PDA

View Full Version : bassisten met ene rack



sniekie
17 september 2003, 17:26
oladie, ik heb sinds kort een swr mini-mo en een swr 750 eindtrap. ook heb ik nog steeds mijn ouwe h&k bassbase400, deze zou ik graag ook in dat rackie willen hebben zodat ik ussen de 2 voorversterkers kan switchen. nu is mijn vraag hoe doe ik dit. ik wil namelijk wle voor allebij de swr eindtrap gebruiken. ik heb e zoekfunctie nie gerbruikt omdak zelf een te grote leek ben die te vinden. groetjes en ik hoop op reacties

Sj03rd
17 september 2003, 19:02
A/B box.

Er gaat een kabel in en twee uit. Eentje naar je SWR en de andere naar je Hughes&Kettner. Zo kun je live wisselen.....

Nocki
17 september 2003, 22:29
juist, gitaar naar ab box.

ab box naar de beide amps. de preamp in de fx return van je andere amp. en dan an je schakelen van preamp naar preamp terwijl de power amp dan os geluid van zichzelf krijgt (in de zelfde behuizing) of signaal van de externe preamp. werkt geheid...

Nocki

Phyrexian
18 september 2003, 11:22
de preamp in de fx return van je andere amp.

Euhm, als je dit doet (send of output van de eerste preamp naar de return van een andere preamp) dan bypass je toch die tweede preamp??

Sj03rd
18 september 2003, 19:39
Ja, als je de 1e gebruikt sowieso....maar als je de tweede gebruikt dus niet en dat is nou juist de bedoeling!
Ik had nog niet aan zo'n oplossing gedacht, op zich wel errug handig ALS het werkt!

Nocki
24 oktober 2003, 09:57
en werkt het???

NOcki