PDA

View Full Version : Wie heeft Gitarist nummer 6 uit 2002 nog?



hellogoodbye
18 september 2003, 12:53
Heeft iemand Gitarist 6 uit 2002 nog...? Ik zag op hun site dat daar een review in staat van de Vintage Les Paul en SG! 'k Ben benieuwd wat voor cijfers die krijgen... En dan gaat het wat mij betreft vooral om die LP (uit de Vintage V100 serie).

Een scan zou natuurlijk helemaal mooi zijn... :wink:

{Ja, ik weet dat ik deze vraag ook al in een ander topic heb geplaatst, maar ik ben bang dat die vraag daar ongelezen blijft door degenen die het topic niet interesseert...)

Bates15
18 september 2003, 12:56
moet wel zoeken dan. Ikheb net ingepakt omdat ikga verhuizen. Als ik weer ben uitgepakt?

hellogoodbye
18 september 2003, 13:19
Als ik weer ben uitgepakt?
Nou eh... wannéér ga je verhuizen...? :wink:

Timmer
18 september 2003, 13:51
Ik heb hem nog, ergens... zal vanavond wel even voor je kijken. In een meer recente editie staat ook nog een review van de prs-kopieen vrs100 en vrs110. Wellicht ook nog wel interessant.

JV
18 september 2003, 18:54
constructie: 5
bespeelbaarheid: 4
geluid: 3
prijs/kwaliteit: 4,5

goed: mooie kleuren
minder: elementen klinken dof en microfonisch.

prijs: € 360

Diedo
18 september 2003, 19:24
constructie: 5
bespeelbaarheid: 4
geluid: 3
prijs/kwaliteit: 4,5

vijf is het maximum neem ik aan?! :-D
is die drie voor het geluid is ook te wijten aan de slechte elementen?

verder lijkt het me echt een topgitaartje voor het geld; is dit de Les Paul?

Matje
18 september 2003, 19:28
verder lijkt het me echt een topgitaartje voor het geld; is dit de Les Paul?

:???:

hellogoodbye
18 september 2003, 22:57
constructie: 5
bespeelbaarheid: 4
geluid: 3
prijs/kwaliteit: 4,5

goed: mooie kleuren
minder: elementen klinken dof en microfonisch.

prijs: € 360
Hé, bedankt! Op zich wel een goed cijfer!!! Kan die elementen altijd nog vervangen in de toekomst als ik wat extra geld heb (over 20 jaar of zo...). Want die gitaar kan wel even mij, als ik dat constructiecijfer zie! :wink: Maar aan de andere kant... het gaat uiteindelijk om het geluid, natuurlijk... Bespeelbaarheid 4 klinkt ook mooi! Al met al een duidelijk beter beoordeling dan de PSR kloon krijgt in het augustus nummer...

Over dat geluid: op zich niet goed (alhoewel, 3 is gemiddeld...) maar ik zou dan graag weten of niet alle gitaren in dezelfde prijsklasse zo'n geluid hebben. Zal haast wel...

Diedo: het is de LP want die kost 360. De SG is veel goedkoper.

O ja, ik lees dat vaker: microfonisch.. betekent dat zoiets als dat 'ie bijgeluiden heeft...? Gepiep of zo...? Dat 'ie nogal snel geluid doorgeeft wat 'ie opvangt via de speakers...? Ik gebruik m'n gitaar voornamelijk via een V-Amp 2 met een koptelefoon of naar de computer. Heb je dan ook last van microfonisch geluid (doordat 'ie onhoorbare invloed van stopcontacten en tv's vertaald naar ruis)? Ik ken die term alleen maar (vinden) in verband met speakers en zo...

Matje
18 september 2003, 23:16
Is 5 echt het maximum? Anders is dit toch echt een bagger gitaartje?

MarshallSG
18 september 2003, 23:18
Ik denk dat ze raten naar prijs klasse

Bates15
18 september 2003, 23:19
Microfonisch heeft vooral te maken met de koppeling tussen je amp en de elementen. Met je koptelefoon zal je er wel geen last van hebben, of je hebt zulke harde levels.................;)

hellogoodbye
18 september 2003, 23:43
Is 5 echt het maximum? Anders is dit toch echt een bagger gitaartje?
5 is het maximum. Dus het is een GOED gitaartje!


Ik denk dat ze raten naar prijs klasse
Ja, zo ongeveer wel, lijkt me. Maar ook weer niet helemaal... Als ze het geluid t.o.v. prijsgenoten een 3 geven, is een 4,5 voor prijs/kwaliteit te hoog. Dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat het een beetje in het midden zit...


Microfonisch heeft vooral te maken met de koppeling tussen je amp en de elementen. Met je koptelefoon zal je er wel geen last van hebben, of je hebt zulke harde levels.................;)
Okay, zoiets dacht ik al. En hoopte ik al.