PDA

View Full Version : Help! M'n versterker tikt als een tijdbom



treblemaster
17 september 2003, 18:28
Ik heb een oude Laney buizentop en de laatste paar keer dat ik erover gespeeld heb (in de oefenruimte) begon ie raar te tikken. Als ik niet speel hoor je de hele tijd tiktiktiktitktik(ongeveer in 1/8 maten ;)). Tijdens het spelen hoor ik het verder niet. Als ik het gitaarsnoer uit m'n versterker trek, tikt ie nog steeds. iemand enig idee wat dit kan zijn en of het ernstig is????

bert k
17 september 2003, 19:14
..........................boem?

treblemaster
17 september 2003, 19:28
:-D gelukkig niet! (ff snel afkloppen)

Oh ja, de snelheid van het tikken wil nog wel eens wat variëren

PeeVee
17 september 2003, 19:40
Doorslaande electrolytische caps? Hoe oud is die amp?

treblemaster
17 september 2003, 19:42
uit 1968, maar heeft een paar jaar geleden nog een sevicebeurt gehad.
Is het ernstig?? Kan ik 'm beter direct laten maken of is het niet heel erg als ik doorspeel?

jaywalker
17 september 2003, 21:15
Tip: Nooit meeer stoppen met spelen....tot je een oud en vermagert mannetje bent :-D

Javaca
17 september 2003, 21:31
gaaf toch...







gratis metronoom!! :razz:

Dirk_Hendrik
17 september 2003, 22:00
Doorslaande electrolytische caps, hoe uit is die amp?

Kijk, hier leer ik weer wat!

Los daarvan, en waarschijnlijk los van dit tipic, had ik pasgeleden last van hetzelfde toen mijn Rivera op standje "hyper" stond. Was mijn Seiko Kinetic die er op lag...

PeeVee
18 september 2003, 12:01
Doorslaande electrolytische caps? Hoe oud is die amp?
Kijk, hier leer ik weer wat!

?!?!


Los daarvan, en waarschijnlijk los van dit topic, had ik pasgeleden last van hetzelfde toen mijn Rivera op standje "hyper" stond. Was mijn Seiko Kinetic die er op lag...

Hahahahaha.....

microfonische buisjes?

Beezzzt
18 september 2003, 12:38
GSM uit je broekzak halen wil ook al eens helpen ! :-D

treblemaster
18 september 2003, 13:56
Heheh, dat geluid ken ik inmiddels wel ;)

Dirk_Hendrik
18 september 2003, 15:50
]Los daarvan, en waarschijnlijk los van dit topic, had ik pasgeleden last van hetzelfde toen mijn Rivera op standje "hyper" stond. Was mijn Seiko Kinetic die er op lag...

microfonische buisjes?

nee Elektromagnetische puls om de secondewijze te laten bewegen

ieme
18 september 2003, 23:23
KABOOOOOM!!! :cool: :razz: :P :x :cry: :roll: :wink: :oops: :???: :( :) :-D :D :-( :o :-? :cool: 8-) :D :cool: :metal: :lp: :lp: :strat: :noob: :zz: :B :gitarist: :amp:

SMILEYS IN EEN HANDOMDRAAI.....
DIT IS EEN SPOEDCURSUS SMILEYS VOOR BEGINNERS U AANGEBODEN DOOR LOI! VRAAG VANDAAG NOG HET STARTERSPAKET AAN!!!

Javaca
19 september 2003, 15:32
Stuur maar op, hun gitaarcursus is kut

kokteejl
20 september 2003, 15:47
GSM uit je broekzak halen wil ook al eens helpen ! :-D

so true hahaha

ohjah 'dat' geluid is wss zo'n irriterend 'getek getek getek' maar als je je gsm bij je versterker houdt tikt er precies een klok