PDA

View Full Version : mijn gitaar stuk help me



peavey
17 september 2003, 17:13
de draad in de gitaar die verbonden is met de ingang (jack) heb ik per ongeluk afgerukt ik heb het weer vast gesoldeerd maar die doet het nog steeds niet.

help me. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan!!!

Negative K3 fan
17 september 2003, 17:17
net zolang doorsolderen totdat hij het wel doen.

peavey
17 september 2003, 17:22
ik heb het al tien keer geprobeerd

yhcmarc
17 september 2003, 17:22
misschien is het draadje aan de andere kant ook los, of intern gewoon ergens gescheurd of gebroken. Vervang gewoon meteen het hele draadje met een nieuwe zou ik zeggen.

Marc

Carpe Diem
17 september 2003, 17:48
of breng hem naar iemand die er verstand van heeft. waar je hemgekocht hebt of zo.

Pegasus
17 september 2003, 18:41
de draad in de gitaar die verbonden is met de ingang (jack) heb ik per ongeluk afgerukt ik heb het weer vast gesoldeerd maar die doet het nog steeds niet.

help me. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan!!!

Misschien heb je het solderen verkeerd gedaan. :wink:

Groupie
17 september 2003, 18:41
Hahahahahahahahahaha :-D

Anavrin
17 september 2003, 18:48
de draad in de gitaar die verbonden is met de ingang (jack) heb ik per ongeluk afgerukt help me. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan!!!
Je moet ook niet een draadje afrukken, maar je piel!!! :-D
heb je 'm wel aan het goede punt gesoldeerd?, zo ja, ff een heel nieuw draadje, want dan is dat waarschijnlijk het probleem.

AART
18 september 2003, 14:58
Je moet ook niet een draadje afrukken, maar je piel!!! :-D


sommige mensen komen nooit verder dan het stadium irritante puber :(

hoofd
18 september 2003, 15:36
de draad in de gitaar die verbonden is met de ingang (jack) heb ik per ongeluk afgerukt ik heb het weer vast gesoldeerd maar die doet het nog steeds niet.

help me. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan!!!

http://www.watbenjedan.nl/

peavey
18 september 2003, 17:56
ik heb de probleem al gevonden je moest de aarde en de andere draad apart houden. dat had ik niet gedaan. echt dom maar toch bedankt iedereen

SiNiSTRaL
18 september 2003, 20:10
de draad in de gitaar die verbonden is met de ingang (jack)


COOL je hebt een ingang op je gitaar....daar komt het signaal dus binnen...vanaf je versterker zeker?

Ic3gl0vE
18 september 2003, 20:16
Sinistral, niet zeuren! Het ging hier namelijk over DE probleem en dat heb jij waarschijnlijk nog nooit gehad!

:razz:

Pegasus
18 september 2003, 22:41
Sinistral, niet zeuren! Het ging hier namelijk over DE probleem en dat heb jij waarschijnlijk nog nooit gehad!

:razz:

Huh? :???:
Het is toch: HET probleem?

Ic3gl0vE
19 september 2003, 20:35
Normaal gesproken wel ja, maar misschien heeft de topicstarter het wel over heel iets anders. Net zoals je 'het idee' en 'de idee' hebt. 'De idee' heeft met literatuur te maken, het idee niet.

M Kactus
19 september 2003, 23:26
Hehe, dan moet je opstaan uit de doden om zoiets te komen zeggen, maar ik doe het toch :) De idee heeft te maken met filosofie.
Lekker irritant he ;)

M Kactus