PDA

View Full Version : waar versterker laten repareren in de buurt van A'dam???



treblemaster
18 september 2003, 14:54
MIjn versterker maakt de laatste tijd rare "tik" geluiden (soort metronoom..alleen is de snelheid niet constant). Zie ook onderwerp in "moderne versterkers). Nu wil ik 'm na laten kijken, maar ik heb geen idee waar ik 'm het beste heen kan brengen in de buurt van A'dam (ben er niet echt bekend, maar aangezien we daar oefenen, staat m'n versterker daar dus ook). Oh ja, het is een oude Laney buizen top uit 1968.

Dirk_Hendrik
18 september 2003, 23:41
Aangezien ik het de komende weken even "tering" druk heb ben ik niet de eerste om te reageren.

Als je niemand gevonden hebt kunnen we wel eens even "babbelen" Mijn email staat in mijn profiel. Van een Laney ga ik niet echt zweten. M'n soldeerbout wel :wink:

wat is het type van je laney? Kan ik vast kijken of ik het schema heb.

treblemaster
19 september 2003, 10:29
Bedankt! Ik zal nog eens aan wat andere mensen uit A'dam vragen waar zei hun versterker heen brengen als ie kapot is.
Het is iig een 60 watt LBO (lead bass organ) uit 1968. Zijn dus net iets ouder dan de Laney Supergroup's.

PeeVee
20 september 2003, 01:28
MIjn versterker maakt de laatste tijd rare "tik" geluiden (soort metronoom..alleen is de snelheid niet constant). Zie ook onderwerp in "moderne versterkers). Nu wil ik 'm na laten kijken, maar ik heb geen idee waar ik 'm het beste heen kan brengen in de buurt van A'dam (ben er niet echt bekend, maar aangezien we daar oefenen, staat m'n versterker daar dus ook). Oh ja, het is een oude Laney buizen top uit 1968.

Ik denk een doorslaande (filter?) cap of andere elco, in Utrecht zit Al, ook de moderator van dit forum, zeer betrouwbaar en deskundig adres (nee ik heb geen aandelen "Al's Amps") HI

Mr.Jay
20 september 2003, 09:40
in Utrecht zit Al, ook de moderator van dit forum, zeer betrouwbaar en deskundig adres (nee ik heb geen aandelen "Al's Amps") HI[/quote]


Alleen fikse quantumkorting zeker 8-)
is trouwens AL-AMPS.


JaY