PDA

View Full Version : Vintagebeurs Veenendaal: as zaterdag. Wie gaat er?



sash
18 september 2003, 11:55
Wie gaat er allemaal heen?

hoofd
18 september 2003, 12:15
Ik was van plan te gaan, maar heb nu besloten toch maar niet te gaan...geen zin om het hele pokke-eind af te reizen en een vriendin van me viert die dag haar verjaardag.

Grandma_Placenta
18 september 2003, 12:53
ik misschien.. is het linkshandige aanbod daar een beetje de moeite waard? en vintage effecten/amps?

Mitch
18 september 2003, 13:08
Mijn achterbuurman en gewaardeerde gitaarbouwer Sander de Gier gaat er heen. Zeker voor wie van apart en akoestisch houdt zeker even kijken op zijn stand !

Harry
18 september 2003, 14:11
ik ga wel even kijken. Weet nog niet of ik van de boekhouder iets mag kopen, maar ga anders gewoon voor de leuke spulletjes.

sash
18 september 2003, 14:48
Aaaargh... ik zou ook gaan, maar nu blijkt dat ik dus geen vervoer heb :(

Is er misschien iemand die bij de stand van crazyparts.de (verkopen ge-agede fender en gibson parts) een ge-agede Strat neckplate met een 5 digit serial number erop (iig een getal onder de 20000) voor me kan kopen?

Harry
18 september 2003, 15:12
Aaaargh... ik zou ook gaan, maar nu blijkt dat ik dus geen vervoer heb :(

Is er misschien iemand die bij de stand van crazyparts.de (verkopen ge-agede fender en gibson parts) een ge-agede Strat neckplate met een 5 digit serial number erop (iig een getal onder de 20000) voor me kan kopen?

ik kom ook niet langs Ridderkerk, maar wil je best helpen aan zo'n ding. Als ik niet de verkeerde mee kan brengen enzo.......
Wat kost zoiets? Stuur anders maar een prive-bericht.

Javaca
18 september 2003, 16:11
entreeprijs?

sash
18 september 2003, 16:25
6 Euro dacht ik.

Casseman
18 september 2003, 19:49
Godver, moet je ook entree betalen?

BLOK182
18 september 2003, 20:03
Om mijn portemonnee weer een beetje aan te laten sterken blijf ik lekker thuis :-)

Javaca
18 september 2003, 20:18
6 Euro dacht ik.

Kut dat is wel veel voor een beursje

The Mule
18 september 2003, 20:23
Wat dacht je, natuurlijk ga ik! Die economie wordt vanzelf beter door een combinatie van veel consumentenuitgaven en struisvogelpolitiek, en in beide ben ik erg bedreven inmiddels :-D

Javaca
18 september 2003, 20:37
optimist :evil:

Wouter J
18 september 2003, 21:49
Ik ga er zeker heen.

en laten we het zo doen dat we elkaar kunnen herkennen op de beurs. Misschien dat iemand een camera kan meenemen en een groeps foto kan nemen met wat we hebben gekocht.

Ik zal mijn Kiss T-shirt aanhebben.

Javaca
18 september 2003, 22:28
als ik ga (entreeprijs schrikt me nogal af ik ben ook maar een gewone scholierzonder bijbaantje)ben ik te herkennen aan van die plastic armbandjes, een armband van knijperveertjes en een kettinkje waar een runeteken (V/W) (GEEN neo-naziteken!!!) hangt. Misschien ook een rode gitaartas waarin een oud kreng zit.

Dude
18 september 2003, 23:26
Aaaargh... ik zou ook gaan, maar nu blijkt dat ik dus geen vervoer heb :(

Is er misschien iemand die bij de stand van crazyparts.de (verkopen ge-agede fender en gibson parts) een ge-agede Strat neckplate met een 5 digit serial number erop (iig een getal onder de 20000) voor me kan kopen?

sasje gaat mensen foppen met zn stratje...... gewoon nog effe ruw mee blijven doen... wordt die vanzelf net bijna vintage

jorrit
19 september 2003, 09:35
gaat sash serieus zn strat "bekleden" met een verkeerd neck plaatje? om mensen meer te laten betalen?

wat een kut streek.... :evil:

Harry
19 september 2003, 09:44
Ik ga er zeker heen.

en laten we het zo doen dat we elkaar kunnen herkennen op de beurs. Misschien dat iemand een camera kan meenemen en een groeps foto kan nemen met wat we hebben gekocht.

Ik zal mijn Kiss T-shirt aanhebben.

en ik ben zo'n 2 meter, en herkenbaar aan het vriendelijke 'ja' als men vraagt of ik Harry ben. Waarschijnlijk (als het niet te warm is) een zwarte leren jas, al dan niet over mijn arm gedrapeert.....

Dude
19 september 2003, 10:54
gaat sash serieus zn strat "bekleden" met een verkeerd neck plaatje? om mensen meer te laten betalen?

wat een kut streek.... :evil:

denk niet om mensen meer te laten betalen, eerder om zn gitaar oud te laten lijken..... of om mensen meer te laten betalen uiteraard :???:

waarom eigenlijk sash ? beetje de boel neppen

hoofd
19 september 2003, 11:02
Jullie vergeten het belangrijkste, zo'n nekplaatje heeft een TOOOOOOON man, daar wordt je niet goed van.


Sash --> :D

sash
19 september 2003, 23:06
Ja man ik doe het om de TOOOOOOON ;)

Nee meer om mensen te neppen en em echt oud te laten lijken. Het uiterlijk heeft ie al ;)

Anders Destium
19 september 2003, 23:27
Ik was van plan te gaan, maar heb helaas geen auto beschikbaar (sorry Sash).

Wie een gitaar wil die er oud en gedateerd uitziet en versleten klinkt heeft in mijn ogen hoe dan ook een probleem, niets mis mee dat je zulk soort mensen een flinke poot uitdraait: dat zal ze leren...

SiNiSTRaL
20 september 2003, 00:31
Wie een gitaar wil die er oud en gedateerd uitziet en versleten klinkt heeft in mijn ogen hoe dan ook een probleem

je vergeet: en er lachwekkend veel geld voor uitgeven...

Akira
20 september 2003, 08:04
Ik ga ook, je herkent me makkelijk.
Cradle of Filth trui/ Trail of Tears t-shirt, kaal als een biljartbal, met een gitzwarte snor/sik.

Harry
20 september 2003, 10:11
Ik ga er zeker heen.

en laten we het zo doen dat we elkaar kunnen herkennen op de beurs. Misschien dat iemand een camera kan meenemen en een groeps foto kan nemen met wat we hebben gekocht.

Ik zal mijn Kiss T-shirt aanhebben.

en ik ben zo'n 2 meter, en herkenbaar aan het vriendelijke 'ja' als men vraagt of ik Harry ben. Waarschijnlijk (als het niet te warm is) een zwarte leren jas, al dan niet over mijn arm gedrapeert.....

vergeet die leren jas maar, ik heb vandaag een zomerse 'look'.

Javaca
20 september 2003, 11:06
Ik ga ook. Je kan mij herkennen aan een uitgeprint gitaarnet-logo (wat aan de top van de pagina staat) op mijn wijnrode gitaartas:wink:

Verder ben ik "dressed in blue", heb bruin haar en allerhande armbandjes en kettinkjes om. Waarschijnlijk ben ik één van de weinige jongeren.

Waarsch. heb ik wel een fototoestel bij me dus een groepsfoto zou wel cool zijn!!!