PDA

View Full Version : Chimaira



SLiPKNOT666
18 september 2003, 14:40
Wat vinden jullie van chimaira?

greetz.

Ditmar
18 september 2003, 16:04
Absoluut geweldig, maar ik ben geloof ik de enige hier die ze kent :-?

Maareh, tja, eh, geweldig............. This Present Darkness, Pass Out Of Existence en The Impossibility Of Reason zijn alledrie wereldplaten.

Live ook een superband
Supergitaristen
Superdrummert
Een van de weinige bands die snappen hoe je goeie nu-metal maakt :)


ehh.....tja....eh gewoon geweldig.


En een grote inspiratie van Metallica, de riff van St.Anger hebben ze toch van Chimaira gejat he.....

Uiteraard ga ik ook 6 oktober weer bij het concert zijn :) :) :) :) :) :)

TuuP
19 september 2003, 13:14
Muzikaal vind ik het top, maar die zanger......ik weet niet, als ik drie a vier heb geluisterd ga ik me aan zijn stem irriteren. Desalniettemin vind ik The impossibility of reason een goede metal CD.

Theije
19 september 2003, 15:51
Zeker brute band!

schaap
19 september 2003, 17:40
Tja, ik heb ze weleens gehoord op cd, maar omdat Ditmar zo'n superfan ervan was had hij ze al helemaal de hemel in geprezen voordat ik ze gehoord had :wink: , dus toen viel het me eerlijk gezegd toch een beetje tegen :oops:

NeeraDJ
25 september 2003, 16:12
Absoluut geweldig, maar ik ben geloof ik de enige hier die ze kent :-?

Maareh, tja, eh, geweldig............. This Present Darkness, Pass Out Of Existence en The Impossibility Of Reason zijn alledrie wereldplaten.

Live ook een superband
Supergitaristen
Superdrummert
Een van de weinige bands die snappen hoe je goeie nu-metal maakt :)


ehh.....tja....eh gewoon geweldig.


En een grote inspiratie van Metallica, de riff van St.Anger hebben ze toch van Chimaira gejat he.....

Uiteraard ga ik ook 6 oktober weer bij het concert zijn :) :) :) :) :) :)

Gast een akkoord en een paar noten in hetzelfde tempo spelen is niet jatten, anders was geen enkel nummer meer origineel lijkt me :o .Ik had in een ander topic gezien dat je hetzelfde zei en meteen ff gedowned, en het verschil is even groot als tussen donker en licht. Hoe kan dat zowiezo eigenlijk als een grote inspiratie worden gezien, ja sorry hoor, ik heb de Sex Pistols erg lang geleden ooit gecovered en zij zijn geen inspiratie van me, sterker nog dat is het enige nummer dat ik van ze ken :roll:

A3
2 oktober 2003, 13:34
chimaira ruled zwaar en zondag wordt wordt het in het hof ter lo (antwerpen) een zwaar feestje!! kan ik eindelijk ook eens spineshank zien want die wil ik al zooo lan gzien!! wordt echt een tof avondje!!

Fuhgawz
4 oktober 2003, 16:18
Ze komen binnenkort in de 013 met Spineshank en Ill Nino. Mijn vriendin gaat daarheen, maar ikzelf hou daar helemaal niet van.

Ditmar
4 oktober 2003, 16:27
Chimaira is wel gegarandeerd de vetste van die drie bands, jammer wel dat ze als eerste spelen, maar goed. Bij de andere bands ga ik wel bier drinken denk ik.

*kan niet wachten tot maandag*

A3
8 oktober 2003, 12:14
woehoe!!!!

Chimaira heeft de rest wel zwaar naar huis gespeeld!!!!

Supervet geluid en immense pit, echt zalig. Godzjdank hebben ze langer gespeeld dan de aangekondigde 30 minuten.

spineshank was zwak echt teleurstellend, fuck it up wil ik nooit meer horen in mijn leven want in ieder nummer zei de zanger het 10 keer.

Ill nino was ook wel zeer goed, maar kon toch niet tippen aan het geluid van chimaira.

Hoe was het in de 013? kzen naart hof ter lo geweest

the joshua tree
8 oktober 2003, 14:57
wat zei de zanger wel 10 x :???:

Ditmar
8 oktober 2003, 16:56
Hier in Nederland was Chimaira ook wreder dan Spineshank en Ill Nino, al had Ill Nino een duidelijk beter geluid. Maar ja, Chimaira blijft gewoon beter.

Ik zal nog even een mooie foto van m'n arm vol met blauwe plekken posten.......

A3
9 oktober 2003, 12:10
wat zei de zanger wel 10 x :???:



FUCK IT UP !!!

the joshua tree
9 oktober 2003, 21:23
wat zei de zanger wel 10 x :???:



FUCK IT UP !!!

excuses toen ik dit poste was ik waarschijnlijk niet helemaal helder meer weet je

nu k m lees vind k t een domme vraag van mij

boeiend :-D