor het eerst dat ik er één zie trouwens, er staat ook nix op de Custom site van Gibson bij sig.'s ofzo. Hier staat meer info over de gitaar http://cosmos.oninetspeed.pt/slashguitarpage/Articles/SLP.html

Ik heb Slash ook nooit op dat ding zien spelen. :???:

jaywalker
21 september 2003, 15:32
blech :x

Ik zou hem niet eens willen aanraken...

bert k
21 september 2003, 16:23
Spoeglelijk kitschding http://www.smilies.nl/smash.gif

SiNiSTRaL
21 september 2003, 16:26
vind um idd nogal kitcherig...en over dat gibson nie kunnen zien, neem aan dat niemand een gitaar van 9000 euro binnen nederland koopt zonder hem uit te testen...

ibbie
21 september 2003, 16:28
hij is idd megavet, beetje veel geld allwwn

Fatality
21 september 2003, 16:58
hij is idd megavet, beetje veel geld allwwn

Spuuglelijk, trollending en kitscherig betekent dat wij hem juist NIET mooi vinden hoor :D

wietse
21 september 2003, 17:30
hij is idd megavet, beetje veel geld allwwn

Spuuglelijk, trollending en kitscherig betekent dat wij hem juist NIET mooi vinden hoor :D

dat begrijpt ie vast wel HIJ vindt hem mooi smaken verschillen ,ik vind de inlay wel mooi maar is over the top wat het totaal plaatje aangaat.

hoofd
21 september 2003, 17:39
k vind het ook een prachtgitaar, hoewel ik normaliter gruwel van dat soort tops en inlay's en andere overbodigheden. Maar goed, dit is Slash, en als ik 9000 euro had zou ik 'm zo meenemen...'t liefst zou ik nog wat meer hebben, zodat ik ook een Slash Signature Marshall ken kopen.

sash
21 september 2003, 18:53
:D

NeeraDJ
21 september 2003, 21:21
k vind het ook een prachtgitaar, hoewel ik normaliter gruwel van dat soort tops en inlay's en andere overbodigheden. Maar goed, dit is Slash, en als ik 9000 euro had zou ik 'm zo meenemen...'t liefst zou ik nog wat meer hebben, zodat ik ook een Slash Signature Marshall ken kopen.

Wat ignorant fans toch niet over hebben voor hun idolen :P

hoofd
21 september 2003, 22:13
Mijn idool is hij zeker, en 9000 valt dan nog wel mee voor een signature van hoogstaande kwaliteit en apart design...moet je 's kijken wat mensen over hebben voor een ouwe afgeragde strat die Hendrix mogelijk wellicht eens heeft vast gehouden.

skabouter
21 september 2003, 22:52
super gaaf ? doe normaal. echt hondslelijk dat ding. voor 3000 heb je een 10 x zo mooie custom.

trouwens, kijk de site van die gast eens. die heeft HEEL veel gitaren, en allemaal inde duizenden euro`s. echt een zieke verzameling.

kijk die signature van die kiss gitarist (paul stanley ??) eens. die met die "broken mirror" . dat vind ik nou mooi :)

Anders Destium
21 september 2003, 22:59
Als de andere gitaren van die dude net zo kitscherig en fout zijn vind ik het tijd voor de mode-politie :wink:

Bij mij houdt het fenomeen pooierbak op na mijn PGM (en die heeft niet eens inlays :) ) , meer versiering vind ik afdoen aan het geheel...

Maroetoo
22 september 2003, 13:47
sowieso wel uniek als je hem hebt want zijn er maar 75 gemaakt
waarvan slash er zelf 2 bezit

Maroetoo
22 september 2003, 13:49
super gaaf ? doe normaal. echt hondslelijk dat ding. voor 3000 heb je een 10 x zo mooie custom.

trouwens, kijk de site van die gast eens. die heeft HEEL veel gitaren, en allemaal inde duizenden euro`s. echt een zieke verzameling.

kijk die signature van die kiss gitarist (paul stanley ??) eens. die met die "broken mirror" . dat vind ik nou mooi :)

Zijn site doet het niet bij mij??

marc_o
22 september 2003, 16:33
Ik vind 'm erg mooi, zou het er wel voor over hebben ook, zijn er inderdaad maar 50 of 75 van.
Smaken verschillen...

Negative K3 fan
22 september 2003, 16:53
super gaaf ? doe normaal. echt hondslelijk dat ding. voor 3000 heb je een 10 x zo mooie custom.

trouwens, kijk de site van die gast eens. die heeft HEEL veel gitaren, en allemaal inde duizenden euro`s. echt een zieke verzameling.

kijk die signature van die kiss gitarist (paul stanley ??) eens. die met die "broken mirror" . dat vind ik nou mooi :)

Zijn site doet het niet bij mij??

ook niet bij mij, die gast van muse heeft op eenv an zn gitaren ook een broken mirror finish en dat ziet er erg goed uit.

marc_o
22 september 2003, 18:11
Volgens mij heb jij dat iedere morgen, wanneer je in de badkamer je tandjes poetst, breekt alweer de spiegel.... :razz:

Maroetoo
22 september 2003, 20:49
HE maar skabouter ik begreep dat jij op zijn site was geweest?

ieme
24 september 2003, 08:39
T is wel een gibson, die epi had dat niet ingelegt in de hals!
voor 9000 euro kocht ik liever een oude gibson goldtop...