PDA

View Full Version : Wie geinteresseerd in een(gratis) optreden?



helleke
18 september 2003, 16:10
Oke, de datum staat nog niet vast maar ergens eind oktober houden we in Cafe Merleyn in Doetinchem de cd-presentatie van Natural Science.(Progressive Rock)
We zoeken een band die hier als support wil spelen.Het is in ieder geval op een donderdag of een zondagavond.
Helaas zullen jullie voor nop moeten spelen maar daar staat natuurlijk wel een optreden in een supergezellig en druk cafe tegenover :D
Wie o wie??

FNaRK
18 september 2003, 19:43
-precieze datum ?
-complete backline ter beschikking ?
-benzinegeld ?
-voldoende drank ????

Oh ja,
waar ligt Doetichem
en hoe lang wordt er gespeelt door de support ?

andy
18 september 2003, 22:46
Damn, Roadkill wat ben jij een hoer. Voor benzine geld naar Doetichem???
Bovendien een hoer zonder aardrijkskundige kennis. :-D Voorbij Arnhem, richting Duitse grens.

FNaRK
19 september 2003, 09:30
shut up asshole
spelen = spelen, wij proberen tenminste nog iets te bereiken..al zijn het gratis optredens in Doetichem richting duitse grens

andy
19 september 2003, 12:17
I rest my case. :razz:

helleke
19 september 2003, 23:53
Goh, Alleen Roadkill.......... :-? :D In ieder geval een band die nergens voor terugdeinst :razz:
Vooralsnog is de datum nog ff onzeker.In ieder geval zou het ergens de laatste week van oktober moeten gebeuren, maar dit hangt ook af van wanneer de cd compleet klaar is natuurlijk.Verwacht wordt de 2e week van oktober.
Backline is aanwezig en drank ook! Al moet ik zelf 10 kratten meenemen :D Benzinegeld.......ff overleggen :???:
K hou je op de hoogte.

bollocks37
20 september 2003, 13:40
Kijk eens op www.bollocks37.nl

De band is pas een paar maanden aan de gang, vooralsnog geen eigen werk.
Een niet al te lange set zou mooi in ons "langzaam beginnen met optreden" beleid passen.

Daar komt nog bij dat je zeker weet dat je eigen band niet weggespeeld wordt ;-)
We spelen graag voor een paar pilsjes :-)

Als je meer wilt weten kun je een mailtje sturen naar erwin@bollocks37.nl

andy
20 september 2003, 22:07
Als het zo doorgaat kan Helleke een heel festival organiseren met allerlei cheape orkesten. :razz:

Hempo
20 september 2003, 23:05
hallo.
ik heb opzich wel interesse. (ik spreek nu alleen, niet voor de hele band).
We spelen funkrock en bluesrock. We komen uit Assen en omgeving.
Tot nu toe alleen covers.

Kijk maar even op onderstaande website voor meer info.
En mail me maar als je iets wil regelen, ik ben altijd in om een beetje moeite te doen voor een optreden.

struiks@hotmail.com

helleke
25 september 2003, 16:15
Oke jungs,

Bedankt voor jullie reacties.K neem alles mee naar onze volgende vergadering :D K hou jullie hiero wel op de hoogte over de stand van zaken van wat er gaat gebeuren. :wink:

FNaRK
25 september 2003, 16:31
:oops: wij hebben inmiddels onze prijs verhoogd....
1 CD en / of tour-shirt per bandlid :oops:

helleke
25 september 2003, 16:41
Toe maar! Niet te zuinig..... :D
Moet lukken natuurlijk.Bij een cd presentatie horen ook cd's die je weg kunt geven aan medemuzikanten :razz:

Kurt's Fender
30 september 2003, 17:47
Hoe ga je eigenlijk kiezen tussen deze bands?? Mijn band wil ook wel, maar het lijkt me een beetje onmogelijk om iedereen te laten spelen...
dus dat worden demootjes!!

FNaRK
30 september 2003, 17:55
yeah right :-D

helleke
30 september 2003, 18:37
Nou we zijn eruit! We hebben helaas geen support nodig daar we op onderstaand festival spelen en de organisatie graag wil dat we op vrijdag 21 november onze cd-presentatie houden.Ik bedank jullie voor de overweldigende reacties :D en wil evengoed wel jullie demo's ontvangen hoor :razz: Je weet nooit waar t goed voor is..... :wink:



Op 16 en 19 tot en met 24 november zal er een zesdaags rockevent plaatsvinden in cafe Merleyn te Doetinchem. Het ziet er naar uit dat er verspreid over de zes dagen 29 Achterhoekse bands zullen gaan optreden. De entree voor Achterhoek Rocks is alle dagen gratis. Enkele namen die nu al bekend zijn:

Haze
Natural Science
Dialogue
Gibberish
Blazt
Purple Haze
Danvil
Bar & Booze
Time

Super Slinky
30 september 2003, 19:50
leuk dat Natural Science de CD bijna klaar heeft. Wordt hij in eigen beheer uitgebracht of via een label?

helleke
1 oktober 2003, 11:07
De cd komt in eigen beheer uit.Daarna maar eens kijken of er labels geinteresseerd zijn. Zal wel weer tegenvallen :razz:
Hoe gaat t verder met jullie cd?

Super Slinky
1 oktober 2003, 18:24
Het duurt nog even voordat onze CD klaar is. We hebben de gitaar, drums en toetsen opgenomen en de bas is op dit moment ongeveer op de helft met het inspelen van alle nummers. Daarna worden bepaalde partijen nog over gedaan en de zang moet ook nog helemaal. We willen ook nog werken met bepaalde geluidssamples en om die te maken zullen we ook nog wel wat tijd nodig hebben. Dan nog het mixen en masteren. Dus voorlopig zijn we nog wel even bezig. Ja, als amateurs doen we het na ons werk en we willen dingen niet overhaasten. We moeten ook nog een label zoeken. Hopen dat dat lukt. In dit genre staat men niet te springen geloof ik. :-?

groetjes, Wouter
btw. binnenkort zetten we een betere mix van de MP3 op de site.

Hempo
2 oktober 2003, 10:57
bass op t laatst inspelen ??